Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Ainakin ennenvanhaan käytettiin kuivattua oravannahkaa tamponina ja oravan häntä jäi näppärästi 'koruksi'.
Oravannahkojahan jäi junalastillisia ilman käyttöä silloin kun kolikot keksittiin ja niitä ei enää käytetty pajatsoissa tukkeutumisvaaran takia.
Kaikkea hullua sitä kuuleekin kun wanhaksi elää
.....Itseäni kiinnostavat maatuvat tamponikorut, ei mitään muovista tms...
Banaani vai orava?
Kuivattu suolasilakka on ekolokinen vaihtoehto .Toki se on valmistettava vegaanisella sualalla ettei tulke mittää eläinperästä. Vähän se haisee mutta on haju on sopusoinnussa värkin hajun kansa. Sitten kun se silakka kostuu siellä niin sen voi lopuksi syädä niin ei mee roteiinit hukkaan. Tän vinkin saa vapaasti ottaa käyttöön. Meidän vekaanisessa ruakapiirisä se on tosi suasittu.
SIIS ETTÄ NIINKU MITÄ??? ONKO TÄMÄ JOKIN SURKEA VITSI VAI ONKO TOMMOSIA KORUJA OIKEESTI? JOS ON NIIN KUKA NIITÄ MUKA HUOMAA MUUTA KUIN LAITTAJA ITSE? EIKÖ SIÄ NARU OO SIELLÄ UIMAPUVUN ALAOSAN HOUSUISSA? MIKSI (HETERO) NAINEN KATSOISI TOISEN NAISEN VARTALOA NOIN TARKKAAN??? PUHUMATTAKAAN ALAPÄÄSTÄ????????
Jep, rouvalle löytyi messevön kokoinen meisseli Würthin ale-laarista. Kätevä reissussa ja veneillessä, jos sattuu konerikko.
Vierailija kirjoitti:
SIIS ETTÄ NIINKU MITÄ??? ONKO TÄMÄ JOKIN SURKEA VITSI VAI ONKO TOMMOSIA KORUJA OIKEESTI? JOS ON NIIN KUKA NIITÄ MUKA HUOMAA MUUTA KUIN LAITTAJA ITSE? EIKÖ SIÄ NARU OO SIELLÄ UIMAPUVUN ALAOSAN HOUSUISSA? MIKSI (HETERO) NAINEN KATSOISI TOISEN NAISEN VARTALOA NOIN TARKKAAN??? PUHUMATTAKAAN ALAPÄÄSTÄ????????
Miksi sinä huudat, hyvä ihminen???
Rosa Meriläisen innoittamana kiinnitin 5:n litran bensakanisterin siihen tamponinaruun. Hiukan haastavaa pysyä pinnalla altaan syvässä päässä. Kovasti on puristusvoima kasvanut ja Mattikin tykkää.
Käytetty ja täytetty haiseva spermakortsu. Nimilappu ja päivämäärä.
Vierailija kirjoitti:
Rosa Meriläisen innoittamana kiinnitin 5:n litran bensakanisterin siihen tamponinaruun. Hiukan haastavaa pysyä pinnalla altaan syvässä päässä. Kovasti on puristusvoima kasvanut ja Mattikin tykkää.
Höpsö, sen pitää olla tyhjä sen kanisterin, täysi on vaarallinen. Sitten kelluskelet menemään sen kanssa, ei haittaa vaikka olisi pari lasia viiniäkin ottanut ennen uintia.
Miina Äkkijyrkän innoittamana laitoin tuon meidän hiehon siihen liekaan. Sillä kun on maitojuotto ohi mutta kovasti vonkaa utareelle niin Hely-emältä menee hermot. Siksi on parempi pitää Apila-tyttö narussa.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä aihe
Aihe ei ole törkeä, vaan törkeää on pilailusuhtautuminen asialliseen aiheeseen. (Varmaan suuri osa sovinistisikojen tekoa.) Kuukautiset ovat luonnollinen asia, samoin tamponi. Niitä ei tule hävetä, vaan fiksuimmat naiset tuovat esiin myös kauniin puolen. On vähintäänkin sievää, että kuukautisten luonnollisuutta kuulutetaan tamponin narun koruin tai punaisin rusetein. Olen usein esittänyt, että bileistä, joissa ollaan koko illan kaunein paljaana, naisten joilla on kuukautiset, ei suinkaan tule kieltäytyä ja jäädä häpeillen syrjään, vaan päin vastoin korostaa luonnollisuutta koristamalla tamponin naru kauniilla rusetilla, ja olemalla ylpeä, että on hienostunut nainen, une femme par excellence.
Myös palstan mainitsema idea narun korusta ajaa samaa asiaa. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä aihe
Kuukautiset - törkeä aihe???
Ootko jotain 5v?😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö, sen pitää olla tyhjä sen kanisterin, täysi on vaarallinen. Sitten kelluskelet menemään sen kanssa, ei haittaa vaikka olisi pari lasia viiniäkin ottanut ennen uintia.
Roosa ei ole ikinä uinut selvimpäin sen takaan!
Puolukkapäivät - tästä tuli mieleeni metsässä solmia puolukanvarvuista koru. Voila, yllättävän kestäväkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeä aihe
Aihe ei ole törkeä, vaan törkeää on pilailusuhtautuminen asialliseen aiheeseen. (Varmaan suuri osa sovinistisikojen tekoa.) Kuukautiset ovat luonnollinen asia, samoin tamponi. Niitä ei tule hävetä, vaan fiksuimmat naiset tuovat esiin myös kauniin puolen. On vähintäänkin sievää, että kuukautisten luonnollisuutta kuulutetaan tamponin narun koruin tai punaisin rusetein. Olen usein esittänyt, että bileistä, joissa ollaan koko illan kaunein paljaana, naisten joilla on kuukautiset, ei suinkaan tule kieltäytyä ja jäädä häpeillen syrjään, vaan päin vastoin korostaa luonnollisuutta koristamalla tamponin naru kauniilla rusetilla, ja olemalla ylpeä, että on hienostunut nainen, une femme par excellence.
Myös palstan mainitsema idea narun korusta ajaa samaa asiaa. Mies.
Vaimoni jo aikuinen kummityttö asetti tamponin saunan jälkeen paikoilleen ihan siinä meidän läsnäollessa. Asiallista luonnollisuutta,
Käytetty kortsu. Päivämäärä siinä.
Minä olen tavannut ripustaa ne lasten kummilusikat, kun sattui sellainen kummi kaksosille että ne haluavat tuollaista vanhaa tapaa ylläpitää ja siksi niitä hopeisia kahvilusikoita on tullut mielin määrin. Lapset eivät itse niiden päälle oikein perustaneet ja jättivät ne jälkeensä kun muuttivat niin sitten jäi minun keksittäväkseni mitä niillä oikein tekisi.