26v. m, 30 naiskaatoa. Onko naiselle turn-off?
Olla siis nuori sinkku mies joka tykkää seksistä. Mitä mieltä naiset olette jos nuorella kollilla on noin paljon/vähän seksikumppaneita? Kuinka paljon seksikumppaneita sitten on sopiva ettei olisi turn-off uudessa suhteessa??
Kommentit (51)
Panoksi kelpaat, et vakavaan suhteeseen.
En epäile uskollisuuttasi parisuhteessa, eikä noita partnereita niin hirveästi ole tuon ikäiselle ollut. Kieltämättä kirjoitustyylisi on aika lapsellinen. Itse suosin poikaystäväksi miehiä, joilla on kohtuullisen vähän kokemusta (1-10 naista), koska he ovat vielä kehityskelpoisia. Kymmeniä tai satoja naisia kaataneet miehet ovat usein ärsyttävällä tavalla juurtuneet sänkymaneereihinsa. Minulla on ollut lähemmäs 80 partneria, enkä todellakaan kelpuuttaisi vakavaan suhteeseen miestä, jolla on samat tai isommat lukemat. Epäreilua? Kyllä!
Hah sainpas aikaan mehevän keskustelun. Kiitos tästä, naiset. En ole mikään poika enää, sen tiedän, enkä mikään suuri rakastaja. Ihan normaali tyyppi vaan, ehkä hieman hullu kun kirjoittelee johonkin vauvapalstalle... Eli suurimmalle osalle olisi turn-off. Pitää pitää mielessä eikä kehuskella (enkä olekaan!) kenellekään... Tunnen kuitenkin itseni niin hyvin, että pysyn suhteessa vaikka sitä seksiä ei olekaan joka päivä tai viikko jos muuten on asiat hyvin ja rakastaa toista. Se on kuitenkin tärkeintä, ja se tuki ja luottamus joka siitä syntyy. Viettäkää hyvä kevät ja suukotelkaa miehiänne, teidän lämpöä he tarvitsevat vaikka eivät sitä aina näyttäisikään :)
AP
Kun nainen on sun kanssa sängyssä, hän ei ole sängyssä vain sun kanssa. Hän panee samalla kaikkia niitä 30 naista, jota sä olet siihen mennessä pannut. Kysy vaikka lääkäriltä.
Itse kierrän sinunlaisesi "kollit" kaukaa. Mutta kuten joku sanoikin, niin kyllähän sinä itsellesi varmaan vastaavanlaisen naisen aina löydät.
On, etenkin jos puhut "naiskaadoista". Jo tuon sanan käyttäminen kertoo asenteestasi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:47"]Ensinnäkin,sä olet jo 26-v. Et siis todellakaan enää mikään "nuori kolli", joita on mielestäni 18-22-vuotiaat.
Toiseksi, seksistä voi pitää, vaikkei olisikaan käytökseltään ihan holtiton ja panisi kaikkea mikä liikkuu.
Kolmanneksi, minusta olisi ehdoton turn-off. Haluan olla miehelleni arvokas ja tärkeä, en mikään yksi tekijä hänen panosarjassaan. Pelkäisin myös mahdollisia tauteja (kondomi ei todellakaan suojaa kaikilta). Ajattelisin myös, että koska miestä kiinnostaa lentää kukasta kukkaan, ei varmaan tyytyisi pelkästään minuun eikä haluaisi kuitenkaan jakaa loppuelämää kanssani tai ainakin suht varmasti pettäisi.
Itse en ainakaan nuorena naisena olisi kiinnostunut miehestä, jolla on takana pitkä rivi panoja ja joka pitää seksiä pelkkänä panemisena, ei kahden toistaan rakastavan ihmisen rakkaudenosoituksena.
[/quote]
Juuri näin! Veit sanat suustani.
Sinällään tuollaisella määrällä ei ole mitään merkitystä. Mutta merkittävää ja luotaantyöntävää on, että sä teet asiasta niin suuren numeron. Haiskahtaa epävarmuudelta ja huonolta itsetunnolta, joka tuossa yhteydessä on kyllä täydellinen turn-off!
Minua ei haittaisi, koska en tule sitä tietämään. Minua ei kiinnosta montaako naista mieheni on pannut, koska historia on menneisyyttä. Kunhan ei ole tauteja niin olkoon vaikka 50. Miehelleni ei myöskään kuulu, montako miestä minulla on ollut ennen häntä (10), kertoisin sen toki jos hän kysyisi mutta kysyminen antaisi kyllä samalla miehestä lapsekkaan ja epävarman kuvan.
Ehdottomasti mieluummin 30 kuin ei yhtään. Yhden illan jutuilla ei kehity taitavaksi rakastajaksi, mutta ainakin seksistä pitävältä mieheltä saa sitten suhteessa tarpeeksi sitä seksiä (tarpeeksi = vähintään joka toinen päivä).
Sanavalinnatkin on mulle ihan sama. Se, että joku randominainen menneisyydessä on miehelle "kaato", ei tee minusta kaatoa. Typerää luulla, että jokainen nainen olisi miehelle samanarvoinen, kun eihän naisillekaan joka ainoa joskus illalliset tarjonnut mies ole elämän rakkaus.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:46"]
Mulle olisi turn off. En toki määriä kysele, mutta esim. nykyiseltä miesystävältä kysyin, että onko hän harrastanut yhden yön juttuja. Sanoi, että ei oo hänen juttunsa irtoseksi. Riitti mulle.
[/quote]
Itse pidän tietyllä tavalla siitä jännityksen hetkestä jonka se saa yhden illan juttu saa aikaan. En sano että aina hakisin naisseuraa baarireissuilla epätoivoisesti, mutta voittaa se 100-0 kotona runkkailut. Jos pitää seksistä niin ei se tarkoita sitä, etteikö voisi olla onnellinen ja uskollinen seurustellessa. Jos rakastan, rakastan täysillä. Jos panen, panen täysillä. Se, että hakee jännitystä ja iloa elämään, ei pitäisi olla keneltäkään pois ja kaikille sallittua
AP
[/quote]
Joo mutta mulle se olisi edelleen turn off. Siksi, että mulle seksi on kahden toisistaan välittävän ihmisen juttu. Haluan, että mieheni ajattelee samalla tavalla. Sä et ajattele, et ole mulle sopiva. Enkä minä sulle. Me ollaan erilaisia :)
Muuten mulle on sama, mitä teet ja kenen kanssa. Jos tykkäät panna ympäriinsä, pane ihmeessä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:09"]Hah sainpas aikaan mehevän keskustelun. Kiitos tästä, naiset. En ole mikään poika enää, sen tiedän, enkä mikään suuri rakastaja. Ihan normaali tyyppi vaan, ehkä hieman hullu kun kirjoittelee johonkin vauvapalstalle... Eli suurimmalle osalle olisi turn-off. Pitää pitää mielessä eikä kehuskella (enkä olekaan!) kenellekään... Tunnen kuitenkin itseni niin hyvin, että pysyn suhteessa vaikka sitä seksiä ei olekaan joka päivä tai viikko jos muuten on asiat hyvin ja rakastaa toista. Se on kuitenkin tärkeintä, ja se tuki ja luottamus joka siitä syntyy. Viettäkää hyvä kevät ja suukotelkaa miehiänne, teidän lämpöä he tarvitsevat vaikka eivät sitä aina näyttäisikään :)
AP
[/quote]
Niin, vielä yksi neuvo: pidä suusi kiinni naisten kanssa. Niin idiootilta klise -ja lässytyskoneelta vaikutat.
Ottaisitko sinä ap sellaisen naisen, jolla olisi ollut vaikka 25-vuotiaana 30 partneria? Mieti asiaa, millaisen kuvan kyseinen neitokainen antaisi.