Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon teillä lapset olleet pois koulusta/hoidosta tänä syksynä?

Vierailija
08.11.2020 |

Laskin just, että meillä 4. luokkalainen ollut jo 18 päivää pois tällä lukukaudella. Nytkin nuha ja kurkkukipu eli on huomennakin pois. Ollut jo 2 krt koronatestissä pelkästään syksyllä.
Miten teillä muilla? Itseäni jo hävettää merkkailla taas kerran poissaoloa Wilmaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.lk 0 päivää. Edellisen kerran oli poissa joskus 3.lk. Testissä kävi kesällä pienten flunssaoireiden takia.

3.lk 14vrk karanteenissa koulualtistuksen takia alkusyksyllä. Poissa ollut sairaana ehkä ykkösellä tai eskarissa. Kävi joukkotestauksessa koulun puolesta.

Vierailija
22/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 flunssaa ja 2 oksennustautia on syksyn aikana ollut 3lk ja eskarilainen, poissaoloita on ollut paljon.

Normaalisti olisivat koulussa ja hoidossa jos pientä yskää ja nuhaa, mut nyt on pitänyt olla kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lapset sairastelleet hyvin vähän Coronan myötä. Ihan hyvä kun pikkunuhassakaan ei saa lähteä kouluun tartuttamaan muita. Jotain hyvää tässäkin.

Vierailija
24/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, koko vuonna. 7v ja 8v lapset. Vuoden kahden välein on ehkä kipeinä.

Vierailija
25/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolainen ei ole ollut vielä pois ollenkaan tänä syksynä. Nyt tulevalla viikolla tulee ensimmäiset poissaolot, kun joutui karanteeniin (altistui, on itse oireeton).

Vierailija
26/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 flunssaa ja 2 oksennustautia on syksyn aikana ollut 3lk ja eskarilainen, poissaoloita on ollut paljon.

Normaalisti olisivat koulussa ja hoidossa jos pientä yskää ja nuhaa, mut nyt on pitänyt olla kotona.

Oi, tsemppiä teille! "Kiva" ettei olla ainoita joilla paljon saikkupäiviä lapsella.

Vierailija
27/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, tsemppiä teille! "Kiva" ettei olla ainoita joilla paljon saikkupäiviä lapsella.

T. Ap

Vierailija
28/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhin kasiluokkalaisten 0 päivää, viidesluokkalainen 2 päivää ja kolmasluokkalainen myös 2 päivää. Kaikki käyneet korona- testissä.

Itse 0 päivää eikä tarvetta testille vielä.

Vierailija
29/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v oli heinäkuussa 3pv kotona nuhan takia. 9v oli yhden perjantain poissa lokakuussa nuhan takia, ma pääsi jo kouluun. 12v oli viime pe kotona mahakivun takia (joka voi myös olla oire koronasta), tosin paljastui sitten päivän mittaan ihan muuksi kivuksi. Koululaisten takia ei onneksi itse tarvinnut poissa töistä olla, ihan itsekseen osasivat olla.

Itse tosin olin lokakuussa 10pv tosi pahassa flunssassa. Ei ollut koronaa.

Vierailija
30/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. luokkalainen sekä lukiolainen: molemmilla 2 poissaolopäivää.

Vierailija
31/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2+7 eli 9 päivää pois päiväkodista

Eka flunssan takia oli loppu viikon ja sit päiväkodissa oli korona altistus nii joutu karanteeniin.

Vierailija
32/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutosluokkalainen päivän, vitosluokkalainen ei ollenkaan ja ykkönen neljä päivää. Aika vähällä päästy.

Vierailija
33/33 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta koulussa. Toisella ollut aina syksyisin lähes koko syksyn jatkuvasti kipeänä. Tänä syksynä ollut vasta yksi. Eli ensimmäinen syksy, kun ei ole läheskään niin paljon poissaoloja. Oli viikon poissa sen yhden flunssan takia. Toisella lapsella myös yksi viikko poissaoloja.