Tulin vaan kertomaan, että mulla on maailman paras mies!
Yhdessä ollaan oltu teinistä saakka ja aina vaan paranee :)
Mun mies tekee vähintään puolet kotitöistä, on ihana isä meidän lapsille, seksikäs ja pitkä, loistava sängyssä, pitää musta huolta ja hemmottelee, kannustaa mua tavoittelemaan mun haaveita ja auttaa todella paljon käytännön jutuissa, että voin toteuttaa itseäni, älykäs ja osaava. Täysi unelma!
Tulin kertomaan tämän tänne, sillä missään irl-tilanteessa ei ole soveliasta hehkuttaa ihanaa miestään ja parisuhdettaan, ellet satu olemaan vastaihastunut.
Kerron kyllä tämän usein miehellenikin, mutta se tuppaa vaivautumaan ;)
Olkaa hyvä ja nokittakaa positiivisessa mielessä!
t. eräs joka on kyllästynyt kuuntelemaan kuinka miehiä haukutaan jatkuvasti
Kommentit (25)
Mullakin on ihana mies. Ollaan oltu naimisissa jo yli 20 vuotta enkä todellakaan antaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 16:37"]
Niin tutulta kuulostaa. Minunkin mieheni OLI 10 vuotta kuin unelma. Tai sanotaanko 12 vuotta. Sen jälkeen 2 vuotta kaikkea muuta... niin se vaan voi täydellinenkin muuttua! Nauti niin kauan kun sitä kestää!
[/quote]
Sun piti sitten saada tölväistä ja latistaa toisen onni?
Onpa sun onni pienestä kiinni. Eri.
Katkerat sinkkunaiset HALUAVAT kuulla että kaikki miehet ovat paskoja, koska silloin se tarkoittaa että he eivät jää mistään paitsi. Heitä ärsyttää tällainen ketju.
Heti ensimmäinen vastaus ketjussa oli yritys lopettaa positiivisuus. Nämä ihmiset ovat kuin vampyyrejä joiden iho alkaa palamaan jos auringon valo pilkahtaa jostakin esille.
Ei multa. Aloitus +10 vuotta vanha.
Äidilläni ja isäpuolellani oli
myös kaunis suhde. Sain korkeat
ihanteet malliksi.
Onko Ap yhä naimisissa
saman puolison kanssa? E