Miten paljon teillä lapset olleet pois koulusta/hoidosta tänä syksynä?
Laskin just, että meillä 4. luokkalainen ollut jo 18 päivää pois tällä lukukaudella. Nytkin nuha ja kurkkukipu eli on huomennakin pois. Ollut jo 2 krt koronatestissä pelkästään syksyllä.
Miten teillä muilla? Itseäni jo hävettää merkkailla taas kerran poissaoloa Wilmaan.
Kommentit (33)
3 flunssaa ja 2 oksennustautia on syksyn aikana ollut 3lk ja eskarilainen, poissaoloita on ollut paljon.
Normaalisti olisivat koulussa ja hoidossa jos pientä yskää ja nuhaa, mut nyt on pitänyt olla kotona.
Mun mielestä lapset sairastelleet hyvin vähän Coronan myötä. Ihan hyvä kun pikkunuhassakaan ei saa lähteä kouluun tartuttamaan muita. Jotain hyvää tässäkin.
Ei yhtään, koko vuonna. 7v ja 8v lapset. Vuoden kahden välein on ehkä kipeinä.
Lukiolainen ei ole ollut vielä pois ollenkaan tänä syksynä. Nyt tulevalla viikolla tulee ensimmäiset poissaolot, kun joutui karanteeniin (altistui, on itse oireeton).
Vierailija kirjoitti:
3 flunssaa ja 2 oksennustautia on syksyn aikana ollut 3lk ja eskarilainen, poissaoloita on ollut paljon.
Normaalisti olisivat koulussa ja hoidossa jos pientä yskää ja nuhaa, mut nyt on pitänyt olla kotona.
Oi, tsemppiä teille! "Kiva" ettei olla ainoita joilla paljon saikkupäiviä lapsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, tsemppiä teille! "Kiva" ettei olla ainoita joilla paljon saikkupäiviä lapsella.
T. Ap
Meillä vanhin kasiluokkalaisten 0 päivää, viidesluokkalainen 2 päivää ja kolmasluokkalainen myös 2 päivää. Kaikki käyneet korona- testissä.
Itse 0 päivää eikä tarvetta testille vielä.
5v oli heinäkuussa 3pv kotona nuhan takia. 9v oli yhden perjantain poissa lokakuussa nuhan takia, ma pääsi jo kouluun. 12v oli viime pe kotona mahakivun takia (joka voi myös olla oire koronasta), tosin paljastui sitten päivän mittaan ihan muuksi kivuksi. Koululaisten takia ei onneksi itse tarvinnut poissa töistä olla, ihan itsekseen osasivat olla.
Itse tosin olin lokakuussa 10pv tosi pahassa flunssassa. Ei ollut koronaa.
8. luokkalainen sekä lukiolainen: molemmilla 2 poissaolopäivää.
2+7 eli 9 päivää pois päiväkodista
Eka flunssan takia oli loppu viikon ja sit päiväkodissa oli korona altistus nii joutu karanteeniin.
Kutosluokkalainen päivän, vitosluokkalainen ei ollenkaan ja ykkönen neljä päivää. Aika vähällä päästy.
Kaksi lasta koulussa. Toisella ollut aina syksyisin lähes koko syksyn jatkuvasti kipeänä. Tänä syksynä ollut vasta yksi. Eli ensimmäinen syksy, kun ei ole läheskään niin paljon poissaoloja. Oli viikon poissa sen yhden flunssan takia. Toisella lapsella myös yksi viikko poissaoloja.
5.lk 0 päivää. Edellisen kerran oli poissa joskus 3.lk. Testissä kävi kesällä pienten flunssaoireiden takia.
3.lk 14vrk karanteenissa koulualtistuksen takia alkusyksyllä. Poissa ollut sairaana ehkä ykkösellä tai eskarissa. Kävi joukkotestauksessa koulun puolesta.