26v. m, 30 naiskaatoa. Onko naiselle turn-off?
Olla siis nuori sinkku mies joka tykkää seksistä. Mitä mieltä naiset olette jos nuorella kollilla on noin paljon/vähän seksikumppaneita? Kuinka paljon seksikumppaneita sitten on sopiva ettei olisi turn-off uudessa suhteessa??
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:46"]
Mulle olisi turn off. En toki määriä kysele, mutta esim. nykyiseltä miesystävältä kysyin, että onko hän harrastanut yhden yön juttuja. Sanoi, että ei oo hänen juttunsa irtoseksi. Riitti mulle.
[/quote]
Itse pidän tietyllä tavalla siitä jännityksen hetkestä jonka se saa yhden illan juttu saa aikaan. En sano että aina hakisin naisseuraa baarireissuilla epätoivoisesti, mutta voittaa se 100-0 kotona runkkailut. Jos pitää seksistä niin ei se tarkoita sitä, etteikö voisi olla onnellinen ja uskollinen seurustellessa. Jos rakastan, rakastan täysillä. Jos panen, panen täysillä. Se, että hakee jännitystä ja iloa elämään, ei pitäisi olla keneltäkään pois ja kaikille sallittua
AP
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:30"]Olla siis nuori sinkku mies joka tykkää seksistä. Mitä mieltä naiset olette jos nuorella kollilla on noin paljon/vähän seksikumppaneita? Kuinka paljon seksikumppaneita sitten on sopiva ettei olisi turn-off uudessa suhteessa??
[/quote]
Ei ole, mutta kirjoituksessasi on kaksi turn-offia: puhut kaadoista kuin suurikin naistenmies ja käytät sanaa kolli. Ne paljastavat, että olet ihan pikkupoika, mikä on valtava turn-ofg
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:30"]Olla siis nuori sinkku mies joka tykkää seksistä. Mitä mieltä naiset olette jos nuorella kollilla on noin paljon/vähän seksikumppaneita? Kuinka paljon seksikumppaneita sitten on sopiva ettei olisi turn-off uudessa suhteessa??
[/quote]
Ei ole, mutta kirjoituksessasi on kaksi turn-offia: puhut kaadoista kuin suurikin naistenmies ja käytät sanaa kolli. Ne paljastavat, että olet ihan pikkupoika, mikä on valtava turn-ofg
Olisi, mutta en usko, että on sellaisille, joilla on sama harrastus, eli kannattaa niitä yrittää.
Mielummin on samanlaisen kanssa, millainen itse on.
Sanan naiskaato käyttäminen tekisi sinusta epämiellyttävän. En muutenkaan haluaisi olla tekemisessä miehen kanssa, jolle seksi tuntuu olevan lähinnä harrastus. Elämme tautisia aikoja, syfilishemmo hyvä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:46"]
Mulle olisi turn off. En toki määriä kysele, mutta esim. nykyiseltä miesystävältä kysyin, että onko hän harrastanut yhden yön juttuja. Sanoi, että ei oo hänen juttunsa irtoseksi. Riitti mulle.
[/quote]
Itse pidän tietyllä tavalla siitä jännityksen hetkestä jonka se saa yhden illan juttu saa aikaan. En sano että aina hakisin naisseuraa baarireissuilla epätoivoisesti, mutta voittaa se 100-0 kotona runkkailut. Jos pitää seksistä niin ei se tarkoita sitä, etteikö voisi olla onnellinen ja uskollinen seurustellessa. Jos rakastan, rakastan täysillä. Jos panen, panen täysillä. Se, että hakee jännitystä ja iloa elämään, ei pitäisi olla keneltäkään pois ja kaikille sallittua
AP
[/quote]
Nuoren pojan juttuja ja uhoa. Olet aika lapsi näemmä vielä, sori.
Paljon pienempi turn off tuo suurimmalle osalle naisista on kuin se, että miehellä ei olisi kokemusta naisista lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:37"]
Ei se kuulukaan muille, mutta kun se on se asia joka kuitenkin on toisella mielessä että millainen hulivili tuokin on sitten ja joillekin tulee mieleen juuri, ettei ota vakavasti eikä pysty vakaaseen suhteeseen. Mutta en ymmärrä... jos ei aikaisemmin ole halunnut seurustella, nyt haluaisi. Siltikin pitää seksistä niin kuin me kaikki niin mitä pahaa siinä on jos haluaa nauttia. Ihmettelen aina sitä miksi naisia haukutaan huoriksi. Jos pitää seksistä niin that's it! Tottakai senkin asian voi tehdä huoraamalla/käyttäytyä huoramaisesti tai sitten vain osaa harrastaa järkevästi niitä yhden illan juttuja...
AP
[/quote]
Pidän itse todella paljon seksistä ja olen erittäin aktiivinen sen suhteen. Mutta en voi sietää miehiä, joilla on tuollainen asenne. Nainen on kertakäyttökamaa, perusteluna se, että kun mä nyt viattomasti vaan tykkään niin paljon seksistä...
Eläimet on niitä, jotka kiimassaan panee kaikkea eteentulevaa. Ihminen osaa ajatella ja säädellä sitä käyttäytymistään.
Älä huoli, kyllä se naiselle sun puheesta, käytöksestä, ilmeistä, katseista käy pikkuhiljaa ilmi, mikä olet miehiäsi. Ns. normaali nainen ei silloin sua enää jaksa katsella, valitan. Sun ei tarvi ikinä puhua edes "kaadoistasi", et vaan voi itsellesi mitään ja käytöksesi paljastaa sinut. Been there, seen that.
Katsos, jos oikeasti haluat pysyvän parisuhteen, niin siinä parisuhteessa tulee väistämättä tilanteita, jolloin seksiä ei ole koko aikaa tarjolla. Toinen lähtee ulkomaille väliaikaisesti töihin/opiskelemaan tai toiselle paikkakunnalle arkipäiviksi. Tai sairastuu. Tai mitä hyvänsä. Sun kaltaisen "kun mä vaan tykkään seksistä"-tyypin kanssa voi olla varma, että pettäminen tulee jossain kohtaa eteen. Ja siitä on ihan helvetin vaikea päästä yli.
Sulla on kynnys jo matala, koska sun on ilmeisesti vaivatonta pokata noita yhden yön lunttuja. Ei normaali nainen sellaiseen suostu. Mutta kyllä säkin parisi löydät, sellaisen yh-äidin, jolla on kolme lasta eri miesten kanssa ja joka tykkää levitellä haarojaan, muillekin kuin sulle.
Pidä hauskaa sen kanssa!
Ihme kysymys. Voihan miehellä olla vain yksi kaato.. nuoruuden ihastus, jonka kanssa seurusteli viimeiset 10v ennen kuin ero tuli tai voihan niitä olla vaikka 100, jos on oikein railakasta elämää viettänyt.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:50"]
Itselle ei olisi turn-off, mutta on noita naisia jotka ei halua kuulla että on ollut noin "monta". Kyllä tosin itsekkin vähän miettisin ja katsoisin tarkkaan että minkä vaikutelman annat, että ootko luotettava kuitenkin (kun et eritellyt että onko näitä naiskaatoja myös ehkä ollut parisuhteen aikana jne) mutta ei toi luku este olisi jos oot kunnon jamppa noin muuten :)
En tiedä että kannattaako kertoa tuota lukumäärää mahdollisille seurustelukumppaneille, toisille se on vaan TMI ja toisilla saattaa olla huono itsetunto ja sitten päässään miettivät että jos vertailet ensitiä kaatoja ja nykyisiä.
[/quote]
EI JUMALAUTA NAISET! Mikä siinä on että seksin harrastaminen olisi jotenkin luotettavuutta karistava tekijä?? Olen helvetin tunnollinen, siis sillai syvästi tunteva persoona, ja olen todellakin todella luotettava persoona joka ei koskaan haluaisi tehdä toiselle mitään pahaa, ei todellakaan haluaisi pettää toista jos rakastaa. Rakkaus on tärkein voimavara. Mielestäni on jotenkin pinnallista kuvitella tuollain, että jos tykkää seksistä, tykkää siitä tunteesta mitä se antaa, niin se olisi heti jonku hulttion merkki! Kun rakastelee niin sehän on sitten paljon parempaa sen tiedän, siis sen rakkaan kanssa. Siitä ei tekisi mieli lähteä mihinkään ja sitä haluaa lisää ja ihanammin, ei kenenkään muun kanssa.
AP
On tuo iso turn-off. Vielä isompi tun-off on se, että aikuinen, 26-vuotias MIES tituleeraa itseään "nuoreksi kolliksi". Hei, sä et oo mikään teini enää...
"Siis sillai syvästi tunteva persoona... rakkaus on tärkein voimavara..." sitten sana naiskaato. Sori ap, oot hulvaton :)
Aikaansaapa poika. Mitaliako odotat?
Voisin lähteä sun kanssa kahville mutten sänkyyn.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:50"]
Itselle ei olisi turn-off, mutta on noita naisia jotka ei halua kuulla että on ollut noin "monta". Kyllä tosin itsekkin vähän miettisin ja katsoisin tarkkaan että minkä vaikutelman annat, että ootko luotettava kuitenkin (kun et eritellyt että onko näitä naiskaatoja myös ehkä ollut parisuhteen aikana jne) mutta ei toi luku este olisi jos oot kunnon jamppa noin muuten :)
En tiedä että kannattaako kertoa tuota lukumäärää mahdollisille seurustelukumppaneille, toisille se on vaan TMI ja toisilla saattaa olla huono itsetunto ja sitten päässään miettivät että jos vertailet ensitiä kaatoja ja nykyisiä.
[/quote]
EI JUMALAUTA NAISET! Mikä siinä on että seksin harrastaminen olisi jotenkin luotettavuutta karistava tekijä?? Olen helvetin tunnollinen, siis sillai syvästi tunteva persoona, ja olen todellakin todella luotettava persoona joka ei koskaan haluaisi tehdä toiselle mitään pahaa, ei todellakaan haluaisi pettää toista jos rakastaa. Rakkaus on tärkein voimavara. Mielestäni on jotenkin pinnallista kuvitella tuollain, että jos tykkää seksistä, tykkää siitä tunteesta mitä se antaa, niin se olisi heti jonku hulttion merkki! Kun rakastelee niin sehän on sitten paljon parempaa sen tiedän, siis sen rakkaan kanssa. Siitä ei tekisi mieli lähteä mihinkään ja sitä haluaa lisää ja ihanammin, ei kenenkään muun kanssa.
AP
[/quote]
Opettele kirjoittamaan paremmin ja karista tuo "suuren rakastajan" harhaluulo itseltäsi. Äläkä viljele latteuksia.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:57"]
[/quote]
AP
[/quote]
ÄLÄ HUUDA!! :D
Tuossahan sanoin että kun et sanonut et onko sulla ollut niitä satunnaisia panoja parisuhteen aikana, niin ensin kattoisin hetken et mikäs oot miehiäs. Muuten ei olisi ongelma. Koetas nyt lukea ihan kunnolla :)
Itsekkin tykkään seksistä, ja mullakin on ollut niitä satunnaisia panoja ihan panemisen ilon takia, mutta sitten parisuhteessa olen ollut aina uskollinen. Ja olen ihan tavallinen kiva nainen :)
Hyi. Ällöttävä mieshuora. Selkärangaton.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 16:57"]
[/quote]
AP
[/quote]
Tunnollinen? Luotettava? Salli mun nauraa. Tunnollinen ja luotettava mies ei käyttäydy holtittomasti, kuten sinä.
Siitä seksistä voi tykätä ja harrastaa sitä monipuolisesti ihan sen oman kumppaninkin kanssa. Näin tekee tunnolliset ja luotettavat miehet, jotka arvostavat itseään ja naistaan. Toki se vakipari saattaa nuorena sitten välillä vaihtua, kun molemmat kasvaa ja sitä myötä muuttuu ihmisinä.
Mutta kyllä 30 naista on naurettavaa. Se kertoo jo seksiaddiktiosta ja ongelmasta.
Sä olet miespuoleinen jakorasia.
Sun täytyy muuttua aika paljon, että pystyisit oikeasti kiintymään toiseen ihmiseen ja rakastamaan. Nuo kuvaamasi tunteet on rakastumisen tunteita. Rakkaus kehittyy hitaasti kahden ihmisen välille ja jos et 26-vuotiaana ole jo kymmentä vuotta elänyt parisuhteessa, et voi edes tietää, mitä se oikea rakastaminen ja kiintyminen on. Siinä on ala- ja ylämäkiä, huippuhetkiä ja välillä jopa kyllästymistäkin. Mutta jos on tunnollinen ja luotettava, sitä sitoutuu siihen toiseen, yhteiseen elämään ja tietää, että kipinä löytyy kyllä uudelleen.
Sä olet tollanen tuulihattu. Tunteidesi vietävissä. Sun kanssa ei pysyvää, elinikäistä parisuhdetta synny, jollei sun perusluonne muutu. Tottakai se seksi tuntuu kaikista hyvälle ja ihmiset pitää siitä, ei se ole silti mikään syy antautua niiden tunteiden vietäväksi ja paneskella ketä vaan. Ihmiselle on annettu järki sitä varten, että säätelee niitä tunteita!
Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Seksi ei ole vaan mekaanista suorittamista ja nautintoa, siinä on aina myös tunteet mukana, se vaikuttaa sinuun koko persoonana, tunnetasolla. Olet repinyt itseäsi henkisesti 30 eri ihmisen välillä, intiimeimmässä asiassa, mitä ihmiselämässä on. En itse voisi ajatella pysyvää parisuhdetta sellaisen miehen kanssa, jolla on tuollainen elämänasenne ja joka noin vähän kunnioittaa omaa persoonaansa.