Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Mä itse laitan kynsilakkaa enkä mitään koruja
Ensi vuoden mallistossa on kuulema ötököitä (sisäpiirin tietoa, Ranskassahan ollaan niin edellä)
Minust vähän arveluttavaa🐀🐁🐾🕊🐥🐌🐛🐜🐝🐞🕷🕸🦀🐚🦂 yms
Toi hämähäkinseitti on kaikist vihjaavin
Uusia ideoita hellekeleihin???
metallisia että hiertää kunnolla
Vierailija kirjoitti:
pistä paristolla toimiva tuuletusropelli niitä saa aika pieniäkin, vois vaikka hoitua kaks asiaa kerralla. meinaan tuuletus ja kuorinta
Minulla on valikoima kesäkukkia. Eri päiville erilainen... laaja valikoima onkin
Ajattelit viihdyttää itseäsi 9 vuotta vanhalla vitsillä
Olen 60+ eikä mulla oikeesti ole enää menkkoja. Mutta kun olen muotitietoinen ja nuorekas, niin olen virkannut siihen naruun sievän villapallon. Lämmittää, kun palelee.
Vierailija kirjoitti:
Jääpalakuutioita?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit viihdyttää itseäsi 9 vuotta vanhalla vitsillä
😄 mä olen eri, mutta viihdytän itseäni näillä edelleen.. ja usko tai älä, tämä aihe ei vanhene, tamponeja käytetään vieläkin!
Älä ole siis tosikko, vaan anna luovuutesi kukkia ja heittäydy uudestaan virran vietäväksi. Tämä "uudestaan" siksi, että olet kuin oletkin seurannut ketjua!
Voisko tamponeista tehdä korvikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä minulla on siinä vain ripulikuorrutus, koska menkkojen aikaan maha on todella löysällä.
Life hack: vedä se naru ennen paskomista pilluvakoon turvaan. Toinen tietty että vaihtaa tamponin aina paskallakäynnin yhteydessä.
Olisin yläpeukuttanut tätä sinänsä oivallista vinkkiä, mikäli kielen käyttö olisi ollut sievempää. Ja koska vinkki olisi hyvä, en myöskään alapeukuta.
Vierailija kirjoitti:
Voisko tamponeista tehdä korvikset?
No mutta tässäpä vasta idea! Hyvä, hyvä 🤗. Antaa koristeluun ihan uuden perspektiivin!
Täytyy sanoa, etten tiedä onko niissä lenkki, josta ne voisi noin vain suit sait ripustaa korvan ympäri. Vai joutuisiko niitä varten ottamaan lävistykset 🤔.
Voi kuinka jo sieluni silmin näen valkoiset pitsipäällysteiset tamponit morsiamen korvissa!
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen ketju.
Tyyliäsi kutsutaan masokismiksi.
"Minä itteeni viihdytin ja hirveesti kiihdytin.."
Hyvä pila: vaihda sammuneen naisen tamppoonin tilalle vetopommi.
Vierailija kirjoitti:
Korun vielä jollain tasolla ymmärrän, mutta miksi ihmeessä jengi kiinnittää naruun käyttötavaraa, eikö niiden käyttö ole hieman hankalaa? Jos käyttötavara pitää housuissa kuljettaa, niin eikö se onnistu naruihin kiinnittämättä? Vai onko näillä kaikilla hame, eikä mitään sen alla? Siltikin näkisin helpompana ommella hameeseen taskun kuin kiinnittää tavaroita noihin naruihin. IMHO
Sä olet tosissasi?
Tamponin naruun voi kiinnittää vaikka Eifelin tornin, jos niikseen tulee. Vain taivas on rajana.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laittaa jääpuikon, en onnistu. Vinkkejä, siskot?
Kelmuta pari kylmäkallea sen ympärille, kestää vähän kauemmin.. tai entä jos sen käsittelisi jollain lakalla tai maalilla, kestäisikö se sitten.. tai sitten ennenvanhainen konsti säilyttää jäätä on peittää se purukerroksella!
Vai olko hankaluus kiinnittämisessä? Tee pari pientä reikää wc- tai talouspaperihylsyn toiseen päähän ja laita pohjaksi pahvin pala. Pujota puikko sinne ja hylsy kiinni tamponin narulla. Helppoa kuin heinän teko!
Vierailija kirjoitti:
Kai tääon joku huumoriketju. Uskoisin näin. Mut tämmönen huumori ei oikein naurata. Kun täs ei oikeen ole mitään huumoria. Tampoonin narusta ei vaan tuu mitään hauskaa mieleen.
Olen kuullut että mielikuvitusta voi kehittää, mutta en tiedä miten.
Minulla se on vilkas ja olen ollut siinä uskossa, että kaikilla.
Life hack: vedä se naru ennen paskomista pilluvakoon turvaan. Toinen tietty että vaihtaa tamponin aina paskallakäynnin yhteydessä.