Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex pyysi yhteiselle lomamatkalle - lähdenkö vai en?

Vierailija
28.02.2014 |

Mies jätti minut neljä kuukautta sitten, nyt olemme olleet yhteydessä, soitelleet ja viestitelleet pari kuukautta harvakseltaan. Suhteen loppu oli riitaisaa säätämistä ja ero totaalinen rysähdys, mutta yhteydenpito on silti tuntunut luontevalta ja hyvältä. 

Nyt mies pyysi minua viikon matkalle, kuulemma "ilman taka-ajatuksia suuntaan tai toiseen". Itse olen aivan hämilläni, mitä hittoa se nyt haluaa nähdä? Suhteen lopussa kaikki yhdessä tekeminen oli niin nihkeää, että viikonloppukin saman katon alla oli miehen mielestä tuskaa, nyt ilmeisesti aika on kullannut muistot reippaasti. 

Itse olin erosta aika rikki ja ehkä haluaisin palata vielä yhteenkin, paino sanalla _ehkä_. Toisaalta tiedän, että meillä olisi hauskaa yhdessä ja loma tulisi minulle tarpeeseen.

Kaikki perusvaihtoehdot ovat käyneet mielessä; sillä on tylsää, haluaa vain seksiä, uusi kissa jättänyt, jne., mutta niillä ei kai liene sen enempää merkitystä, itsehän valinnan lopulta teen. Mieheltä on turha kysyä suoraan, ei saa puettua sanoiksi yhtään mitään. 

Menenkö vai en? 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä. Oli varannut matkan naisen kanssa, jonka kanssa sinua petti. Nyt nainen on kuitenkin jättänyt miehen ja kun loma nyt kuitenkin on jo maksettu, mies pyytää sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi