Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sodastreamin hankinta on poliittinen kannanotto Israelin puolesta

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:40"]

Meillä on Sodastrean ihan vaan sen takia, että sillä voi tehdä itse limsaa.

[/quote]

Ei aikuinen ihminen voi olla noin naiivi... Kyllä ne kunkin henkilökohtaiset valinnat vaikuttaa tähän maailmaan omalta osaltaan.

[/quote]

Voinhan saada mys lottovoitonkin. Sitä paitsi, minulla ei ole aavistustakaan, miten Sodastreamit liittivät Palestiinaan, enkä tunne amazonaksen uhanalisten perhosten tilannettakaan. Jokaiselle "henkilökohtaisella valinnalle" löytyy asiamies kumpaankin suuntaan, ja kaikki ovat tuuppaamassa omaa agendaansa ja "kannanottoaan".
Voi myös olla ja onkin, että kortistossa on minua paljon pätevämpiä tyyppejä, jotka eivät tulekaan enää töitä saamaan ihan vaan siksi, että ovat työttömiä, mutta luuletko, että edes harkitsisin oman duunini antamista tuollaiselle?
Nope, duuni ja PALKKA on minun. See the point? Maailma on vitun epäreilu, mutta niin kauan en valita, kun minulla menee hyvin.

Vierailija
22/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:50"]

[/quote]

Mutta samalla, joka kerta, kun ostatte niitä limsa-aineita, tuette myös Israelin pyrkimyksiä Palestiinassa. Eli se on myös poliittinen kannanotto. Hyvä te! Viestitätte muille kaupassa ja kotona omaa maailmankuvaanne.

[/quote]

Höpö höpö. Minä ostan vain limasatarvikkeita.

Voinhan minäkin samalla logiikalla todeta, että kaikki, jotka eivät ole puolellani, ovat minua vastaan. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, etten nyt viitsi alkaa tässä listaamaan, minkälaisten asioiden puolella olen, mutta varoitan, että jos ajattelet jostakin niistä toisin, olet minua vastaan. Älä kohtaa minua pimeällä kujalla.... Itse asiassa, mikä on osoitteesi?

[/quote]

Tiesitkö, että netissä uhkailu on rikos?

[/quote]

Tottahan toki. Ihan yhtä hyvin kuin sinäkin tiedät, että se ei ollut asian ydin, mutta kun et muuta osannut vastata, nappasit triviaaliratkaisun. Mitä seuraavaksi? Hitler -kortti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Kuulin tänään, että Sodastream on israelilainen yritys. Nakkasin koko vehkeen jo roskalavalle. Olen boikotoinut Israelia ja kaikkia israelilaisia tuotteita jo vuosikausia mutta Sodastreamin alkuperä on mennyt totaalisesti noteeraamatta. Tästä eteenpäin taidan keskittyä erään suomalaispanimon tuotteisiin. Hintaa tulee enemmän mutta enpähän enää tue edes välillisesti israelin fasistihallintoa.

Vierailija
24/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Sodastreamista aikaisemmin kiinnostunut, eikä sille ole ollut tarvetta, mutta pitäisikö sellainen nyt hankkia ihan vittuilumielessä?

Vierailija
25/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Sodastreamista aikaisemmin kiinnostunut, eikä sille ole ollut tarvetta, mutta pitäisikö sellainen nyt hankkia ihan vittuilumielessä?

Vierailija
26/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole Sodastreamia joten tuenko tietämättäni palestiinalaisia?

Vierailija
27/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaahas! Roskiin meni! 

Vierailija
28/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suositaan israelilaisia tuotteita. Sitä paitsi Sodastream työllistää huomattavan määrän palestiinalaisia.

Vierailija
29/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt tätä ennen. Onneksi meiltä löytyy Sodastream niin tulee tuettua Israelia. Tukisin muutenkin jos pystyisin!

Vierailija
30/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:50"]

[/quote]

Mutta samalla, joka kerta, kun ostatte niitä limsa-aineita, tuette myös Israelin pyrkimyksiä Palestiinassa. Eli se on myös poliittinen kannanotto. Hyvä te! Viestitätte muille kaupassa ja kotona omaa maailmankuvaanne.

[/quote]

eiköhän ne ja muut valtiot yritä pölliä Israelin omaa maata. Itse kannatan Israelia. Taidanpa ostaa Sodastreamerin vaikka en sillä varmaan mitään teekään.

Vierailija
31/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:07"]

Tiesitkö, että netissä uhkailu on rikos?

[/quote]

Luetun ymmärtäminen on hankalaa.

Vierailija
32/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään tuen Israelia, paljon muullakin kun Sodastreamilla, mikä lie onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän