Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrohan nainen mielipiteesi!

Vierailija
05.05.2009 |

Kumman miehen ottaisit, jos muut ominaisuudet olisivat samat; painoindeksin mukaan lievästi ylipainoisen, leveäharteisen jolla kuitenkin näkyy sixpakki vai normaalipainoisen, jolla on tikkukädet ja jalat, lättäperse, hieman vatsaa ja alkavat manboobsit? Entä muuttuuko mielipide, jos pitäisi valita joko miesystäväksi tai pelkästään seksiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta sen rotevamman. Sikspäkkiäkään ei tarvitse olla näkyvissä, jos muuten on lihasta.

Itse asiassa moni mies on normaalirasvaisena painoindeksiltään ylärajalla tai yli. Omani mukaan luettuna (177 cm, 82 kg ja malliltaan leveäharteinen ja lihaksikas, mutta ei missään nimessä läski, farkkujen vyötärö 34 jne)

Vierailija
2/7 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mun mieleen olis sellainen normaalimies, eli ei tarvi olla lihaksikas, muttei ihan voimatonkaan. Pieni maha on oikeastaan ihan söpö, eli sixpakkia en ihannoi.. Persaus sais kyllä olla mukavan tuntunen, ei lituska :) elikkäs mieluusti ottasin noiden kahden sekotuksen...

Mutta siis kummankin tyyppisen kanssa voisin olla ihan ystävä, harrastaa seksiä ja harkita jotakin vakavempaakin jos sinkkuna olisin, ei muutu siis mielipide.. Oma mies on ehken juuri noiden sekoitus ja juuri täydellinen ihana mies <3

-nainen28v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään isoista miehistä. ei mitään valtavaa kaljamahaa, mutta reippaasti hartiaa ja silleen. nykyinen mieheni on 190cm ja painoa on sellaset 115kg, tosin melko lihaksikas tapaus on. ;) sikspäkeistä en oikeen pidä.

seksiä tai pitempi suhde, iso pitää miehen olla. hoikka poika ei mua sytytä.

Vierailija
4/7 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieluiten vielä sellaiset isot pulskat kourat - vähintäin 190 pitkä ja ainakin 90 kg, mieluiten yli 100-kiloinen, mutta ei siis plösö eikä missään nimessä salilla lihakset hamittu vaan rehellisessä työssä

Vierailija
5/7 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies saa hoikka olla muttei mikään 90kiloinenkaan.. Hirvee ihra oli sitten lihaksikas tai ei..

175/68. nam, mun mieleen. LIhaksikas peppu mut ei liian lihaksikas ylävartaloa. Sellainen poikamainen on ihana.

Vierailija
6/7 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies saa hoikka olla muttei mikään 90kiloinenkaan.. Hirvee ihra oli sitten lihaksikas tai ei..

.

Vierailija
7/7 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan teollisuudessa ja lapiolla kukaan ei nykyisin ojia kaiva. Metsuritkaan ei mitään yli 100 kiloisia ole.

ja mieluiten vielä sellaiset isot pulskat kourat - vähintäin 190 pitkä ja ainakin 90 kg, mieluiten yli 100-kiloinen, mutta ei siis plösö eikä missään nimessä salilla lihakset hamittu vaan rehellisessä työssä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi