Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
1261/1663 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä minulla on siinä vain ripulikuorrutus, koska menkkojen aikaan maha on todella löysällä.

Life hack: vedä se naru ennen paskomista pilluvakoon turvaan. Toinen tietty että vaihtaa tamponin aina paskallakäynnin yhteydessä.

Vierailija
1262/1663 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse laitan kynsilakkaa enkä mitään koruja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1663 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuoden mallistossa on kuulema ötököitä (sisäpiirin tietoa, Ranskassahan ollaan niin edellä)

Minust vähän arveluttavaa🐀🐁🐾🕊🐥🐌🐛🐜🐝🐞🕷🕸🦀🐚🦂 yms

Toi hämähäkinseitti on kaikist vihjaavin

Vierailija
1264/1663 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia ideoita hellekeleihin???

Vierailija
1265/1663 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

metallisia että hiertää kunnolla

Vierailija
1266/1663 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pistä paristolla toimiva tuuletusropelli niitä saa aika pieniäkin, vois vaikka hoitua kaks asiaa kerralla. meinaan tuuletus ja kuorinta

Vierailija
1267/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valikoima kesäkukkia. Eri päiville erilainen... laaja valikoima onkin

Vierailija
1268/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit viihdyttää itseäsi 9 vuotta vanhalla vitsillä

Vierailija
1269/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla narussa käkikello.

Vierailija
1270/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60+ eikä mulla oikeesti ole enää menkkoja. Mutta kun olen muotitietoinen ja nuorekas, niin olen virkannut siihen naruun sievän villapallon. Lämmittää, kun palelee.

Vierailija
1271/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääpalakuutioita?

Vierailija
1272/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit viihdyttää itseäsi 9 vuotta vanhalla vitsillä

😄 mä olen eri, mutta viihdytän itseäni näillä edelleen.. ja usko tai älä, tämä aihe ei vanhene, tamponeja käytetään vieläkin!

Älä ole siis tosikko, vaan anna luovuutesi kukkia ja heittäydy uudestaan virran vietäväksi. Tämä "uudestaan" siksi, että olet kuin oletkin seurannut ketjua!

Vierailija
1273/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tamponeista tehdä korvikset?

Vierailija
1274/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä minulla on siinä vain ripulikuorrutus, koska menkkojen aikaan maha on todella löysällä.

Life hack: vedä se naru ennen paskomista pilluvakoon turvaan. Toinen tietty että vaihtaa tamponin aina paskallakäynnin yhteydessä.

Olisin yläpeukuttanut tätä sinänsä oivallista vinkkiä, mikäli kielen käyttö olisi ollut sievempää. Ja koska vinkki olisi hyvä, en myöskään alapeukuta.

Vierailija
1275/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tamponeista tehdä korvikset?

No mutta tässäpä vasta idea! Hyvä, hyvä 🤗. Antaa koristeluun ihan uuden perspektiivin!

Täytyy sanoa, etten tiedä onko niissä lenkki, josta ne voisi noin vain suit sait ripustaa korvan ympäri. Vai joutuisiko niitä varten ottamaan lävistykset 🤔.

Voi kuinka jo sieluni silmin näen valkoiset pitsipäällysteiset tamponit morsiamen korvissa!

Vierailija
1276/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielinen ketju.

Tyyliäsi kutsutaan masokismiksi.

"Minä itteeni viihdytin ja hirveesti kiihdytin.."

Vierailija
1277/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pila: vaihda sammuneen naisen tamppoonin tilalle vetopommi.

Vierailija
1278/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korun vielä jollain tasolla ymmärrän, mutta miksi ihmeessä jengi kiinnittää naruun käyttötavaraa, eikö niiden käyttö ole hieman hankalaa? Jos käyttötavara pitää housuissa kuljettaa, niin eikö se onnistu naruihin kiinnittämättä? Vai onko näillä kaikilla hame, eikä mitään sen alla? Siltikin näkisin helpompana ommella hameeseen taskun kuin kiinnittää tavaroita noihin naruihin. IMHO

Sä olet tosissasi?

Tamponin naruun voi kiinnittää vaikka Eifelin tornin, jos niikseen tulee. Vain taivas on rajana.

Vierailija
1279/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin laittaa jääpuikon, en onnistu. Vinkkejä, siskot?

Kelmuta pari kylmäkallea sen ympärille, kestää vähän kauemmin.. tai entä jos sen käsittelisi jollain lakalla tai maalilla, kestäisikö se sitten.. tai sitten ennenvanhainen konsti säilyttää jäätä on peittää se purukerroksella!

Vai olko hankaluus kiinnittämisessä? Tee pari pientä reikää wc- tai talouspaperihylsyn toiseen päähän ja laita pohjaksi pahvin pala. Pujota puikko sinne ja hylsy kiinni tamponin narulla. Helppoa kuin heinän teko!

Vierailija
1280/1663 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tääon joku huumoriketju. Uskoisin näin. Mut tämmönen huumori ei oikein naurata. Kun täs ei oikeen ole mitään huumoria. Tampoonin narusta ei vaan tuu mitään hauskaa mieleen.

Olen kuullut että mielikuvitusta voi kehittää, mutta en tiedä miten.

Minulla se on vilkas ja olen ollut siinä uskossa, että kaikilla.