Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa kadehtia lihavaa ihmistä

Vierailija
01.03.2014 |

Olen yleensä aika helposti ihmisille kateellinen milloin mistäkin, mutta lihavia ihmisiä en vaan pysty kadehtimaan, vaikka he saavuttaisivat mitä maallista mammonaa. Tämä johtuu siitä, että en usko kenenkään voivan täysin nauttia elämästään lihavana, koska lihavuus syö elämänlaatua niin paljon. Jos kaunis ja hoikka ihminen menestyy hyvin työssään ja saa hyvää palkkaa, niin voin olla kateellinen. Mutta jos lihava ihminen saa jäätävää palkkaa, niin ajattelen vaan että so what? Hän ei kuitenkaan voi ostaa kivoja vaatteita, matkustaminenkin on työlästä kun ei mahdu kunnolla lentokoneen penkkiin, ei jaksa kävellä, ei ole miellyttävää maata rannalla ym. mihin sitä ylimääräistä rahaa nyt käytetään. 

Miksi tällaiset keskustelunaloitus? Haluan että te lihavat ihmiset vakuutatte minut siitä, että myös te voitte olla onnellisia. Ei siksi, että voisin olla teillekin kateellinen, vaan että pääsisin eroon tästä ajattelutavasta, että lihavan ihmisen elämä on kurjaa ja ankeaa kaikista ulkoisista tekijöistä huolimatta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs rumat hoikat ihmiset?

Vierailija
2/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on ne lihavat jotka eivät mahdu lentokoneen penkkiin tai jaksa kävellä.. Näin esimerkkinä. Kivoja vaatteita saa rahalla ihan kaikissa mahdollisissa kokoluokissa.

Tuolla logiikalla et voisi olla kateellinen myöskään alipainoisille? Saati pyörätuolissa oleville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who gives a fuck?

Vierailija
4/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihava, jolla ei koe mitään vaikeuksia mahtua lentokoneen penkkiin. Harva on oikeasti niin lihava, että siitä käytännössä on mitään ongelmia. Auringossa en maannut hoikkanakaan, ulkomailla tykkään kävellä ja nauttia uusista kokemuksista. Vaatteissa olet tietysti oikeassa, tietty vyötäröä korostava pukeutuminen ei onnistu. Mutta kauniita vaatteita saa myös tukevammallekin, kun tuntee merkit, ja kengät, laukut ja huivit ovat alueita, missä olemme samalla viivalla painosta riippumatta.

En usko, että monikaan niin lihava, jolla toimintakyky on oikeasti heikentynyt, saa hyvää palkkaa.

Vierailija
5/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sinun pitäisi päästä eroon kiinnostuksestasi maalliseen mammonaan, muiden palkkoihin jne. Seuraavaksi sinun pitää oppia arvostamaan omaa elämääsi niin että pääset eroon kateudesta. Sen jälkeen voit pohtia ovatko lihavat onnellisia, onnettomia vai jotakin siltä väliltä. 

Vierailija
6/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu. Mutta ei Se liity mitenkään siihen, että oikeastaan kuvittelisin lihavien elämän olevan kurjaa. Olen vain niin iloinen, että olen itse hoikka.

Vierailija
7/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnoltaan terveen ja onnellisen omaan elämäänsä ei edes tarvi olla kateellinen kenellekään. T: superläski

Vierailija
8/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:28"]

Mulla on sama juttu. Mutta ei Se liity mitenkään siihen, että oikeastaan kuvittelisin lihavien elämän olevan kurjaa. Olen vain niin iloinen, että olen itse hoikka.

[/quote]

Miksi kirjoitat kaikkiin kommentteihisi 'se'-sanan isolla alkukirjaimella? Onko Se siksi, että haluat erottautua muista?

Vierailija
9/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas ajattelen, että jos ihminen on lihava, niin hän ei ehdi nauttia elämän parhaista asioista kuten terveys, liikunta, esteetön elämä, hyvä seksi jne.

