Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitoilmo: Uusi ilmoituspaikka perheille ja hoitajille

Vierailija
27.02.2014 |

Lastenhoitoilmo on uusi lastenhoitajille ja perheille tarkoitettu nettisivusto, johon pystyt ilmaiseksi laittamaan hakuilmoituksen jos etsit lyhyt tai pitkä aikaista lastenhoitajaa tai lastenhoitajan töitä.

Nettisivu on tuottoa tavoittelematon ja pyörii talkootoimin.

http://lastenhoitoa.weebly.com

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko jättää ilmoituksen, vaikka ei halua hoitaa kovin pieniä lapsia?

Olen ammatiltani opettaja. Tulen hyvin toimeen lasten kanssa 5-vuotiaista alkaen. Mutta vauvojen tai pienten lasten hoitamisesta mulla ei ole mitään kokemusta, enkä ottaisi toisen lasta kokeilukappaleeksi.

Kannattaako siis tuonikäisten hoitajaksi edes ilmoittautua?

Voisin siis hoitaa lapsia iltaisin ja viikonloppuisin sekä jonkin verran kesällä.

Pitäisin tuntipalkkana 30 euroa/tunti + työnantajamaksut, minimilaskutus kahdelta tunnilta. Juhlapäivistä tuplapalkka. Matkakorvaukset kilometrien mukaan, 15 euroa aina 15 km ylittävältä osuudelta. Pimeänä en suostuisi tekemään töitä.

Palkkaako kukaan noilla spekseillä?

Vierailija
2/4 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä...

Tuolla pitäisi ensinnäkin olla joitakin ilmoituksia malliksi. Kuka muka haluaa olla ihan eka, kun tuolla ei lue MITÄÄN.

Toiseksi, minusta palvelun pitäisi olla avoinna vain rekisteröityneille käyttäjille. Ja tuolla palvelimella pitäisi olla mahdollisuus luoda sinne esim. oma s-postiosoite, jonne yhteydenotot tulisi. En ainakaan itse halua johonkin kaikille avoimeen nettipalvelimeen laittaa esille puhelinnumeroani ja nimeäni, yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosrekisteri? Lasten kanssa työskentevillä pitää olla toimittaa rikosrekisteri. Miten kukaan uskaltaa ottaa randomia lastenhoitajakseen nykypäivänä? En minä ainakaan.

Vierailija
4/4 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko ilmo tila päisesti lappeen rannassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan