Rehellinen mielipiteenne?
Mitä mieltä te naiset olette tästä miehestä? Kysyn, kun salin peilistä näkyy suunnilleen jotain tuollaista, pidempänä tosin (178-> 194) ja ikää tasan 50. Onko liian karu, itestä välillä tuntuu siltä joidenkin naisten kääntäessä katseensa sivuun. Ei onneksi kaikki, mut joidenkin kohdalla kyllä. Ei tunnu kamalan kohteliaalta. :(
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 19:58"]
Voi pappa, pappa... Et näytä tuolta kuin omissa harhaantuneissa kuvitelmissasi. Sinulla on ikäkriisi. Koeta selvitä siitä ilman että teet itsestäsi enemmän naurunalaista.
[/quote]
Pappa? Tuo on mua 4 vuotta nuorempi, näyttääkö hän ikänsä puolesta "papalta"?
[/quote]
Ei mutta sinä näytät.
[/quote]
Selvä, hauskaa illanjatkoa sulle sinne.
No kyllähän tuo vähän vihaiselta näyttää. Varmaan noi kulmakarvat, kulmikas naama ja sänki tekee vähän pelottavan näköiseksi. Vois koittaa hymyillä vähän.
(Oletan siis, että kuljet kadulla täysissä pukeissa etkä esittele varsin hyvännäköisiä lihaksiasi)
Minä teen niin, kun näen komean vieraan miehen (linkkaamasi), varsinkin jos hän katsoo. Hämmennyn niin totaalisesti ja reaktioni on yleensä niin voimakas että käännän pääni pois ja käännyn mielelläni kokonaan poispäin.
Tuo reaktio on spontaani ja itseasiassa tosi nolo, koska se varmaan kiinnittää huomion pahemmin kuin neutraali reaktio.
Että ihan komea mies. Sitäpaitsi vanhemmat miehet ovat vain niin hot :D
t. N27
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:02"]
No kyllähän tuo vähän vihaiselta näyttää. Varmaan noi kulmakarvat, kulmikas naama ja sänki tekee vähän pelottavan näköiseksi. Vois koittaa hymyillä vähän.
(Oletan siis, että kuljet kadulla täysissä pukeissa etkä esittele varsin hyvännäköisiä lihaksiasi)
[/quote]
Oon kait tuostakin kaverista vähän "vihaisemman" näköinen ainakin noissa selfie-kuvissa, ku se poseeraaminen ei ole paras osa-alue. Passikuvat onnistuu aina... :D
Kesällä tykään kulkea kireissä t-paidoissa ja toki on kiva, kun naiset katselee. En kuitenkaan aattele sitä silleen, et "ooh, katsokaa!" vaan yritän antaa hieman takaisin sitä kivaa fiilistä, jota ite saa, kun näkee jonkun piristävästi pukeutuneen naikkosen flirttailevan koko aurinkoiselle maailmalle. Eikä toi kesä ole oikeastaan se syy miksi tän kirjoitin, vaan tää talvi, kun silloin ihmiset ovat jotenkin tympeimmillään, ei paljoa hymynaamoja näy. Alkaa itekin masentua ja se kesällä saatu vähäinen itseluottamus murenee käsiin.
Oletko vapaa? :)
Olis kiva nähdä sut livenä...
Tuo näyttelijä on kyllä jäätävän komea. En ymmärrä ongelmaa.
Kuhan vaan pukeutuu suht siististi ehjiin vaatteisiin, on symmetriset kasvot kuten linkkaamallasi herralla, eikä suomalaista kaljamahaa, siisti sänki ja puhdas naama eikä haise paskalta niin ei siinä mitään itsetunnontuskia pitäisi olla ainakaan ulkonäön puolesta. Suomalainenkin viiskymppinen mies voi näyttää todella komealta kuhan vaan pitää itsestään huolta.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:06"]
Minä teen niin, kun näen komean vieraan miehen (linkkaamasi), varsinkin jos hän katsoo. Hämmennyn niin totaalisesti ja reaktioni on yleensä niin voimakas että käännän pääni pois ja käännyn mielelläni kokonaan poispäin.
[/quote]
Teen samoin. Jos mies jota pidän komeana kääntyy katsomaan minua, käännän nopeasti katseeni pois ja olen olevinani niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Spontaani ja harkitsematon mutta normaali reaktio.
t.n25
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:06"]
Tuo reaktio on spontaani ja itseasiassa tosi nolo, koska se varmaan kiinnittää huomion pahemmin kuin neutraali reaktio.
Että ihan komea mies. Sitäpaitsi vanhemmat miehet ovat vain niin hot :D
t. N27
[/quote]
En oikein keksi mitä tähän vastaisi. Ehkä tulkitsen eleitä väärin, ehkä me suomalaiset olemme talvella jörömpiä, mutta yritä sä olla seuraavalla kerralla rohkeampi ja tee silleen kuin tuossa talven alennusmyyntien aikana kävi, ku muistan sen vieläkin...
Törmäsin siellä vaateosastolla yhteen nuoreen myyjään ehkä johonkin sun ikäiseen, ja jonka silmistä näki heti, että piti näkemästään. Se katse oli jotain sellaista, et siitä vaan näki ja en voinnut itekään olla pitämättä näkemästäni. Ihmisen kaunis hymy vaan on jotain sellaista, et tuntuu kuin aurinko alkais paistaa. Tulee kiva fiilis, sellaisten juttujen takia sitä jaksaa päivästä toiseen rehkiä punttien kaa ja kannustaa muitakin miehiä tekemään enemmän itsensä ja samalla naisten viihtyvyyden eteen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:35"]
[/quote]
Mieli tekisi sanoa, et olen, mut en oikeasti ole. Oon ollut saman kanssa liki 30 vuotta ja lähdin tähän elämäntaparemppaan siks, et vaimo haluaisi mua enemmän. Aika monta vuotta meni, 10-12 tuntia treeniä viikossa, paljon proteiiniä, hikeä ja myös sairaanhoitajien piikittämää testosteronia. Lopputulos on sit tää, en saa vieläkään tarpeeksi, siis vaimoltani, mut se on sit eri juttu. Vähän syö välillä miestä, mut onneksi aina silloin tällöin joku jossain ees hymyilee, niin keksii ees jonkun syyn roudata itsensä jälleen huomenna salille, särkee paikat tai ei.
Sulle terkkuja kuiteski sinne, oisit varmasti ollu kivaa treffiseuraa. ;)
Mukavan näköinen olet, mutten ymmärrä tuota fiksaatiotasi siihen miten muut reagoivat lihaksiisi.
Nosta punttia ja rehki salilla, mutta omaksi iloksesi, oman hyvinvointisi takia. Kun itse voit hyvin ja viihdyt kuoressasi se välittyy ympäristölle positiivisena fiiliksenä. Silloin voit ruveta odottamaan hymyjä ja puoleesi kääntyviä katseita. Jos rakennat kehoasi ja tuunaat ulkonäköäsi vain kehujen toivossa, se välittyy ympäristölle mm kiinteänä katseen pyydystämisenä ja "kato mua" -asenteena, ja silloin katseet kääntyvät hämmentyneinä ja ärsyyntyneinä pois.
Ystävissäni on ikäisiäsi ja nuorempia samat raamit omaavia miehiä, mutta kaikki ovat sinut itsensä ja elämänsä kanssa, ja se välittyy heistä itsevarmuuteena ja nöyryytenä.
Ethän vaan ole se brankkari/ensihoitaja joka joku aika sitten valitteli naisten tylyyttä treffeillä, vaikka olet komea, lihaksikas, fiksu, sivistynyt...?
t. N49
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:35"]
[/quote]
Mieli tekisi sanoa, et olen, mut en oikeasti ole. Oon ollut saman kanssa liki 30 vuotta ja lähdin tähän elämäntaparemppaan siks, et vaimo haluaisi mua enemmän. Aika monta vuotta meni, 10-12 tuntia treeniä viikossa, paljon proteiiniä, hikeä ja myös sairaanhoitajien piikittämää testosteronia. Lopputulos on sit tää, en saa vieläkään tarpeeksi, siis vaimoltani, mut se on sit eri juttu. Vähän syö välillä miestä, mut onneksi aina silloin tällöin joku jossain ees hymyilee, niin keksii ees jonkun syyn roudata itsensä jälleen huomenna salille, särkee paikat tai ei.
Sulle terkkuja kuiteski sinne, oisit varmasti ollu kivaa treffiseuraa. ;)
[/quote]
Itsensä kehittäminen ei ole koskaan pahasta, se kaikille hyvää. Mutta oletkohan nyt valinnut oikean tien vaimosi huomion saamiseen? Jospa kiinnittäisit suhteeseenne ja vaimoosi edes osan siitä huomiosta jonka annat itsellesi ja kehonmuokkausprojektillesi? Kun on noin pitkä liitto takana niin vaimosi arvostaa sinussa, ja miehissä, taatusti muita ominaisuuksia kuin hauiksen koko ja lihasmassaa. Usko pois.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 18:56"]
Komea olet. Itse varmaan kääntäisin katseeni hämmentyneenä poispäin, ettei vain kukaan kuvittelisi tällaisen harmaahiiren kuolaavan sinunlaisen miehen perään...
[/quote]
Mutta ethän sä voi mistään tietää mistä ketäkin vastaantulija tykkää? Tietty, jos se sit kääntää katseen pois, ni se merkkaa ehkä jotain, mut pieni hymy vastaantulijalta piristää varmasti päivää eikä maksa mitään.
Onneksi kevät alkaa olla ovella ja pian kaikki piristyy, muista olla rohkeampi. :)