Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakava parisuhde tinderistä, onko mahdollista?

Vierailija
08.11.2020 |

Mielelläni kuulen heitä, jotka jotain pysyvää ovat tinderistä saaneet. 🙏

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löytyy helpommin, jos on avoin sille, että vakava suhde alkaa siten, että tsekataan ulkonäkö, tutustutaan vähän, sitten seksiä. Jos haluaa tutustua pitempään ennen seksiä, ei ehkä ole paras keino käyttää sovellusta, jossa ensivalikointi tapahtuu kuvia selaamalla.

Vierailija
22/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina näissä ketjuissa tullaan kertomaan kuinka Tinderistä saa automaattisesti parisuhteen. Näitä ketjuja vastaan tosin on sitten tuhat ketjua ruikutusta Tinder-miehistä. En myöskään usko puoliinkaan näistä tarinoista Tinder-prinssin löytämisestä. 

Automaattisesti? Kuka niin kertoi? Tai prinsseistä. Taidat aika asennelasit päässä lukea. Miksi Tinder olisi sen erillaisempi paikka tavata ihmisiä kuin mikään muukaan.

Edelleenkin siksi, että se on panosovellus. Vai minkä takia naiset itkevät päivittäin palstalla sikatinder-miehistä? 

Menee jotkut baariinkin hakemaan panoa joten baarit on kaikille sitä varten?

Mitä taas tulee miesten aloituksiin koskien tinderiä niin ei vaikuta että panosovellus olisi kun sitä ei sieltä saa.

Mitä tulee muihin viestin kysymyksiin joihin jätit vastaamatta, ehkä siksi että itsekin tajusit oman asenteesi. Se on ensiaskel kohti itsetutkiskelua joka auttaa siinä parisuhteen löytämisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina näissä ketjuissa tullaan kertomaan kuinka Tinderistä saa automaattisesti parisuhteen. Näitä ketjuja vastaan tosin on sitten tuhat ketjua ruikutusta Tinder-miehistä. En myöskään usko puoliinkaan näistä tarinoista Tinder-prinssin löytämisestä. 

Automaattisesti? Kuka niin kertoi? Tai prinsseistä. Taidat aika asennelasit päässä lukea. Miksi Tinder olisi sen erillaisempi paikka tavata ihmisiä kuin mikään muukaan.

Edelleenkin siksi, että se on panosovellus. Vai minkä takia naiset itkevät päivittäin palstalla sikatinder-miehistä? 

Mitä taas tulee miesten aloituksiin koskien tinderiä niin ei vaikuta että panosovellus olisi kun sitä ei sieltä saa.

Mitä tulee muihin viestin kysymyksiin joihin jätit vastaamatta, ehkä siksi että itsekin tajusit oman asenteesi. Se on ensiaskel kohti itsetutkiskelua joka auttaa siinä parisuhteen löytämisessä.[/quote]

Eipä kannattaisi tehdä oletuksia. Se jos mikä on asenteellista. Mutta uikuttakaa ihan vapaasti niiden jännien miesten alla. 

Vierailija
24/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus tai jokin muu ikävä asennoituminen tuossa paistaa läpi. Uskoo osaa palstan kirjoituksista ja osaa ei. Sanavallinoista jotka ei liity mitenkään toisten viestehin paistaa se katkeruus tai vastaava.

Vierailija
25/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee muihin viestin kysymyksiin joihin jätit vastaamatta, ehkä siksi että itsekin tajusit oman asenteesi. Se on ensiaskel kohti itsetutkiskelua joka auttaa siinä parisuhteen löytämisessä.[/quote]

Eipä kannattaisi tehdä oletuksia. Se jos mikä on asenteellista. Mutta uikuttakaa ihan vapaasti niiden jännien miesten alla. 

Teen oletuksia kirjoittamasi perusteella. Sinä keksit uudelleen päästäsi. Toki jos olet onnellinen noin niin jatka.

Vierailija
26/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kuusi vuotta sitten mieheni Tinderistä. Naimisissa ollaan ja hyvin menee.

Vierailija
27/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match, muutama viikko juttelua, tapaaminen josta seurasi lisää tapaamisia. Kohta lähti tinder molempien puhelimesta. Nyt yhteinen asuntolaina ja lapsi.

Vierailija
28/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan löytyy helpommin, jos on avoin sille, että vakava suhde alkaa siten, että tsekataan ulkonäkö, tutustutaan vähän, sitten seksiä. Jos haluaa tutustua pitempään ennen seksiä, ei ehkä ole paras keino käyttää sovellusta, jossa ensivalikointi tapahtuu kuvia selaamalla.

Mitä helv. 😄

Eiköhän se ole ihan kunkin itse päätettävissä milloin seksi tulee suhteeseen mukaan.

Vierailija
30/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 3 vuotta yhdessä oloa Tinder-matchin kanssa ja esikoinen tulossa 😊. Eli kyllä sieltä parisuhteenkin voi löytää.

Vierailija
31/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei löydy.

Vierailija
32/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla moni nuorempi (n.24-34v.) löytänyt parisuhteen Tinderistä ja osalla jo lapsia jne. Onhan Tinder nykyään se uusi normaali. Yhteistä noille parisuhteen löytäneille on, että ovat ns. tavallisen näköisiä ja oloisia. Yksikään omaan silmään paremman näköisistä niin naisista kuin miehistä ei ole sitten taas löytänyt pitkää parisuhdetta Tinderistä. 

Summa summarum: ehkä se on ihan hyvä sovellus tavallisillekin ihmisille

Vierailija
33/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla moni nuorempi (n.24-34v.) löytänyt parisuhteen Tinderistä ja osalla jo lapsia jne. Onhan Tinder nykyään se uusi normaali. Yhteistä noille parisuhteen löytäneille on, että ovat ns. tavallisen näköisiä ja oloisia. Yksikään omaan silmään paremman näköisistä niin naisista kuin miehistä ei ole sitten taas löytänyt pitkää parisuhdetta Tinderistä. 

Ja piti vielä mainita, että rumien miehien ei kannata sitten edes tehdä profiilia, sillä matcheja ei yksinkertaisesti vain tule. 

Vierailija
34/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista siellä hakee vakavaa parisuhdetta, mikä on ongelma ainakin naimissa olevalle miehelle M41

Munapää!

Vierailija
35/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että Tinder on nykyään se tavallisin tapa löytää kumppani, ainakin nuoremmalla väellä. Itse olen 30+ ja erottuani nuorena solmitusta liitosta löysin Tinderistä aika nopeastikin sen "elämäni matchin", joka oli myös ns. toisella kierroksella. Nykyään olemme naimisissa ja saaneet lapsen.

Vierailija
36/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas minkälaiset ihmiset tuolta ovat sitten kumppanin löytäneet ja millaiset ovat jääneet ilman? 

Vierailija
37/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä sit kuulun tuohon paremmannäköisten joukkoon ;). En miehenä löytänyt mitään kolmen vuoden tahkoamisen jälkeen tai no jonkun keskustelun ja hyvän mätsin tms. Siis on siellä hyviäkin vaihtoehtoja varmasti, mutta kun ei niin ei. Olen ihan hyvännäköinen mies, jopa komea, pitkä, tumma ja urheilullinen sekä korkeasti koulutettu, mutta enhän mä nyt sitten ole ihan kenestä tahasta kiinnostunut. Kaipa joku luulee, että olen "epäluotettava" tai jotain. En tiedä.

Useampi ihan tavallinen mies on löytänyt sieltä parisuhteen ja itse taas en mitään. Työkaveri, joka ei todellakaan ole komea, ravannut treffeillä ja nyt seurustelee tai tapaile taas. Mä sit jatkan Tinderöintiä vaan edelleen ja mietin, et pitäisköhän luovuttaa jo ;). Mut en ota tuota kovinkaan vakavasti, joten olkoot.

Vierailija
38/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä sit kuulun tuohon paremmannäköisten joukkoon ;). En miehenä löytänyt mitään kolmen vuoden tahkoamisen jälkeen tai no jonkun keskustelun ja hyvän mätsin tms. Siis on siellä hyviäkin vaihtoehtoja varmasti, mutta kun ei niin ei. Olen ihan hyvännäköinen mies, jopa komea, pitkä, tumma ja urheilullinen sekä korkeasti koulutettu, mutta enhän mä nyt sitten ole ihan kenestä tahasta kiinnostunut. Kaipa joku luulee, että olen "epäluotettava" tai jotain. En tiedä.

Useampi ihan tavallinen mies on löytänyt sieltä parisuhteen ja itse taas en mitään. Työkaveri, joka ei todellakaan ole komea, ravannut treffeillä ja nyt seurustelee tai tapaile taas. Mä sit jatkan Tinderöintiä vaan edelleen ja mietin, et pitäisköhän luovuttaa jo ;). Mut en ota tuota kovinkaan vakavasti, joten olkoot.

Luulet itsestäsi liikoja

Vierailija
39/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sieltä löytää. Mutta ei välttämättä nopeasti. Tuttu käytti sitä monta vuotta ja kävi noin kerran viikossa treffeillä. 3v käytön jälkeen sitten nappasi. Eli pitkäjännitteisyyttä se vaatii. Itse kokeilin vuoden verran, enkä löytänyt sopivaa joten en vaan jaksanut.

Vierailija
40/41 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet itsestäsi liikoja

No sovitaan sitten niin, jotta voit lopettaa kommentointisi. Mutta onneksi sentään jotain annettavaa tälle keskustelulle ehkä toisin kuin sinulla.

Just kirjoittelin erään nuoren kauniin naisen kanssa, mutta ongelma ehkä itseni kannalta se, että hänellä niitä mätsejä ja vaihtoehtoja on paljon - ihan eri tavalla kuin miehillä ylipäätänsä. Voi olla, ettei hänkään lopulta löydä ketään tai siis vaihtoehtoja on liikaa vaan. Tai sitten tapaa jonkun "täydellisen" komistuksen, joka taas ei halua sitoutua lopulta.