Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

26v. m, 30 naiskaatoa. Onko naiselle turn-off?

Vierailija
27.02.2014 |

Olla siis nuori sinkku mies joka tykkää seksistä. Mitä mieltä naiset olette jos nuorella kollilla on noin paljon/vähän seksikumppaneita? Kuinka paljon seksikumppaneita sitten on sopiva ettei olisi turn-off uudessa suhteessa??

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Ei ota vakavasti, rietastelija

T. 23 w nainen

Vierailija
2/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Ei ota vakavasti, rietastelija

T. 23 w nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä kerrota monenko kanssa ollaan oltu.... ;)

T: mies

Vierailija
4/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kenenkään seksikumppanien lukumäärä oikeasti kuuluu ulkopuolisille? Et kai sä ekalla tapaamiskerralla kysy että haluatko olla neiti nro 31? :D

n22

Vierailija
5/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn-off, jos puhut niistä naisista "naiskaatoina".

Vierailija
6/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta kutsut heitä "naiskaadoiksi."

Vierailija
7/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi ehdottomasti ei kiitos. Mutta ei varmasti kaikille.

Vierailija
8/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off, koska tuo tieto ei koskaan tulisi minulle. Samoin kuin minunkaan seksipartnereiden lukumäärä ei kuulu muille kuin minulle enkä minä halua muiden lukumääriä tietooni. Niillä ei ole merkitystä.

Vierailija
9/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuulukaan muille, mutta kun se on se asia joka kuitenkin on toisella mielessä että millainen hulivili tuokin on sitten ja joillekin tulee mieleen juuri, ettei ota vakavasti eikä pysty vakaaseen suhteeseen. Mutta en ymmärrä... jos ei aikaisemmin ole halunnut seurustella, nyt haluaisi. Siltikin pitää seksistä niin kuin me kaikki niin mitä pahaa siinä on jos haluaa nauttia. Ihmettelen aina sitä miksi naisia haukutaan huoriksi. Jos pitää seksistä niin that's it! Tottakai senkin asian voi tehdä huoraamalla/käyttäytyä huoramaisesti tai sitten vain osaa harrastaa järkevästi niitä yhden illan juttuja...

AP

Vierailija
10/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä jos seksistä pidät. Se voi jopa parantua jos saman kumppanin kanssa harjoittelee enemmänkin. Ja sitä saa enemmän jos on pyy pivossa eikä aina joudu uutta hakemaan.

Vierailija
11/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO sanoin nyt vain naiskaadoiksi että saisin jotkut edes kiinnostumaan otsikosta. :D En pidä asiaa minään pelinä enkä itseäni minään naistenmiehenä, vaan normaalina jätkänä joka tykkää seksistä ja naisen lämmöstä, mutta ei ole vähään aikaan halunnut seukata vakavammin...

AP

Vierailija
12/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan juuri pitävät siitä mitä useamman naisen kanssa mies on harrastanut seksiä, esimerkkinä vaikkapa julkkismiehet. Suomalaisella miehellä lienee keskimäärin noin 10 kumppania koko elämänsä aikana, niin varmastikin olet sen yläpuolella. Meitä puutteessa eläviä hermoraunioita naiset sitten halveksuvat ja kutsuvat lassukoiksi.

Vierailija
13/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eivät kaikki koskaan keskustele aiemmista suhteistaan/kumppaneistaan. Esim. itse olen ollut nyt nelisen vuotta nykyiseni kanssa, emmekä ole koskaan käyneet keskustelua aiheesta aiempien kumppanien lukumäärä.

Kun joskus suhteessa itse saatat keskustella tuosta aiheesta, niin oletan että kun seurustelua on tarpeeksi pitkään takana, niin lukumäärällä ei ole väliä - mikäli siis et ole sellainen vilkkusilmä että emäntää alkaisi epäilyttää.

Vierailija
14/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:38"]

Vinkkinä jos seksistä pidät. Se voi jopa parantua jos saman kumppanin kanssa harjoittelee enemmänkin. Ja sitä saa enemmän jos on pyy pivossa eikä aina joudu uutta hakemaan.

[/quote]

Näinhän se on, ja sitäkin on tullut harrastettua. Saa todellakin enemmän irti kuin pelkistä yhden illan jutuista jotka on yleensä aika humalahuurteisia

AP

Vierailija
15/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:41"]

Ap, eivät kaikki koskaan keskustele aiemmista suhteistaan/kumppaneistaan. Esim. itse olen ollut nyt nelisen vuotta nykyiseni kanssa, emmekä ole koskaan käyneet keskustelua aiheesta aiempien kumppanien lukumäärä.

Kun joskus suhteessa itse saatat keskustella tuosta aiheesta, niin oletan että kun seurustelua on tarpeeksi pitkään takana, niin lukumäärällä ei ole väliä - mikäli siis et ole sellainen vilkkusilmä että emäntää alkaisi epäilyttää.

[/quote]

Eikö muka koskaan mietitytä, montaako se sun puolisos on oikeen pannu ja minkälainen hulivili se on ollut? Siis todellakin mä mietin, miten toinen on makoillut ennen, mutta ei se siitä miksikään muutu, ei se vaikuta asioihin (ellei sano olevansa täysi lutka joka on imenyt joka miehen kullia hisseissä tms). Ne hetket ja tulevaisuus kun ollaan yhdessä ratkaisee tietenkin, ei mennyt elämä.

AP

Vierailija
16/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi turn off. En toki määriä kysele, mutta esim. nykyiseltä miesystävältä kysyin, että onko hän harrastanut yhden yön juttuja. Sanoi, että ei oo hänen juttunsa irtoseksi. Riitti mulle.

Vierailija
17/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin,sä olet jo 26-v. Et siis todellakaan enää mikään "nuori kolli", joita on mielestäni 18-22-vuotiaat.

Toiseksi, seksistä voi pitää, vaikkei olisikaan käytökseltään ihan holtiton ja panisi kaikkea mikä liikkuu.

Kolmanneksi, minusta olisi ehdoton turn-off. Haluan olla miehelleni arvokas ja tärkeä, en mikään yksi tekijä hänen panosarjassaan. Pelkäisin myös mahdollisia tauteja (kondomi ei todellakaan suojaa kaikilta). Ajattelisin myös, että koska miestä kiinnostaa lentää kukasta kukkaan, ei varmaan tyytyisi pelkästään minuun eikä haluaisi kuitenkaan jakaa loppuelämää kanssani tai ainakin suht varmasti pettäisi.

Itse en ainakaan nuorena naisena olisi kiinnostunut miehestä, jolla on takana pitkä rivi panoja ja joka pitää seksiä pelkkänä panemisena, ei kahden toistaan rakastavan ihmisen rakkaudenosoituksena.

Vierailija
18/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi, en usko että kykenet vakavaan parisuhteeseen tai et sellaisessa vielä edes ehtinyt olla, koska kaadot vievät kaiken aikasi...

N25

Vierailija
19/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mietitytä mitä mies on tehnyt ja kenen kanssa ennen minua. Oleellista on, että nyt on minun kanssani ja tulee minun viereeni nukkumaan. Oletan, että miestä ei voisi vähempää kiinnostaa montaako kullia olen imenyt hisseissä ennen häntä - tämä on asia joka ei itse asiassa edes kuulu hänelle.

-14

Vierailija
20/51 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä aina hutsuja saat, kun olet tähän astikin saanut. Varo vaan kaljuuntumista ja kaljamahaa, kun tuota ikääkin alkaa tulla. Ns. "kunnon tytöt" ei tuollaisen suuntaan edes sylkäise, jos käy ilmi, että on pannut kaikkia kavereita ja niiden kavereiden isoäitejäkin.