Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sodastreamin hankinta on poliittinen kannanotto Israelin puolesta

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wassemaxx on muutenkin parempi kuin sodastream. :-)

Vierailija
2/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

wasser-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:40"]

Meillä on Sodastrean ihan vaan sen takia, että sillä voi tehdä itse limsaa.

[/quote]

Ei aikuinen ihminen voi olla noin naiivi... Kyllä ne kunkin henkilökohtaiset valinnat vaikuttaa tähän maailmaan omalta osaltaan.

[/quote]

Luuletko oikeasti että ihminen menee kauppaan ja selvittää jokaisen ostamansa tuotteen alkuperän? Jos se ei vastaa maailmankuvaa niin sitä ei osta? Täysin naurettavaa

Mitä jos ei pidä Yhdysvalloista? Pitäisi saada älypuhelin. Minkäs ostat? Sellaisen mikä ei ole missään tekemisissä Yhdysvaltalaisten yritysten kanssa.

Vierailija
4/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:50"]

[/quote]

Mutta samalla, joka kerta, kun ostatte niitä limsa-aineita, tuette myös Israelin pyrkimyksiä Palestiinassa. Eli se on myös poliittinen kannanotto. Hyvä te! Viestitätte muille kaupassa ja kotona omaa maailmankuvaanne.

[/quote]

eiköhän ne ja muut valtiot yritä pölliä Israelin omaa maata. Itse kannatan Israelia. Taidanpa ostaa Sodastreamerin vaikka en sillä varmaan mitään teekään.

[/quote]

Pölliä Isralilaisten maata? Kerro missä oli Israelin valtio vuonna 1900? Israel on täysin keinotekoinen valtio. Joka muuten itse miehittää toisten maiden alueita. Ihan kansainvälisen lain mukaan israel rikkoo lakia miehittäessään mm. Palestiinaa. 

Vierailija
5/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:18"]

Hyi saatana. Kuulin tänään, että Sodastream on israelilainen yritys. Nakkasin koko vehkeen jo roskalavalle. Olen boikotoinut Israelia ja kaikkia israelilaisia tuotteita jo vuosikausia mutta Sodastreamin alkuperä on mennyt totaalisesti noteeraamatta. Tästä eteenpäin taidan keskittyä erään suomalaispanimon tuotteisiin. Hintaa tulee enemmän mutta enpähän enää tue edes välillisesti israelin fasistihallintoa.

[/quote]

Minkälainen tietokone sinulla on? Nykymarkkinoilta on vaikeaa löytää tietokonetta, jossa ei olisi israelilaista alkuperää olevia osia.

Vierailija
6/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että Sodastreamer on israelilainen, mutta hyvä jos olen tietämättäni tukenut Israelia sen ostaessani. Joku sanoi tuolla aiemmin myös, että ne muutkin tillbehörit ovat israelilaisia, joten nyt alkaakin soodakone pärisemään entistä enemmän tässä hushållissa.

Tähän asti olen noin neljän vuoden ajan syönyt päivittäin israelilaisia sitrushedelmiä - pääasiassa greippejä. Eivät minulle mitkään muut kelpaakaan.

Palestiinalaissympatööreillä voitaisiin ihan hyvin korvata kaikki kemianteollisuuden koe-eläimet. Se on varmaan ainoa asia, missä nämä terrorismin ystävät voisivat tehdä jotain hyvää.

Vierailija
7/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa tukea Israelia? Israel on sairas valtio, mutten hyväksy myöskään palestiinalaisten tekoja. Israelilaiset ja palestiinalaiset tekevät tasapuolisesti terrori-iskuja toisilleen. Molemmat tappavat toisiaan. En ymmärrä ihmisiä, jotka tuntevat sympatiaa Israelia kohtaan. Israelin hyväksyjistä varmaan olisi mukavaa, jos YK sanoisi että Suomi kuuluu Venäjälle ja suomalaisten täytyy lähteä välittömästi pois Suomesta? Toisaalta minne israelilaiset menevät, jos Israel annetaan palestiinalaisille, siinäpä pulma.

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=4637

Vierailija
8/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:28"]

Nyt meillekin tulee Sodastream!

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2567641/Scarlett-Johansson-defends-time-controversial-Super-Bowl-SodaStream-advert-saw-dropped-Oxfam-ambassador.html

[/quote]

Hauskaa, että ap yrittää provoilla. Mutta ihan vakavasti ottaen: minä olen tehnyt kerran tälle palstalle ketjun, jossa kerroin, miksi en osta Sodastreamia tai Kuolleenmeren kosmetiikkaa. Heti tuli älyllisesti laiskoja av-mammoja puolustamaan omia hankintojaan. 

Niin se vain on, että on erikseen eettiset kuluttajat ja sitten ne, joille on kaikista kauniista mielipiteistään huolimatta tekojensa perusteella kuitenkin ihan sama, vaikka halpispusero olisi tehty lasten orjatyönä kaukoidässä. 

