Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kansalaisopistossa viime talvena tamponin narun koristelu- kurssi. Ohjaajana oli artesaani, puuseppä Anu Sappi. Taisi olla talven suosituin kurssi, harmitti vaan sitten kun koronatilanne paheni ja jouduttiin askartelemaan etänä. Eihän voi olettaa että kaikilla on kotona sorvi ja hiomakone. Minä tein itselleni tuulikellotyylisen korun. On aika kiva kun meillä kotona on boho-kausi nyt menossa. Oon itse jo aiemmin tehnyt sellaisen unisiepparikorun, mitä pidän öisin. Miehelle ehdin tehdä jouluyllätykseksi hänen anustappiinsa veikeän kulkuskorun. Kaikki ihailivat sitä kun se kuoriutui miehen paketista, oli todellinen ylläri ja kiersi kädestä käteen ihastusten kera, meillähän oli oikein vanhanaikainen sukulaisjoulu.
Varmaankin tarkoitit Anu S. Tappi ? Toi menee usein sekaisin...
No minä käytän sellaista isoa ja vaalenapunaista timanttia, se kutittelee mukavasti kävellessä palleja.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä aihe 🤮
Naisen alapää on aina kiinnostava aihe :D
Myös paskareissulla?
Kesällä on ruohonleikkuri mutta syksyllä tulee raivaussaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 21:53"]
luuletko olevas hauskakin? :D ihan oikeasti. huumorintaju jääny jollekin 10-vuotiaan tasolle.
[/quote]
Vinkki sulle: OSTA HUUMORINTAJU. Sitä voisi peräti olla jossain alennuksessakin nyt!
Ette tätä varmaan tienneetkään, mutta huumorintajua ei pysty asentamaan kaikkiin malleihin. Joskus kovalevytila ei riitä. Toisinaan prosessori on sen verran alitehoinen, ettei suostu asentumaan. Yleensä syynä on ihan käyttöjärjestelmän yhteensopimattomuus...
Siis TÄÄ on niin totta. Useinhan se huumorintaju on valmiina mallissa, jälkeen päin asennettuna voi olla vaikeaa, jopa mahdotonta... riippuu niin käyttövoimasta: kahvi/kalja/ruis/kaasu/sähkö/ynseys/tyhmyys/vastentahtoisuus... ja mitä kaikkea näitä onkaan??? Onneksi itse edustan mallia, jossa huumorintaju kuului vakiovarusteisiin, kuten pilke silmäkulmassa, hymy, tarinankerronta, hiukkasen hulluutta ja runoilijaa... en voi kuvitella elämääni ilman näitä. Huoltokin sujuu sutjakkaasti.
Saattaa myös olla kyse vuosimallista, eikö? Ehkä myös 'asentajan' ammattitaidosta...
(Mä kuolen nauruun tän ketjun kanssa, R.I.P. Me, onneksi osillani on huvä jälleenmyyntiarvo, jatkan monella elämällä...😃😃😃😃😃😃😃😃😃)
Vierailija kirjoitti:
Salamanteri roikkuu narussa pitämässä ilmatilan vapaana kärpäsistä.
Onhan se varmasti oikein päin? Jos on jo suustaan kiinni narussa, voi olla vaikea napata niitä kärpäsiä. Toki, peseytyminenkin edes silloin tällöin voisi auttaa tuohon kärpäsongelmaan...
Syksyn alla heijastin on välttämätön. Sitä kun vilauttaa, niin autot kyllä pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vähän offtopic, mutta tulee mieleen Juice-vainaan vanha stoori. Hän sanoi, että nuorempana hän pystyi roikottamaan täysinäistä vesiämpäriä stondiksen varassa. Mutta ikääntyneenä ei enää onnistu, kun polvet eivät kestä.
Tokkopa Juicella ikinä niin isoa ollut...ehkä jos ompelulangalla nakkiin sitonut...
BMW kirjoitti:
Aika typerää...
...käydä kommentoimassa ketjua, josta ei pidä?
Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä kirjoitti:
Miksei tätä älytöntä ketjua poisteta täältä. Typerin todennäköisesti trolli mitä palstalla on ollut.Ei kai kukaan normaali ihminen laita tamponin jatkeeksi jotain hemmetin lelua.
Ootko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain?
Se mitään esitä...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kelakortti. Tuppaa oleen hukassa, kun niin harvoin tarttee. Matkoilla tietty passi. Ja kiikarit. Ja kartta. Aurinkolasit. -rasva...
...lompakko, pippurisumute, muutama tonni rahaa kaiken varalta, teltta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusia ideoita hellekeleihin???
pistä paristolla toimiva tuuletusropelli niitä saa aika pieniäkin, vois vaikka hoitua kaks asiaa kerralla. meinaan tuuletus ja kuorinta
Vähän huonompi laadultaan, niin hoitaa kolmekin asiaa kerralla... Vähän moottori vipattaa, niin alkaa täriseen, meinaan...
En jaksanut lukea koko ketjua, että onko kellään tullut mieleen värjätä sitä tylsää valkoista narua? Ja voisikohan siihen ottaa hiuslisäkkeen tyyppisesti tuuhennuksen? Olisi vähän niin kuin alapään karvoilla ponihäntä! Miettikää mikä tuuhea kihara yläpää ja erivärinen ponnari! VAU!!
Useimmat näyttävät ottaneen asian puujalkahuumorin ja pelleilyn kannalta, mutta ajatelkaa ihan tosissanne, että naisen kaikkein kauneimmasta saattaa, esimerkiksi yhteissaunassa tai alasti uidessa, riippua tamponin naru johon on solmittu lettinauhasta punainen ruusu.
On myös sievä tapa ilmoittaa muille, että sisällä on kuulat. Sen voi ilmoittaa antamalla kuulien poistamiseen tarkoitetun muovipäällysteisen värikkään narun roikkua kauniisti.
Netissä kerrottiin, kuinka pikkulapsen äiti oli pukeutunut uimarannalla 'numeroa liian pieniin bikineihin' joiden alaosasta tuli esiin muovitettu naru. Äiti samalla viestitti, että sisällä olivat kuulat ja halusi antaa muille kaunista katseltavaa. Nättiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tääon joku huumoriketju. Uskoisin näin. Mut tämmönen huumori ei oikein naurata. Kun täs ei oikeen ole mitään huumoria. Tampoonin narusta ei vaan tuu mitään hauskaa mieleen.
Olen kuullut että mielikuvitusta voi kehittää, mutta en tiedä miten.
Minulla se on vilkas ja olen ollut siinä uskossa, että kaikilla.
Sama ongelma kuin älylläkin. Joillain on, toisilla ei. Tietääkseni mielikuvitusta ei juuri voi kehittää, mutta valokuvia voi - ainakin toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan rehellisesti ymmärrä miksi tämä keskustelu saa olla täällä. Kuka tästä hyötyy jotenkin. Sitten monet mielenkiintoiset ja normaalit keskustelut poistetaan. Uskomatonta.
Hyötyykö joku yhdestäkään näistä keskusteluista täällä.
Myönnän hyötyneeni...tavallaan. Olen menettänyt kaiken uskoni muihin ihmisiin. Eipähän tarvii elätellä mitään toiveita enää ..😔
Vierailija kirjoitti:
Iiik. Unohdin tamponinnarukoruni naulaan, kun menin Ukko Nooan saunaan
Tätä versiota en ole vielä kuullutkaan...korjaus...Tätä versiota en taida haluta edes kuulla...
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kaikki muumit olla laaksossa..
Onko ihmekään, kun suurin osa niistä roikkuu jonkun jalkojen välissä....hulluja kyselee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan rehellisesti ymmärrä miksi tämä keskustelu saa olla täällä. Kuka tästä hyötyy jotenkin. Sitten monet mielenkiintoiset ja normaalit keskustelut poistetaan. Uskomatonta.
Hyötyykö joku yhdestäkään näistä keskusteluista täällä.
Myönnän hyötyneeni...tavallaan. Olen menettänyt kaiken uskoni muihin ihmisiin. Eipähän tarvii elätellä mitään toiveita enää ..😔
Nämä ovat VIIHDETTÄ, kuten lomamatkat, elokuvat, teeveeohjelmat, urheilu, kirkon anti, musiikki, kirjat, lehdet sun muut. Samoin voitaisiin kysyä, hyötyykö joku yhdestäkään näistä. Viihteen hyötyarvo on hyvin yksilöllistä. Lähimmäksi päästään, kun selvitetään, kuinka paljon kansa on valmis uhraamaan mihinkin rahaa.
Richard Dean Anderson vai se uusi finninaama?