Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin lopetitte yökerhoissa hillumisen? Vai käyttekö edelleen?

Vierailija
27.02.2014 |

Itse olen 24v ja eräs hulivili kaveri on saanut houkuteltua mut perjantaina yökerhoon, siis kunnon jyktepaikkaan, jossa just 18v täyttäneet pomppii Cheekin tahdissa. Iski pieni paniikki, että mitenköhän tuostakin nyt tulee. Viimeks ollut vastaavassa paikassa varmaan vuosi sitten ja silloin jo oli semmoinen olo, etten kuulu tänne. Tämä kaveri on vielä sinkku, niin varmasti houkuttelee miehiä ympärilleen. Aaaah ei yhtään jaksaisi. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 18:47"]Käyn sekä baareissa että yökerhoissa. Olen 33 ja naimisissa. Tykkään tavata kavereita lasillisen ääressä ja pidän tanssimisesta. Miksi ihmeessä pitäisi lakata tekemästä jotakin, mistä nauttii?

[/quote]

Ap ei ole tainnut nauttia alun alkaenkaan. Toisaalta monilla 23-25-vuotiailla on äkillinen tarve korostaa "kypsyyttään" pari vuotta nuorempiin nähden, johon tämäkin on taas yksi hyvä keppihevonen

Vierailija
22/27 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 18:44"]

Tuolla ei voi edes puhua mitään, joka paikassa musa pauhaa täysillä, tupakkakopissa täytyy kuulumiset vaihtaa. 

[/quote]

Ensin toki lasillisille johonkin kivaan istuskelupaikkaan. -19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotiaan, kun asetuin nykyiseen liittooni. Periaatteessa voisin vieläkin käydä tanssimassa, mutta tässä tuppukylässä on tasan kaksi yöpaikkaa: toinen 2-kymppisille, toinen 5-kymppisille. En sovi minnekään ja hilluminen ei enää kiinnosta

43v

Vierailija
24/27 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, puhutaan siis K18 yökerhoista, oikein paikallisista teinimestoista, joista saa halpaa juomaa. 

AP

Vierailija
25/27 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 18:51"]

Niin, puhutaan siis K18 yökerhoista, oikein paikallisista teinimestoista, joista saa halpaa juomaa. 

[/quote]

En ole koskaan käynyt noissa. Aloitin klubbailun vasta yliopistossa.

Vierailija
26/27 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä edes aloittanut yökerhoissa tai klubeissa hillumista, ainoastaan kerran menin sellaiseen erään ystävän vuoksi. Jotenkin vaikea ymmärtää, miksi ihmiset pitävät baarittelua tai yökerhoilua kiinnostavana ajanviettotapana.

Vierailija
27/27 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 25 vuotta ja käyn edelleen ehkä kerran kuussa. Mun mielestä uusien ihmisten tapaaminen ja muutenkin ihmisten ilmoilla oleminen on hauskaa. Ihan tarpeeksi saan muuten nyhjöttää yksinään kämpässäni.