Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
1641/1663 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite laitan Kalevala Korut linnut. Kivan pitkä ja näkyy. 

Vierailija
1642/1663 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, kun kohta saa pääsiäistipujen jälkeen kaikki vappukoristeet roikkumaan... jos menkat sattuu siihen jaksoon - vapun jälkeen ilmapallot on no no :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/1663 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helv...kyllä on maailma mennyt sekaisin...tunge se naru  sisälle niin ei häiritse tai mun tapa olisi olla käymättä kun on menkat...

No. Jopas sulla kolahti !? :)

Vierailija
1644/1663 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pientä tiukua. Silloin muut osaavat suhtautua, että on puolukkakeli. Ei tule yllätyksenä. 

Vierailija
1645/1663 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallikattokruunua. Olen yrittänyt saada Mona Lisaa lainaan, jotta voin sen ripustaa mutta eivät anna.

Vierailija
1646/1663 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo siinä iässä, etten tamponeja tarvitse, mutta uimahalliin ja rannalle kyllä laitan, jotta olisi jotakin käyttöä perintöriipuksille.

En niitä kaulassa viitsi roikottaa, kun eivät ole edukseen leuanalushelttojen kanssa.

Vierailija
1647/1663 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle meinas hupsusti käydä: vappuna laitoin heliumpallot, ni pääsin maahan vasta naapurikaupungissa puhkaistuani hakaneulalla (mikä joka naisella on aina mukana) pari palloa. Pallorajoitus: enintään 3!

En välttis tätä enää koklaa, älä sinäkään :)

Vierailija
1648/1663 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juhannuskorut jo kaivettu esiin? Itse askartelen koivunlehdistä pienen vastan, ihana tuoksu:) hajuvesiä en tarvitse, vielä juhannusruusu kukkakoltun rintaan...

Vierailija
1649/1663 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko juhannuskorut jo kaivettu esiin? Itse askartelen koivunlehdistä pienen vastan, ihana tuoksu:) hajuvesiä en tarvitse, vielä juhannusruusu kukkakoltun rintaan...

Minä laitan seitsemän erilaista kukkaa naruun ennen nukkumaanmenoa. Unessa näen sitten sen oikean.

Vierailija
1650/1663 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti ja pilailematta, mummielestä kaiken sievempi on punanen kaksinkertanen rusetti, niiku ruusun kukka. t. Kyöpeli

Vierailija
1651/1663 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan seitsemän erilaista kukkaa naruun ennen nukkumaanmenoa. Unessa näen sitten sen oikean.

Mä en uskalla tätä enää, jospa näenkin unen jostain muusta kuin omasta puolisosta...

Vierailija
1652/1663 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella  jos kukkien mukana  tulisi punkki ja pureutuisi ties mihin, yäääks.

Vierailija
1653/1663 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikenlaisia. Näin juhannuksen alla koivuvihtaa on hyvä pitää mukana. Peittää myös mukavasti pikku tuoksahdukset alakerrasta. Sitä huiskimalla voi myös karkoittaa liialliset lähentymiset vastakkaisen sukupuolen ja ötököiden osalta. 

Vierailija
1654/1663 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on jo niin vanha, että muoti muuttunut aika paljon. Mulla älykorut kaikissa mun tampooneissa , osa vähän kalliimpia ja eri ominaisuuksilla.Niistä saa bluetooth yhteyden kaikkiin kodin laitteisiin uimahallista asti. Pystyy tarkistaa esim. Onko perheenväki kotona. Ukko oli näköjään just muka unohtanut jakaa sijaintinsa. 

Vierailija
1655/1663 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on jo niin vanha, että muoti muuttunut aika paljon. Mulla älykorut kaikissa mun tampooneissa , osa vähän kalliimpia ja eri ominaisuuksilla.Niistä saa bluetooth yhteyden kaikkiin kodin laitteisiin uimahallista asti. Pystyy tarkistaa esim. Onko perheenväki kotona. Ukko oli näköjään just muka unohtanut jakaa sijaintinsa. 

Ja kun joku kuitenkin haukkuu niuhottajaksi tästä sijainnin jakamisesta, niin eipä ollut turhaa. Otin yhteyden miehen  auton kameraan, niin sielläpä ukko jympyttää työkaveria meidän mökin kuistilla! 

Vierailija
1656/1663 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan puolison siihen naruun roikkumaan kaulasta, kätevää ko pääsee 2 yhen hinnalla uimahalliin

Vierailija
1657/1663 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun joku kuitenkin haukkuu niuhottajaksi tästä sijainnin jakamisesta, niin eipä ollut turhaa. Otin yhteyden miehen  auton kameraan, niin sielläpä ukko jympyttää työkaveria meidän mökin kuistilla! 

Tieto lisää tuskaa... jospa sinäkin vaan lukisit paperista sanomalehteä ja tilaisit puhelut (uteliaan) keskuseukon kautta, olisit nytkin autuaan tietämätön ukkosi toilailuista...

Win - Win situatsion

Vierailija
1658/1663 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuoriso bilettää, on usein tapana olla sukupuolielimet paljaana. Jos tytöillä sattuu bileitten aikana kuukautiset, ei suinkaan tarvitse jättäytyä bileistä pois, sillä useimmat pojat mielellään yhtyvät myös tytön kanssa, jolla on.

On vain syytä olla tamponin narussa selvä merkki, jolla kertoo pojille. Selkein merkki on punainen kukkanen tai rusetti. Tähän mennessä ovat kuitenkin kaikki pojat yhtyneet myös kuukautisten aikana.   

Vierailija
1659/1663 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nuoriso bilettää, on usein tapana olla sukupuolielimet paljaana. Jos tytöillä sattuu bileitten aikana kuukautiset, ei suinkaan tarvitse jättäytyä bileistä pois, sillä useimmat pojat mielellään yhtyvät myös tytön kanssa, jolla on.

On vain syytä olla tamponin narussa selvä merkki, jolla kertoo pojille. Selkein merkki on punainen kukkanen tai rusetti. Tähän mennessä ovat kuitenkin kaikki pojat yhtyneet myös kuukautisten aikana.   

Missähän tälläinen tapa on? Jossain vuoriston alkuperäisheimon parissa?

Unikot kukkii just, niiden siemenkodista saa upeita koruja, myös rauhoittaa...

Vierailija
1660/1663 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko typerämpää aloitusta  olla ? !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä