Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
Käytetty kortsu. Päivämäärä siinä.
Ja teksti "Jonne wuz 'ere" ?
Oi ettäs on ikävä tamponiaikoja
Mummeli 63v
Jepjep
Jouluisten tamponinnarukorujen aika. Osallistun pikkuinenjoulureissu officinale Savonrantaaseeseen - siellä askarrellaan koruja.
Juttelias Utelias
Luonto lähellä, tarpeita tyydytetään luonnossa, näet
Kauneimmat korut palkitaan ja asetetaan esille bussin ikkunoihin, kuskimme Heimo Huima protestoi (t)osin... näkyväisyysesto???...
Vierailija kirjoitti:
Oi ettäs on ikävä tamponiaikoja
Mummeli 63v
Voin kuvitella miten haikeeta se joskus tulee olemaan kun menkat on jo ohi vanhana. Voi vain miettiä niitä aikoja kun valkkaili pistääkö coopin vai pirkan tamponin ja jännitti vessassa käydessä tuleeko hyytymäklimppejä tällä kertaa kun sen poistaa. Mensujen aikaan sitä oikein tuntee olevansa elossa. T:menkkalover90
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä aihe 🤮
Naisen alapää on aina kiinnostava aihe :D
Varmasti, kun tiedät syntyneesi sellaisesta, onhan se jännää nähdä vanhoja "kotitanhuja" :D
Siihen voi sitoa vaikka pari nakkia niin on jotain mitä syödä jos nälkä iskee.
Pierutöötti siihen roikkumaan niin voi halutessaan hassutella hulvattomasti!
Kulkee aina mukana enkä joudu koskaan pulaan kun siinä roikkuu mulla 72h kotivara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä aihe 🤮
Naisen alapää on aina kiinnostava aihe :D
Varmasti, kun tiedät syntyneesi sellaisesta, onhan se jännää nähdä vanhoja "kotitanhuja" :D
Mieskin voi synnyttää joten ulostuloreikä ei ole itsestään selvää.
Mieheni on pettänyt mua niin monta kertaa (kuulemma hänen oikeutensa mun menkkojen aikaan päästä raikkaalle römpsälle) - joten olen nykyään kytkenyt hänet kaulapannastaan tampooninnaruun. Uimahalleissa emme valitettavasti pääse käymään, ellei sitten sekasaunaa ole käytettävissä.
Onko väärin laittaa tamponin naruun Wunderbaum? Ei tietenkään uima-altaaseen mennessä kun siellä se varmaan vettyy ja hajoaa mutta muuten kylpyläympäristössä, rannalla, ehkäpä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
karvanopat ja afrikantähti
Tokmannilla on tarjouksessa Afrikantähtipeli, siitä riittää timantteja koko vuodeksi
Teetin Sanna Marin avaimenperän ja laitoin sen tamponin naruun roikkumaan
Ajatelkaas: pilkkikausi loppuu, jäät ohenee (paitsi grogilasissa :) ).
Kaikki pilkit joutaa koko kesäksi tamponinnaruun: on mistä valita, kiitos puoliso
Rapala, Lapin Leukku, Koho ja kaikki lusikanvarresta ite tehyt :)
Donald Trumpin pää
The only fears we have to fear is these fears itself.
Nyt alkais olla taas sen ulkogrillin aika.
No nythän me tiedetään, mitä siellä kanisterissa on...varmaan menee letku suoraan suuhun...