Vierailija
9/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:28"]

Nyt meillekin tulee Sodastream!

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2567641/Scarlett-Johansson-defends-time-controversial-Super-Bowl-SodaStream-advert-saw-dropped-Oxfam-ambassador.html

[/quote]

Hauskaa, että ap yrittää provoilla. Mutta ihan vakavasti ottaen: minä olen tehnyt kerran tälle palstalle ketjun, jossa kerroin, miksi en osta Sodastreamia tai Kuolleenmeren kosmetiikkaa. Heti tuli älyllisesti laiskoja av-mammoja puolustamaan omia hankintojaan. 

Niin se vain on, että on erikseen eettiset kuluttajat ja sitten ne, joille on kaikista kauniista mielipiteistään huolimatta tekojensa perusteella kuitenkin ihan sama, vaikka halpispusero olisi tehty lasten orjatyönä kaukoidässä. 

[/quote]

Mitä eettistä on siinä, että boikotoi Lähi-idän ainoan aidosti demokraattisen valtion tuotteita? 

Vierailija
10/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onka Sodastreamin boikotointi taas jotain vassarien höpinöitä?

Vierailija
11/32 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:58"]Miksi kukaan haluaa tukea Israelia? Israel on sairas valtio, mutten hyväksy myöskään palestiinalaisten tekoja. Israelilaiset ja palestiinalaiset tekevät tasapuolisesti terrori-iskuja toisilleen. Molemmat tappavat toisiaan. En ymmärrä ihmisiä, jotka tuntevat sympatiaa Israelia kohtaan. Israelin hyväksyjistä varmaan olisi mukavaa, jos YK sanoisi että Suomi kuuluu Venäjälle ja suomalaisten täytyy lähteä välittömästi pois Suomesta? Toisaalta minne israelilaiset menevät, jos Israel annetaan palestiinalaisille, siinäpä pulma.

Tutustuhan kunnolla historiaan. Israel on rakennettu rämeiköille, maille mistä juutalaiset ovat maksaneet korvaukset kahteen kertaan.

Vierailija
12/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten yllättynyt, miten moni tuttavamme on oikeasti Israelin kannalla, niin monella on Sodastream. Siitä huomaa, että Suomen viestintävälineissä "yleisenä mielipiteenä" esitetyt mielipiteet on aivan jonkun muun kuin kansan suuren osan mielipiteitä.

Vierailija
13/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta samalla, joka kerta, kun ostatte niitä limsa-aineita, tuette myös Israelin pyrkimyksiä Palestiinassa. Eli se on myös poliittinen kannanotto. Hyvä te! Viestitätte muille kaupassa ja kotona omaa maailmankuvaanne.

Vierailija
15/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei aikuinen ihminen voi olla noin naiivi... Kyllä ne kunkin henkilökohtaiset valinnat vaikuttaa tähän maailmaan omalta osaltaan.

Vierailija
16/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan asian, mutta vaihtoehtoja ei ole saatavilla. Sodastreamit ei ole edes erityisen hyvälaatuisia, mutta eipä löydy kilpailijoita... ainakaan sellaisia, mille löytyisi sitten tulevaisuudessa vaihtopulloja yms.

Vierailija
17/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Höpö höpö. Minä ostan vain limasatarvikkeita.

Voinhan minäkin samalla logiikalla todeta, että kaikki, jotka eivät ole puolellani, ovat minua vastaan. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, etten nyt viitsi alkaa tässä listaamaan, minkälaisten asioiden puolella olen, mutta varoitan, että jos ajattelet jostakin niistä toisin, olet minua vastaan. Älä kohtaa minua pimeällä kujalla.... Itse asiassa, mikä on osoitteesi?

Vierailija
18/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodastr tuli meille väkisin. Sille oli ehdoton ei, kunnes lapset sai sen lahjaksi. Meillä sillä tehdään hapotettuja mummonmehuja.

Vierailija
19/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:54"]

Tiedostan asian, mutta vaihtoehtoja ei ole saatavilla. Sodastreamit ei ole edes erityisen hyvälaatuisia, mutta eipä löydy kilpailijoita... ainakaan sellaisia, mille löytyisi sitten tulevaisuudessa vaihtopulloja yms.

[/quote]

Esim Stockalla on maaliskuun kantistarjouksessa joku toisen merkkinen limsakone.

Vierailija
20/32 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 09:55"]

[/quote]

[/quote]

Höpö höpö. Minä ostan vain limasatarvikkeita.

Voinhan minäkin samalla logiikalla todeta, että kaikki, jotka eivät ole puolellani, ovat minua vastaan. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, etten nyt viitsi alkaa tässä listaamaan, minkälaisten asioiden puolella olen, mutta varoitan, että jos ajattelet jostakin niistä toisin, olet minua vastaan. Älä kohtaa minua pimeällä kujalla.... Itse asiassa, mikä on osoitteesi?

[/quote]

Tiesitkö, että netissä uhkailu on rikos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme