KOKEILTU PEPPUSEKSIÄ
Tai, oikeastaan kyseessä oli ensimmäinen kerta tosissaan, aikaisempien olleen räpellyksiä.
Liukkarina toimi ihan vetinen perusvoide, jota voi hyvin laittaa limakalvoille. Sitä reilusti kondomin päälle ja peräaukon tuntumaan; sormea en tullut työntäneeksi sisään. Muistin jostain täällä lukeneeni kehutun takaa päin nainen maaten -asentoa mutta meillä toimi parhaiten kyljelleen takaa päin. Nainen sai määrätä tahdin ja ottaa kullia sisään juuri niin hitaasti kuin halusi.
Ei kuulemma sattunut yhtään, mutta ei kuulemma tuottanut myöskään minkäänlaista fyysistä mielihyvää. Henkistä hän sai kylläkin, minun voihkiessani kiimasta ejakuloidessani tyttöystäväni suloiseen perseeseen. Siitä on aikaa kun olen saanut niin vahvan orgasmin, hetken tuntui että taju lähti.
Kovin tiheästi harrastettavaa toimintaa tästä tuskin tulee, mutta kokemus oli hieno.
Kommentit (7)
meillä kans emäntä antaa satunnaisesti juuri tuosta asennosta,kuulemma tuntu sekoitus kipua ja nautintoa....varovasti hyvä tulee,jätkä pääs B-rappuun...
Itse en pahemmin mitään nautintoa siinä koe, taitaa olla miehille se suurin nautinto. Tuntuu lähinnä kivun ja oudon " kivalta" ja kaikista suurin tunne on se, että kakat on tulossa suusta ulos. Jos tietää miltä tuntuu kun annetaan peräruiske, tietää miltä tuntuu kun joku pumppaa pyllyyn! Siinäpä sitten sisään laukeamisen jälkeen ruikit löysää nestettä vieläpä seuraavana päivänäkin. Parhainten sisälle " pikkuveli" on saatu: minä makaan mahallani ja siippa puskee pyllyyn.
Kaipa homoilla on mukavampaa??
Suostua p-seksiin, jos tuntuu samalta kuin peräruiskeen anto.
Haloo naiset!!
MInä ainakin haluan nautintoa seksissä, EN kipua!
Tyttöystävällä nykyään pukamat. Ei anna enää pyllyä. :(
ejakuloida perseeseen kun sulla oli kondomi. Paljaalla sitä pitää laittaa ja ilman luikkaria.
" Voihkiessani kiimasta" . Tiedoksi, että ainoastaan naaraspuolisilla yksilöillä on kiima. Vai oletko kenties hermafrodiitti?
Kaikkea kannattaa elämässään kokeilla. Olemmehan täällä vain kerran.