Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi fuck, jostain sähköyhtiöstä soitettiin tarjousta ja

Vierailija
01.03.2014 |

sanoin väärän sähköyhtiön nimen... siis soittivat tarjousta ja tarjous oli hyvä, otin sen vastaan, mutta sitten kun tarvitsivat tietoja (mm. missä sähköyhtiössä nyt ollaan asiakkaana) niin sanoin vahingossa väärän sähköyhtiön. Ja muistin asian vasta puhelun jälkeen...

saavatkohan he nyt muutettua sähkösopimuksemme (valtuutin heidät siihen) vai meniköhän tarjous sivu suun.. tai no, kai sieltä soitetaan uudemman kerran...?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kun aikoinaan Suomen Energiayhtiö kauppasi sähköä, niin lupasivat 25% alennuksen sähkön hinnasta. Hetken aikaa kun jututin myyjää, niin kävi ilmi, että kyseessä on 5 kuukauden ajan 5% alennus hinnasta. Eli tietenkin 5kk*5% = 25%. Mulla oli hauskaa, mutta yksinkertaista myyjää piti hiukan kiusata lisää ja pyytää perustelemaan millä oikein saa tuollaisen laskutoimituksen aikaiseksi.

Samoin olen kuullut, että mikäli sitä sopimusta ei muista irtisanoa sen määräaikaisuuden päättyessä, niin hinnat pomppaavat todella, todella korkealle.

Vierailija
22/27 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:19"]

Ei haittaa vaikka olet sanonut väärä siirtoyhtiön heille, osaavat korjata asian kyllä katsomalla osoitteestasi, ei tarvitse ottaa yhteyttä.

Suomen Energiayhtiötä en suosittelisi kylläkään ottaa, saisit halvemmalla sähköä vaikkapa Vaasan sähköltä tai Loisteelta.. Sulla on siinä sopimuksessa kyllä 2 viikon irtisanomisaika siitä hetkestä lähtien kun alkaa sähköä siitä yhtiöstä tulemaan, soittaa vaan ja sanoo että haluaa perus sopimuksen. Kannattaa käydä vertailemassa netissä yhtiöiden hintoja

t. entinen sähkönmyyjä

[/quote]

Sanoin siis väärän sähköyhtiön nimen, en väärää siirtoyhtiötä kuten kirjoitit kommenttiisi.. Siis olen aiemminkin jo kilpailuttanut meille tulevan sähkön, eikä se tule paikallisesta sähköyhtiöstä... onko tällä jotain merkitystä?

Käyn kyllä vertailemassa sähkön hintoja kohtsillään :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nyt se vahvistuskirje sitten huolella ja katso mitä siellä sanotaan tuosta "ilmaisesta kuukaudesta" ja "5% nyky-yhtiötä" halvemmista hinnoista.

Tule muuten sitten kertomaan meillekin! =)

Vierailija
24/27 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 12:27"]

Lue nyt se vahvistuskirje sitten huolella ja katso mitä siellä sanotaan tuosta "ilmaisesta kuukaudesta" ja "5% nyky-yhtiötä" halvemmista hinnoista.

Tule muuten sitten kertomaan meillekin! =)

[/quote]

Jees, voinhan infota teitäkin sitten! :D

ap

Vierailija
25/27 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru ihmeessä se sopimus! Minä en ainakaan haluaisi olla tekemisissä tuollaisen vanhuksia huijaavan ketkuyhtiön kanssa. Mieluummin maksan vaikka tuplasti sähköstäni.

Vierailija
26/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä tuosta Suomen Energiayhtiöstä aina valitetaan. Meillä on ollut sopimus sieltä jo kauan ja ihan tyytyyväisiä on oltu.

Vierailija
27/27 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:54"]

En ymmärrä mitä tuosta Suomen Energiayhtiöstä aina valitetaan. Meillä on ollut sopimus sieltä jo kauan ja ihan tyytyyväisiä on oltu.

[/quote]

Ai et ymmärrä? Luitko äsken kirjoittamani viestin (viesti nro 26), jos et lukenut niin lue, josko sitten ymmärtäisit miksi ainakin minua nyt korpeaa..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan