Onko kaikki ihmiset jotenkin häiriintyneitä?
Mun pitää pyydellä anteeksi sitä että MUA haukutaan vitun rumaksi, haisevaksi, tyhmäksi ja vaikka miksi, tai ehkä mun piti oikeastaan pyydellä anteeksi sitä etten oikein katso aiheelliseksi sietää sellaista. En käsitä, minusta se ei vaan ole oikein.
Kommentit (5)
Ei kannata yleistää että kaikki olisivat häiriintyneitä. Aika monet voi kyllä ollakin.
Ja sun ei ole mikään pakko pyydellä anteeksi mainitsemiasi seikkoja.
No luulis ettei mun tarvitsis pyydellä anteeksi, mutta kun näin määrättiin. Ja joo, tiedän aloituksen olevan "epäselvä", en nyt vaan osaa selvempääkään tehdä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 06:49"]Mun pitää pyydellä anteeksi sitä että MUA haukutaan vitun rumaksi, haisevaksi, tyhmäksi ja vaikka miksi, tai ehkä mun piti oikeastaan pyydellä anteeksi sitä etten oikein katso aiheelliseksi sietää sellaista. En käsitä, minusta se ei vaan ole oikein.
[/quote]
Mikä sua vaivaa? Itsekäs typerä paska sinä olet. Jos ja kun kerta nähtvästi haiset ja olet ruma, niin totta helvetissä sinun pitää pyytää paskaa hajuasi anteeksi. Häpeä itseäsi, kun muukin kerta häpeää!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 07:05"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 06:49"]Mun pitää pyydellä anteeksi sitä että MUA haukutaan vitun rumaksi, haisevaksi, tyhmäksi ja vaikka miksi, tai ehkä mun piti oikeastaan pyydellä anteeksi sitä etten oikein katso aiheelliseksi sietää sellaista. En käsitä, minusta se ei vaan ole oikein.
[/quote]
Mikä sua vaivaa? Itsekäs typerä paska sinä olet. Jos ja kun kerta nähtvästi haiset ja olet ruma, niin totta helvetissä sinun pitää pyytää paskaa hajuasi anteeksi. Häpeä itseäsi, kun muukin kerta häpeää!
[/quote]
Hah! AP sai mitä tilasi, sinne Porvooseen... :)
Tästä aloituksesta puuttuu joku kohta, tuollaisenaan se on epäselvä.