Vierailija
10/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kadehtia ihmistä, jonka elämä perustuu kadehtimiseen ja pahansuopuuteen.

Vierailija
11/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti haluaisi olla ihmisille kateellinen ja se on tosi rasittavaa jatkuvasti kadehtia muiden elämää, vaikka omassa elämässä kaikki onkin mallillaan. Olen kuitenkin saanut päähäni, että kuolisin jos olisin lihava. Kuolisin siksi, että elämänhalu katoaisi. Jos esim sairastuisin niin, että lihoisin ilman mahdollisuutta laihtua merkittävästi, niin miten jaksaisin elää? Voitte siis kuvitella miten huonosti selviäisin mistään "oikeista" vastoinkäymisistä, kuten terveyden menettämisestä tai vammautumisesta. Tässä maailmassa lihavat ja hoikat eivät vain ole samalla viivalla, enkä kestäisi sitä "pudotusta" siihen alempaan kastiin.

-ap

Vierailija
12/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:32"]

[/quote]

Miksi kirjoitat kaikkiin kommentteihisi 'se'-sanan isolla alkukirjaimella? Onko Se siksi, että haluat erottautua muista?

[/quote]

Nokia Lumia tekee sen automaattisesti. Kaikki nuo bongaamasi "set" eivät ole minun kirjoittamiani, vaan luultavasti joukossa on myös muita puhelimella surffaavia.

Vierailija
13/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kadehdi ketään, mulla on vissiin hyvä itsetunto.

Vierailija
14/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä te hoikat ette ymmärrä on se, että asia todella harvalla hoikalla on kadehdittava kroppa. Kesäsin rannoilla ei juuri näe ensimmäistäkään. Pidän mielummin omani vaikka pullea onkin.

Ja Lumiasta kannattaa ottaa se automaattinen tekstinsyöttö pois.

Vierailija
15/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:34"]

Itse taas ajattelen, että jos ihminen on lihava, niin hän ei ehdi nauttia elämän parhaista asioista kuten terveys, liikunta, esteetön elämä, hyvä seksi jne.

[/quote]

Lihavakin voi olla terve ja harrastaa liikuntaa. Esteetön elämä? öö? Miksei olisi?

Ja hyvää seksiähän paino ei katso. Voit olla hoikka ja harrastaa paskaa seksiä ihan yhtälailla.

Vierailija
16/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 09:35"]

En ihan oikeasti haluaisi olla ihmisille kateellinen ja se on tosi rasittavaa jatkuvasti kadehtia muiden elämää, vaikka omassa elämässä kaikki onkin mallillaan. Olen kuitenkin saanut päähäni, että kuolisin jos olisin lihava. Kuolisin siksi, että elämänhalu katoaisi. Jos esim sairastuisin niin, että lihoisin ilman mahdollisuutta laihtua merkittävästi, niin miten jaksaisin elää? Voitte siis kuvitella miten huonosti selviäisin mistään "oikeista" vastoinkäymisistä, kuten terveyden menettämisestä tai vammautumisesta. Tässä maailmassa lihavat ja hoikat eivät vain ole samalla viivalla, enkä kestäisi sitä "pudotusta" siihen alempaan kastiin.

-ap

[/quote]

Sulla nyt vaikuttaa olevan isompia ongelmia jos noin ajattelet.  Kannattaa hankkia apua, mikäli elämän vastoinkäymisiä et kestä ja lihavuus on noin suuri fobia.

Hoikat ja lihavat eivät ole samalla viivalla, kenen mielestä ja missä tämä on mitattu?

Vierailija
17/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on säälittävää, kertoo vain siitä ettet ole tyytyväinen itseesi ja elämääsi :)

Vierailija
18/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulle on lihava? Millaisista ihmisistä puhut? BMI +60?

Vierailija
19/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi tätä kommenttia alapeukutetaan? Eikö omasta hoikkuudestaan saa olla iloinen?

Vierailija
20/26 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi tätä kommenttia alapeukutetaan? Eikö omasta hoikkuudestaan saa olla iloinen?