Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään outoa jos omistaa ns perheidyllin?

Vierailija
28.02.2014 |

Eli meillä on sellainen. Ollaan oltu naimisissa 8v ja meillä lapsi ja jos esim facessa hehkuttaa kun mies on tulossa työmatkalta niin eipä kukaan tykkää. Onko se jotenkin kadehdittavaa jos vuosien jälkeen vielä rakastaa puolisoaan valtavasti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa että vaalit onneasi ja arvostat sitä! Liian moni ottaa asiat itsestään selvyytenä. Ja saa sen onnen ulkopuolisillekkin näyttää. Puolisolle on ihan hyvä osoittaa arvostusta julkisesti, tekee sen sitten naamakirjassa tai ihan tavallisessa keskustelussa. Meille suomalaisille vain tuntuu tällainen olevan vierasta, mieluummin kerrotaan vaan niistä puolison huonoista piirteistä. Jatka vain samaan malliin ja nauti ja vaali onneasi.

Vierailija
22/26 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että hyvin ei saa mennä. Jos menee vähän paremmin kuin muilla, niin muiden suhtautuminen on nyrpeää.

Asuimme ennen vuokra-asunnossa kerrostalossa ja säästimme rahaa unelmakotia varten. Saimme jatkuvasti, vuosien ajan, kuunnella kavereiden ja tuttavien pilkkaa, että miksi me asutaan sellaisessa pienessä asunnossa ja onko nyt mitään järkeä tehdä niin paljon töitä (mies teki kahta työtä), jne. Kyllä me tultaisiin teille mielellään useammin vaikka kylään, mutta ei niin pieneen asuntoon mahdu, jne.

No, kaksi vuotta sitten hankittiin se unelmakoti sitten. Osa kavereista kävi tasan sen kerran tupareissa. Kun sitten ollaan kutsuttu kahville tai muuta, niin osa ei vaan tule. Ei tule. Ja jos jossain porukassa tulee puhetta vaikka sisustamisesta tai pihan laitosta ja alan sitten myös selostaa omia ideoita, niin osa lähtee seurasta pois, vaihtaa puheenaihetta, tms.

Nämä, jotka ei tule enää meille kylään, oli niitä pahimpia nälvijöitä.

Samoin kävi yhdessä harrastusporukassa, kun sain uuden työpaikan. Osa on alkanut savustaa mua sieltä ulos, ennen oltiin ylimpiä ystäviä, nyt mun s-postiviesteihin ei osa vastaa, mun ehdotuksia ei kuunnella... Tällä viikolla oli yksi harrastusporukan tapaaminen. Ennen sen alkua käytävässä seisoskeli yksi niistä, jotka ennen oli siellä mun parhaimpia tuttavia. Iloisena menin vaihtamaan kuulumisia. Hän vaan vilkaisi mua, sanoi moi ja sitten äkkiä perään, mulla onkin oikeestaan asiaa tolle toiselle ja liukeni paikalta.

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:38"]

Mua ärsyttää tuollaiset päivitykset. Joo, saa ikävöidä ja rakastaa, mutta parisuhde on yksityinen. Luuleeko ap, että kaikilla muilla menee huonosti? Ei mene, mutta hani pusi puppelipuu pusi pusi viestit menee suoraan miehelle, ei Facebookiin. Just laitoin miehelle hempeän viestin. Miehelle, en kaikille.

[/quote]

Tolla ajatuksella kyllä se lasten kanssa piparien paistokin on yksityinen asia. Ja perheen lomamatkat. Ja mitä näitä on.

Paras oli yksi tuttava, joka oli ottanut kuvan saamastaan parkkisakosta ja laittanut sen FBiin. Että kaikki nyt varmasti tajuaisi, että hänellä on VALKOINEN AUDI! Valitti tekstissä, että miksi sakkoon on kirjoitettu, että HARMAA Audi, kun hänen Audi on valkoinen, tarviiko tätä nyt maksaa. (Rekisterinumero oli kuitenkin hänen autonsa).

Ei voi kuin päätä puistella.

Vierailija
24/26 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että miehes tuli kotiin. En kyllä ymmärrä miksi siitä pitäisi muiden tykätä?

Mutta mä ny en olekaan facessa.

Vierailija
25/26 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:38"]

Mua ärsyttää tuollaiset päivitykset. Joo, saa ikävöidä ja rakastaa, mutta parisuhde on yksityinen. Luuleeko ap, että kaikilla muilla menee huonosti? Ei mene, mutta hani pusi puppelipuu pusi pusi viestit menee suoraan miehelle, ei Facebookiin. Just laitoin miehelle hempeän viestin. Miehelle, en kaikille.

[/quote]

Tolla ajatuksella kyllä se lasten kanssa piparien paistokin on yksityinen asia. Ja perheen lomamatkat. Ja mitä näitä on.

[/quote]

Ei ole. Vaan ne hempeilyt ja tunteilut. En mä tykkää myöskään "rakastan mun lapsia niin paljon, mulla on niin ihanat mussukat pusi pusi."-päivityksistäkään. Kaikki normaalit vanhemmat rakastaa lapsiaan. Ei sitä tarvi ulkopuolisille kertoa, niille lapsille kyllä.

Vierailija
26/26 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:16"]

Eli meillä on sellainen. Ollaan oltu naimisissa 8v ja meillä lapsi ja jos esim facessa hehkuttaa kun mies on tulossa työmatkalta niin eipä kukaan tykkää. Onko se jotenkin kadehdittavaa jos vuosien jälkeen vielä rakastaa puolisoaan valtavasti?

[/quote]

Ei jaksa peukuttaa, kun tietää, että tätähän se oikeasti kulissien takana on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi