Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Turpoaako tamponipatukka uima-altaan vedestä moninkertaiseksi? Miten käy, kun sen pidätyskyky ylittyy, valuuko reisiä (tai naruja ja helmiä) pitkiä haalean punaista vettä?
Onko naruja paljon? Kuinka pitkiä ne ovat? Menevätkö koskaan solmuun? Ovatko helnet kertakäyttöisiä,? Missä helmet on, kun eivät roiku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit viihdyttää itseäsi 9 vuotta vanhalla vitsillä
😄 mä olen eri, mutta viihdytän itseäni näillä edelleen.. ja usko tai älä, tämä aihe ei vanhene, tamponeja käytetään vieläkin!
Älä ole siis tosikko, vaan anna luovuutesi kukkia ja heittäydy uudestaan virran vietäväksi. Tämä "uudestaan" siksi, että olet kuin oletkin seurannut ketjua!Höpö höpö, taidat olla loinen
Sitäkin, kuten myös insell
Tamponit on psykopaatti-vaginoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tamponeista tehdä korvikset?
No mutta tässäpä vasta idea! Hyvä, hyvä 🤗. Antaa koristeluun ihan uuden perspektiivin!
Täytyy sanoa, etten tiedä onko niissä lenkki, josta ne voisi noin vain suit sait ripustaa korvan ympäri. Vai joutuisiko niitä varten ottamaan lävistykset 🤔.
Voi kuinka jo sieluni silmin näen valkoiset pitsipäällysteiset tamponit morsiamen korvissa!
Riippuu merkistä onko naru lenksuna vai yksittäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laittaa jääpuikon, en onnistu. Vinkkejä, siskot?
Kelmuta pari kylmäkallea sen ympärille, kestää vähän kauemmin.. tai entä jos sen käsittelisi jollain lakalla tai maalilla, kestäisikö se sitten.. tai sitten ennenvanhainen konsti säilyttää jäätä on peittää se purukerroksella!
Vai olko hankaluus kiinnittämisessä? Tee pari pientä reikää wc- tai talouspaperihylsyn toiseen päähän ja laita pohjaksi pahvin pala. Pujota puikko sinne ja hylsy kiinni tamponin narulla. Helppoa kuin heinän teko!
Jos haluaa jäätä, niin se vesi pitää jäädyttää narun ympärille. Tokmannilla oli halpoja muotteja tähän tarkoitukseen. Ite oon ihan jääpalamuottia käyttänyt. Kerran kesähäissä yhdellä morsiamella oli ihana jääveistos. Varmaan ammattilaisen tekemä, koska oli niin upea.
Munan päällystän elmukelmulla ja vieläpä foliopaperia päälle.
t. nainen
Onko syysteemat jo vaihdettu naruihin??? Mulla on yks nätti muovinen lumihiutale, taidan säästää loppuvuoteen
Kulkuset luonnollisesti ja välillä lehmänkellon.
Vierailija kirjoitti:
Joko banaani on mainittu?
Kätevä pitää välipalana mukana, jos sattuu verensokeri laskemaan.
Näin syksyisin suosin kotimaista omenaa. Niitä kun riittää!
Joskus laitan kaksikin niin on toinen eväänä.
Mulla on ihan tavallinen tiiliskivi. Se tampooni meinaa mennä hukkaan, mutta se tiiliskivi löytyy aina.
Oon alkanu jo virkata punaisia tonttuja -> sopivat marras-joulukuussa
Syksyn mallisto tullut kauppoihin, ei kun valitsemaan...
Mä jaan sen narun kolmeen tai neljään osaan ja punon letille! Noi korut häiritsee reisien välissä uimista mutta tommonen letti toimii ja näyttää siistiltä. Saksilla vielä siistin latvat ettei oo homssuinen.
Näin syksyisin olen puolukoista tehnyt erilaisia sommitelmia, esim. kranssi on kiva, siihen voipi vähän havua liimata vihreäksi.
Ruska-aikana luonnon materiaaleja on tarjolla runsaasti. Pihlajanmarjaterttu on yksi suosikkini.
Joko banaani on mainittu?
Kätevä pitää välipalana mukana, jos sattuu verensokeri laskemaan.