Milloin lopetitte yökerhoissa hillumisen? Vai käyttekö edelleen?
Itse olen 24v ja eräs hulivili kaveri on saanut houkuteltua mut perjantaina yökerhoon, siis kunnon jyktepaikkaan, jossa just 18v täyttäneet pomppii Cheekin tahdissa. Iski pieni paniikki, että mitenköhän tuostakin nyt tulee. Viimeks ollut vastaavassa paikassa varmaan vuosi sitten ja silloin jo oli semmoinen olo, etten kuulu tänne. Tämä kaveri on vielä sinkku, niin varmasti houkuttelee miehiä ympärilleen. Aaaah ei yhtään jaksaisi.
Kommentit (27)
30v ja käyn joskus edelleen baareissa/yökerhoissa. Suht harvoin (n. 3x vuodessa?) kylläkin.
Kyllä sitä menoa kesti ehkä pari vuotta sen jälkeen kun 18 täytti. Ja sekin kavereiden seurana. Mutta ei enää. Tuskin tuntisin oloani kovin kotoisaksi.
No nyt 39v ei kyllä voisi yhtään vähempää kiinnostaa jotkut jytäyökerhot. Kamalaa musiikkia, niin nuoria tyttöjä, että vain nauravat minulle jne... Miksi menisin. Ei mitään kivaa.
Kun aloin odottaa esikoistani 21 v. Nyt 38 v. ja käyn pari kertaa vuodessa ravintoloissa. Menen sinne lähinnä näkemään kavereita, humaltumaan sopivasti ja tanssimaan hullun lailla.
35v., max.viisi kertaa vuodessa baareilua.
Ulkomailla asuessani kävin todella usein baareissa. Muutin Suomeen viime syksynä ja nyt kun olen täällä käynyt baareissa on tullut joka kerta sellainen olo, etten kuulu joukkoon. Jotenkin tuntuu siltä, että suomalaiset baarit on tehnyt alle 24-vuotiaille. Vessat hirveässä kunnossa, paskaa ja oksennusta täynnä, ja nuoret aivan kännissä. Ikävä isoja klubeja, joissa ei alle 25-vuotiaita näy tanssimassa. Itse siis 28 v. ja mielellään kävisin välillä ulkona tanssimassa, mutta ei täällä pk-seudulla ole tullut ainakaan vielä sellaista paikkaa vastaan, johon voisi mennä tuntematta itseään liian vanhaksi. Ärsyttävää, kun ei aina jaksaisi vaan mennä johonkin pubiin istumaan jos haluaa pitää hauskaa lauantai-iltana.
Viimeisimmästä varsinaisesta oikeasta yökerhoillasta on varmaan 10v. Laivalla olen joskus tanssinyt pilkkuun asti työporukalla. Olen 35v eikä vois vähempää kiinnostaa enää. Mieluummin istutaan iltaa kavereiden kanssa viinipullon ja ruuan parissa.
Tää kaveri kun tuppaa vielä olemaan melkoinen miesmagneetti, varsinkin nuorten miesten mieleen, et kiva jos päädytään joidenkin Jonne-ysikutosen seuraan. Ajattelin, että olisin samalla kuskina, mutta tuskin tuolla selvinpäin kestää olla.
AP
Mitä ihmettä oon 55 ja yökerhobilettäminen käy kuin vettä vaan. Seuraa riittää
Ite oon 23-vuotias ja käyn noin kerran kuussa ulkona juhlimassa. Ja seurustelen, ollaan oltu yhdessä pian kolme vuotta, mutta silti juhlitaan yhdess ja erikseen aika paljon. Koen, että en oo vielä valmis luopumaan baarielämästä, vaikka välillä se kyllä väsyttää ja kyllästyttää.. Ja krapula kestää sen kaksi päivää, hyi!! :D Mutta en halua silti vielä jättää baarielämää. Kiva nähdä kavereita, tanssia, jutella, juoda, hullutella, nauraa! Miksi ei :) Ja vaikka olen parisuhteessa ja kaverini aika lailla sinkkuja (paitsi muutamalla jo muksu ja mies), niin vaikka miehet piirittää sinkkuja niin ei se parisuhde estä mua juttelemasta miehille ja pitämästä hauskaa, rajat tietenkin ovat!! Ja suurin osa täällä tietää että seurustelen muutenkin niin.. :) Mutta jos baari ei enää tunnu kivalta, niin sitten vain kotiin soffalle hyvän ruuan ja leffan kanssa, se ei ole ollenkaan pahempi vkloppu :)
Oon 28, ei oo käynyt mielessäkään että klubeille ois joku yläikäraja. Kuulostaa aika hassulta, että 24-vuotias ajattelisi olevansa liian vanha johonkin
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 18:01"]Itse olen 24v ja eräs hulivili kaveri on saanut houkuteltua mut perjantaina yökerhoon, siis kunnon jyktepaikkaan, jossa just 18v täyttäneet pomppii Cheekin tahdissa. Iski pieni paniikki, että mitenköhän tuostakin nyt tulee. Viimeks ollut vastaavassa paikassa varmaan vuosi sitten ja silloin jo oli semmoinen olo, etten kuulu tänne. Tämä kaveri on vielä sinkku, niin varmasti houkuttelee miehiä ympärilleen. Aaaah ei yhtään jaksaisi.
[/quote]olin jotain 29-30v kun kävin viimeksi, mutta sitä ennen kävin aika usein
Olin n. 28-vuotias kun kävin viimeksi. Ei enää kiinnosta mennä, olen kohta 40v. Ja on kaksi ala-asteikäistä lasta.
Kun aloin odottaa lastani 23-vuotiaana. En näe edelleenkään ongelmaa baarissa käymiselle, mutta missään nimessä se ei ole (enkä siis sitä kaipaakaan) samanlaista jokaviikkoista rutiinia nykyisin.
Miinuksia pukkaa, no täytyy sitten laittaa aivot takin mukana narikkaan ja pomppia sen Pitbullin ja Cheekin tahtiin. Jee.. Pari kappaletta vielä jaksaisi, mutta kun täytyisi koko yö pomppia, käy jo voimille :) Tuolla ei voi edes puhua mitään, joka paikassa musa pauhaa täysillä, tupakkakopissa täytyy kuulumiset vaihtaa.
AP
Käyn sekä baareissa että yökerhoissa. Olen 33 ja naimisissa. Tykkään tavata kavereita lasillisen ääressä ja pidän tanssimisesta. Miksi ihmeessä pitäisi lakata tekemästä jotakin, mistä nauttii?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 18:44"]Miinuksia pukkaa, no täytyy sitten laittaa aivot takin mukana narikkaan ja pomppia sen Pitbullin ja Cheekin tahtiin. Jee.. Pari kappaletta vielä jaksaisi, mutta kun täytyisi koko yö pomppia, käy jo voimille :) Tuolla ei voi edes puhua mitään, joka paikassa musa pauhaa täysillä, tupakkakopissa täytyy kuulumiset vaihtaa.
AP
[/quote]
Alkaako ikä painaa?
Joskus 35-vuotiaana ei enää kiinnostanut notkua baareissa.
En ole pariin vuoteen käynyt, olen 22. Toisaalta en ole mitenkään baareissa tanssivaa tyyppiä, olen enemmän näitä jotka tuovat illansitujaisiin pullon viiniä tai iltaa istutaan Bulldogissa tjsp.