Tulin vaan kertomaan, että mulla on maailman paras mies!
Yhdessä ollaan oltu teinistä saakka ja aina vaan paranee :)
Mun mies tekee vähintään puolet kotitöistä, on ihana isä meidän lapsille, seksikäs ja pitkä, loistava sängyssä, pitää musta huolta ja hemmottelee, kannustaa mua tavoittelemaan mun haaveita ja auttaa todella paljon käytännön jutuissa, että voin toteuttaa itseäni, älykäs ja osaava. Täysi unelma!
Tulin kertomaan tämän tänne, sillä missään irl-tilanteessa ei ole soveliasta hehkuttaa ihanaa miestään ja parisuhdettaan, ellet satu olemaan vastaihastunut.
Kerron kyllä tämän usein miehellenikin, mutta se tuppaa vaivautumaan ;)
Olkaa hyvä ja nokittakaa positiivisessa mielessä!
t. eräs joka on kyllästynyt kuuntelemaan kuinka miehiä haukutaan jatkuvasti
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 16:37"]
Niin tutulta kuulostaa. Minunkin mieheni OLI 10 vuotta kuin unelma. Tai sanotaanko 12 vuotta. Sen jälkeen 2 vuotta kaikkea muuta... niin se vaan voi täydellinenkin muuttua! Nauti niin kauan kun sitä kestää!
[/quote]
Sun piti sitten saada tölväistä ja latistaa toisen onni?
Nou hätä, nelonen! Tätä onnea ei ihan helposti voi latistaa.
Itse asiassa ajattelen niin, että jos kaikki romahtaisikin huomenna, suruajan jälkeen olisin kuitenkin kiitollinen että sain elää nämä vuodet, koska uskon, että moni ei pääse tuntemaan samanlaista onnea korkeintaan kuin hetkittäin. Minä sentään olen saanut nauttia jo 15 vuotta! :)
ap
Hienoa!
Menepäs tosiaan kylillä moisia huutelemaan :D
Tyttöjen illanvietossa usein istun sen "haukutaan miehiä" osion hiljaa. Saan kyllä vittuilua kuulla, että ainiin joo sullahan oli täydellinen mies, vaikken olisi tavuakaan sanonut.
Mutta kun mieheni ei ryyppää, ei petä, ei ravaa pelireissuissa, ei jätä pyykkejään..
On se mulle tärkein ja rakkain mies!
Mullakin on paras mies just tässä. Tosin sen vaimo ei tiedä...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 16:51"]
Mullakin on paras mies just tässä. Tosin sen vaimo ei tiedä...
[/quote]
Ja kirjoittelette yhdessä AV:lle? :)
Tuskin...maailmassa on kai 2-3miljardia miestä niin vakavasti epäilen, että parempikin löytyy.
8: ei pidä paikkaansa! Perustelut; yksikään muu mies ei tunne mua niinkuin omani, eikä huolehtia mun tarpeista kuin ihminen, joka on ollut mun lähellä 15 vuotta. Eliniän aikana samaa tilaisuutta ei voi antaa kovin monelle ihmiselle, saatika miljardeille.
Ja sitä paitsi: mun mies on niin kuuma moottoripyöränsä kanssa, että mä sulan sen selkään. Nih ;D
Eli on kiistatta paras!
Mutta jos halusit todistaa, että omasi on vielä ihanampi, niin sehän oli tässä ketjussa se piiloidea. Se, että oltaisiin ylpeitä ja onnellisia miehistämme, jotka on meille juuri niitä maailman parhaita.
ap
Mullakin! Sairaslomallaan (jalka paketissa) oli tehnyt ruoan, leiponut pullaa ja irish coffeen laittoi vielä mulle jälkkäriksi perjantain kunniaksi. Oli kiva tulla kotiin. 14 yhteistä hyvää vuotta takana, ei mua aina ihan näin paljon lellitä, mutta aika paljon kuitenkin!
Ihanalta kuulostaa, 10! Voi meitä onnekkaita :)
ap
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 17:03"]
Mutta jos halusit todistaa, että omasi on vielä ihanampi, niin sehän oli tässä ketjussa se piiloidea. Se, että oltaisiin ylpeitä ja onnellisia miehistämme, jotka on meille juuri niitä maailman parhaita.
ap
[/quote]
Mä nimenomaan puhuin omastani en sinun miehestä...en todellakaan usko, että on maailman paras vaikka ei valittamista olekkaan. t. 8
Sovitaanko, että lopetetaan noi tuollaiset puheet heti. Koko palstan idea menee hukkaan. Paljon parempi kun vihataan toisiamme.
Miehesi on epäsosiaalinen, pienimunainen laiska läski joka pettää sinua. Muutenkin ghanalaiset ja brittiläiset olisivat 100 x parempi vaihtoehto. Äänestää persuja ja vastustaa tasa-arvoista avioliittoa ja on vielä rasisti. Eroa ennenkuin on myöhäistä.
Samat paitsi emme vaivaannu toistemme kehuista vaan pelkästään säteilemme.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin...maailmassa on kai 2-3miljardia miestä niin vakavasti epäilen, että parempikin löytyy.
Hmm. Voi olla kuule, että onni vaan suosi aapeetä.
Minullakin on minulle se juuri sopiva mies. Viime kuussa meidän esikoinen täytti 18 vuotta ja perheenä juhlittiin.
Juu…Kyllä näissä miljardeissa varmasti sopivia ja epäsopivia on. Tuuria on, että löytää sopivan.
Ehkä vähän järkeäkin on mukana siinä valintoja tehdessä.
Ainakin itse olen kehunut miestäni ihan irl-tilanteissa ystävilleni ja esim. äidilleni ja miehelle itselleenkin.
Miestäni parempaa ei olekaan, sinunkin miehesi jää toiseksi :D
Ja se mitä tällä palstalla kirjoitellaan miehistä tai naisista on suurin osa pelkkää roskaa. Kun on kaikki hyvin, ei tarvitse tulla tänne trollaamaan tai itkemään. Kyllä onnellisiakin parisuhteita on.
Niin tutulta kuulostaa. Minunkin mieheni OLI 10 vuotta kuin unelma. Tai sanotaanko 12 vuotta. Sen jälkeen 2 vuotta kaikkea muuta... niin se vaan voi täydellinenkin muuttua! Nauti niin kauan kun sitä kestää!