Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finlaysonin Maria Magdaleena -lakanamainos on typerä.

Vierailija
08.11.2020 |

Mitä tossa nyt yritetään sanoa? Saada huomiota jollain uskonnollisella vihjailulla? Demonstroida uskontovihamielisyyttä tai jotain uhoa? En ymmärrä, mauton ja lapsellinen mainos. Taso kuin harjoitustyössä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mainos, kun on virittänyt oikein keskustelua.   Se on mainoksen tarkoitus.  Onnittelen tekijää.

Vierailija
62/66 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mainos, kun on virittänyt oikein keskustelua.   Se on mainoksen tarkoitus.  Onnittelen tekijää.

Onnittelut myös päävalmistustehtaalle:  Kemal Ugurlu Tekstil, Denizli, Turkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen loukkaantunut tästä mainonnasta ja samoin alotin boikotin edellisistä kohu lakanoista. olen siis vallilan ja  finlaysonin entinen asiakas ja sukuni ollut jopa finlaysonil töis. finlayson oli ilmeisesti uskova? aloitti kaikenlaista hyväntekeväisyyyttä aikoinaan tampereel.muistan historiasta. siis pilattu yrityksen hyvä historiallinen maine myös.nice!

vallilan berner ja nää finlaysonin mädättäjät, pilas suomalaismerkit. ostan sit pakosta muita merkkejä. 

ja olen sisustus intoilija ja ostanu runsaasti aikoinaan finlaysonia lahjaksi.

Vierailija
64/66 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää edes Jeesus rauhaan kaupallisuudesta ja idioottimaisista petivaate-lakana-brändeistänne.

Matt 21:12 -17

"Jeesus meni temppeliin ja ajoi kaikki myyjät ja ostajat sieltä ulos.

Hän kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja kyyhkysten myyjien jakkarat.

On kirjoitettu: minun huoneeni on oleva rukouksen huone.

Mutta te teette siitä rosvojen luolan."

Ei tarvitse olla mikään uskovainen ymmärtääkseen sen,

että on olemassa ikiaikaisia perinteitä, sukupolvelta toiselle siirtyvää henkistä testamenttia, arvoja jotka ovat suurelle osalle ihmisistä pyhiä ja joita kunnioitetaan.

Toki rahanhimo sokaisee ja laittaa kaupallistamaan kaiken ja  ajattelemaan että hei hyvä idis, tienaiskohan tolla? Hitot heistä joille ne oikeasti jotain tärkeää merkkaa- ainakin herättää tunteita, heh.

Vierailija
65/66 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten Finlaysonin kohu-liinavaatteiden tultua markkinoille, lopetin kyseisen yrityksen tuotteiden ostamisen. Nyt tämä uusi lakanamainos vahvistaa, että tein oikean ratkaisun.

Vierailija
66/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin pieleen mennyt mainoskampanja, jossa loukattiin ihmisten pyhinä pitämiä arvoja. Onkohan mainosgraafikoilla nyt jotenkin hyvä mieli, varsinkin nyt näin Joulun alla? Tekijän täytyy olla aika kieroon kasvanut luonne. En pitänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän