Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
Mä teen tamponikorut usein itse.
Vanhoista sukkahousuista saa parhaat! Munakennoista askarrellur ei käy uimahalliin, kun alkaa vettyessään hajota. 😥
Nimim. Kokemusta on
Mulla roikkuu siinä vara-avain. Koskaan en oo ulos jäänyt.
rautakanki roikkuu. pysyy hyvin paikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kelakortti. Tuppaa oleen hukassa, kun niin harvoin tarttee. Matkoilla tietty passi. Ja kiikarit. Ja kartta. Aurinkolasit. -rasva.
No onpa sulla killuttimet! Miks et suoraan laita matkalaukkua, kun sulla on tossa kaikki ne tavarat, mitä siinä kuljetellaan?
Heliumpallot näin vapun tienoossa! Ihanan kevyt olo
Itse ripustan siihen vanhan tamponin kuivumaan uusiokäyttöä varten.
Korun vielä jollain tasolla ymmärrän, mutta miksi ihmeessä jengi kiinnittää naruun käyttötavaraa, eikö niiden käyttö ole hieman hankalaa? Jos käyttötavara pitää housuissa kuljettaa, niin eikö se onnistu naruihin kiinnittämättä? Vai onko näillä kaikilla hame, eikä mitään sen alla? Siltikin näkisin helpompana ommella hameeseen taskun kuin kiinnittää tavaroita noihin naruihin. IMHO
Minulla roikkuu mies siinä narussa.
Mulla on magneetti. Kätevä samalla aarteenetsinnässä
Ootteko nähny kevään uuden perhosmalliston? Niin ovat aidon näköisiä. Ostin Nokkosperhosen surullisimpiin päiviin ja Sitruunaperhosen iloisiin...
Tiedetään, tiedetään. On Suruvaippakin, ostan sen vasta, jos tulee hautajaisia
Ai tää ketju on taas täällä. Onks hyvääkin huumoria?
Vierailija kirjoitti:
Ai tää ketju on taas täällä. Onks hyvääkin huumoria?
Ei, täysin älyvapaata tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko nähny kevään uuden perhosmalliston? Niin ovat aidon näköisiä. Ostin Nokkosperhosen surullisimpiin päiviin ja Sitruunaperhosen iloisiin...
Tiedetään, tiedetään. On Suruvaippakin, ostan sen vasta, jos tulee hautajaisia
En ole nähnyt kuvastoa, ennen vanhaan se postitettiin anttilan kuvaston välissä kaikille. Onko valikoimassa Koiperhonen? Voisin antaa anopille ihan kettuillakseni...🦋
Mulla roikkuu Munsalan kansallispuku. Sitä voi tarvita tosi yllättävissä tilanteissa.
Uudenvuoden tina roikkuu siinä aina. Jouduin kuitekin pudottamaa valun painoa yhteen hevosenkenkään🙄