Mikä on yleisin heräteostos, mikä tarttuu mukaasi kauppareissulla?
Mulla se varmaan on karkit/keksit.
Ja alennuksessa olevien lastenlelujen luo en voi mennäkään, kun aina tarttuis jotain pientä meidän lapselle mukaan. ;)
Mieskin sanoi, että ei kohta uskalla lähteä mun kanssa kauppaankaan, kun aina tarttuu jotain ylimääräistä mukaan. : 'D
Kommentit (57)
Yleensä aina siinä kaupan kassalla viimeiseksi nappaan mukaan jonkun muka " hyvässä alessa" olevan kukkapuskan, lähes aina ylihinnoiteltuja tulpaaneja.
Huivit on sellaisia joihin mä aina sorrun. Kaappi täynnä huiveja, mutta aina löytyy joku ihanan värinen tai muuten erilainen huivi, joka on pakko saada.
Tsekkaan aina alelaarit, jos niistä löytyisi jotain kivaa ja tarpeellista. Ja kaikki uutuusjutut on pakko testata, esim viimeksi joku terveysrahka ja Milkan uusi suklaa.
Viherkasvit. Keväällä ja kesällä myös ulkokukat, ruukut ja siemenet. Kukkasipulit.
En voi sanoa suklaa, koska ostan sitä aina ihan suunnitelmallisesti :)
Ja joo, kämppä alkaa olla tupaten täynnä rehuja!
terv. vitonen
Kosmetiikka, vaikkei olisi tarvetta niin pakko joka kerta ostaa esim uusi shampoo tai huulikiiltotai rasva...
Minä ostan heräteostoksena vain -50% tarjouslihoja pakkaseen, mutta sehän on vaan säästöä.
oikeis vartavasten kierrän katsomassa huiveja ja kosmetiikkaa, koska tarvisin jotain uutta, mutta en koskaan löydä mitään mieleistä.
kynsilakka, aina löytyy joku uusi sävy halvalla..
Sisustuslehti tai puutarhalehti
Jotain hyvää syötävää, esim. hyvä juusto jälkkäriksi tms.
Suklaapatukka tai limsa. Alelaarit tulee myös usein tutkittua, ostan niistä lapsille enimmäkseen alusvaatteita. Vaikka niitä ei edes tarvittaisi uusia..
Granaattiomenat, tuoreet boysenmarjat, tummat tomaatit, hyvät juustot.
Chavroux-vuohenjuusto siinä "pyramidi"-rasiassa. Ja sitähän voi sitten vedellä ihan lusikalla sieltä rasiasta, ei ehdi aina ruokaan asti.
Suklaa, tumma suklaa erityisesti, mutta kaikki uutuussuklaat altistaa heräteostoille.
Suklaa. Fazerin rusina-pähkinä tai Marabow'n saltlakrits tai Kinder-patukka.
Seppälän alekorista _aina_ niitä alle 5 euron toppeja jotka ei kestä nii yhtää mitään ja nukkaantuu ku vähä sohvalla makoilee.
Kaupasta ostan aina karkkia säästöön. En ite hirveesti ees syö, mut siskon lapsille on kiva viiä tuliaisia ja ne tietää aina, että tädillä on niitä laukussa.
-21 v
Piti peukuttaa ylöspäin tuota vastausta 13, mutta tulikin sitten peukutettua väärään suuntaan. :-/
Munkin heräteostos on suklaa. ;)
Suklaa, mutta minäkään en pidä sitä oikein heräteostoksena, kun ihan suunnitellusti sen aina otan. No okei, joskus olen päättänyt, että en ota, mutta sitten kuitenkin otan.
Mitään muuta en koskaan heräteostoksena osta.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 18:03"]Elovena välipalajuoma, joku passionhedelmän makuinen vai mikä se nyt oli. Tai sitten yksittäispakattu iso vanhat autot-salmiakki karkki, nam.
[/quote] sori oli pakko alapeukuttaa kun tuo elovenajuoma on niin pahaa... Hyhhyh! T. Olipakkojuodasitäraskaana
[/quote]
Minusta se passionin makuinen Elovena on hyvää! Ja joo, mäkin olen raskaana...tulee monesti nälkä kauppareissulla ja turvaudun tuohon, kun se on kaiken lisäksi kylmähyllykamaa siis kivan raikasta. Lisäksi varmaan parempi vaihtoehto, kuin karkit...