Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos sinua ei valittaisi hoitamaasi virkaan?

Vierailija
28.02.2014 |

Olisitko loukkaantunut? Luimuilisitko loppuajan? Lähtisitkö ovet paukkuen? Onko asiasta kokemusta vai arveletko vain, että niin tai näin toimisit? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja tulin valituksi virkaan viime joulukuussa. Henkilö joka oli ollut vuoden sijaisena ko. pestissä ei tullut siis valituksi virkaan. Hän ei suostunut kertomaan mitään oppilaista eikä myöskään mitään siitä, että miten oli oppiainetta opettanut tai mitkä asiasisällöt oli käynyt läpi. Hän halusi varmaan kostaa sen minulle, että minä sain sen viran, mutta todellisuudessa hän aiheutti harmia 240 oppilaalle.

Itse mietin tätä ketjua lukiessani ja myös tuon entisen opettajan tempausta miettiessäni, että eipä ole ihme, että eivät ole tulleet valituiksi ko. tehtävään. Kummasti minä olen aina jaksanut perehdyttää seuraavan, vaikken olisi paikassa jatkanutkaan ja kyllä seuraavasta työpaikasta aina soitetaan entiselle esimiehelle ja kysytään näistä asioista...

Vierailija
2/21 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi saanut virkaani (olin ollut 5 vuotta siinä määräaikaisena vuosi kerrallaan) olisin varmasti hakenut sairaslomaa, sillä en olisi jaksanut. Se viisi vuotta pätkätyöläisenä oli raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi noin, olin näennäisesti ok.mutta sain tyydytystä kun näin millainen työntekijä valittiin, sitä saivat mitä tilasivat :D

Vierailija
4/21 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle juuri kävi noin, maanantaina aloittaa se uusi, joka sai "minun" virkani. Aluksi olin raivoissani, nyt aion olla perehdyttämättä sitä uutta ja hoitaa omat hommani mahdollisimman hyvin. En kuitenkaan halua lopputiliä

Vierailija
5/21 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset