Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole katsonut yhtään jaksoa Putousta, ikinä.

Vierailija
28.02.2014 |

Olenko ainoa? Luin Hesarista, että se tulee nyt viidettä kautta ja on supersuosittu. Puhuttiin jostain uudesta yhtenäiskulttuurista, jossa jokaikinen on osallisena. En ole vaan kertaakaan sattunut telkkarin ääreen, kun se on tullut, mulla on aina sen kanssa päällekkäin lasten iltapuuhat. En tiedä edes sen juonta, paitsi että siinä on sketsihahmoja.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 21:05"]

Et ole ainoa. En tiedä milloin tulee tai mistä kertoo.

[/quote]

Sama fiilis :) Huomasin yhtäkkiä viime viikolla, että kavereiden fb-päivityksiin on alkanut ilmestyä enenevässä määrin kummallisia fraaseja, kaikilla samantyylisiä, joten niiden on varmaan pakko olla Putouksesta. Ihan ekaksi huomasin sen "en mä voi sulle xxx:ksi muuttua"-jutun, se on aivan varmasti jonkun putoushahmon sanonta.

Ja joo, mulla on pienet lapset, vanhin on viisivuotias.

ap

Vierailija
22/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, siis piti lainata viestiä nro 6!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin katsoa Putousta. Jakson ehkä viisi minuuttia, sitten alkoi tuntua siltä, että aivosolut kuolee. Ei tainnut olla mun juttu, en tajua mikä siinä muka on niin hauskaa. Yksikään juttu ei edes hymyilyttänyt. Mukava kuulla, etten olekaan ainut joka ohjelmaa ei katso :)

Vierailija
24/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap, muutaman vuoden päästä sitten katselet lastesi kanssa Putousta : ) Niin

se vaan menee ......

Vierailija
25/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää yhteiskunta pyöris jos kaikki olis niin kuin ap...

Vierailija
26/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin joskus kauan sitten kymmenisen minuuttia ohimennen, mut siihenpä on jäänyt. Nuo hokemat, mitä sieltä täältä kuulee, on niin idiootteja, että ei tosiaankaan kiinnosta katsoa. Meil ei kyl muutenkaan katsota telkkarista juuri muuta kun pikku kakkonen aamulla.

Vierailija
27/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään katsonut. Lapset ovat joskus youtubesta katsoneet mutta kuulemma ei heitäkään kiinnosta. Tiedän kyllä siitä ihan tarpeeksi kun töissäkin noita hokemia kuulen sekä hahmojen analyysit... Mutta nyt se on kai pakolliseksi julistettu. En vain koskaan ole tykännyt suomalaisesta sketsiviihteestä.

Vierailija
28/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Vierailija
29/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
30/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii siis saako siitä jotain pisteitä jos ei kato putousta?tai siis että keräättekö jotain pisteitä sillä...??onks ne ihmiset jotenki parempia ketkä ei sitä kato?nyt en ihan ymmärtäny tän alotuksen pointtia..:D on paljo asioita joista jotku ihmiset puhuu,mistä ei ite ymmärrä tai oo kuullu mitään.mut ei niistä kyl tulis mieleen tehä mitään näin suurta numeroa.;) Hassua kuinka me ollaan erilaisia:):)

Vierailija
31/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kivahan tuota on katsoa lasten kanssa? Tosin omat lapset jo 9-13v joten ehkä vaikuttaa asiaan?

Vierailija
32/35 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin viisi minuuttia ja oli niin typerä ohjelma että vaihdoin kanavaa.

Vierailija
33/35 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 22:28"]

Nii siis saako siitä jotain pisteitä jos ei kato putousta?tai siis että keräättekö jotain pisteitä sillä...??onks ne ihmiset jotenki parempia ketkä ei sitä kato?nyt en ihan ymmärtäny tän alotuksen pointtia..:D on paljo asioita joista jotku ihmiset puhuu,mistä ei ite ymmärrä tai oo kuullu mitään.mut ei niistä kyl tulis mieleen tehä mitään näin suurta numeroa.;) Hassua kuinka me ollaan erilaisia:):)

[/quote]

En tarkoittanut niin, vaan kiinnosti, onko paljonkin muita, jotka eivät katso Putousta. Kun joka paikassa hehkutetaan sitä isona ilmiönä. Mutta meitä "ulkopuolisia" näyttää silti olevan aika paljon! ap

Vierailija
34/35 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut. 

Vierailija
35/35 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myöskään en ole katsonut,enkä ole lukenut mitään juttuja aiheeseen liittyen. Olen saanut kummia katseilta kun en ole ymmärtänyt näitä "hassuja" sutkautuksia mitä sarjan katsojat toistelevat. Kahvipöydässä joku aina haluaa puheella putouksesta ja pettyy kun totean että en ole katsonut. Sitten alkaa aina se hemmetin suosittelu ryöppy että kato nyt kun on niin hauska. Mihin totean että ei kiinosta. Jonka jälkeen olen jäykkä tosikko paska. Minkä jälkeen kerron että en ole omistanut yli kuuteen vuoteen edes televisiota enkä aio hankkia. Minkä jälkeen minua luullaan uskovaiseksi. Sitten onneksi onkin jo kahvitunti ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme