Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennustaja astrologi sanoi nähtyään poikani kartan että tämä päätyy lastenkotiin

Vierailija
07.11.2020 |

Oli kuulemma plutoa tai saturnusta neloshuoneessa tai jotain. Kysyi että ryyppäänkö minä. No en ryypännyt silloin enkä nyt.
Nyt poika on 17, voinko jo huokaista helpotuksesta?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein netissä testin "mikä horoskooppimerkki oikeasti olet" ja sain tulokseksi kalat. Syntymäpäiväni mukaan olen leijona. Miten tämä on mahdollista? Luonteenihan piti olla jotain ihan muuta? 

Mitäs te muut saatte? 

https://anna.fi/horoskoopit/mika-horoskooppimerkki-oikeasti-olet

Vierailija
22/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään tiedä mitä astrologiasta pitäisi ajatella... sain joskus parikymmentä vuotta sitten astrologisen pitkän ajan ennusteen yhdeltä työssä tapaamaltani tyypiltä, ihan ilmaiseksi ja se oli kanssa jotain parikymmentä sivua pitkä. Se oli myös aivan pelottavan tarkka, ennusti mm. toisen vanhempani kuoleman... hämmästyttävän hyvin osuu jotkut jutut kohdalleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölynpölyä tuollaiset ennustukset. Pahimmassa tapauksessa joku uskoo ja pelkää niin paljon, että ennuste ns. toteuttaa itsensä.

Vierailija
24/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astrologia antaa kehykset ja tietyt reunaehdot tapahtumille ja elämälle ylipäätään. Kun ruvetaan ennustamaan liian eksakteja juttuja, homma menee helposti pieleen.

Minun kartassani oli, että keski-iän ylittäneenä minulla on mahdollisuus menestyä suuresti urallani. Ja sitten, että minulla on mahdollisuus rikkaisiin naimisiin ja voin myös valita kumppanin kahdesta. Ensimmäiseen uskon, mutta jälkimmäiseen en.

Vierailija
25/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Hölynpölyä tuollaiset ennustukset. Pahimmassa tapauksessa joku uskoo ja pelkää niin paljon, että ennuste ns. toteuttaa itsensä.

Vähemmän hölynpölyä kuin YHVH-aavikkodemonin luuleminen luojaksi, hyväntahtoiseksi ja kaikkivaltiaaksi.

Vierailija
26/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Vaikea sanoa. Kuitenkin pelottavan tarkkoja ovat olleet ennustukset. Onneksi tielläni ei mitään suurta, joten jos nyt ei toteudukaan, niin ei ole katastrofi.

Vierailija
27/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna hänen opiskella sosijonomiksi, ettei jouru sinne töihin.

Vierailija
28/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein netissä testin "mikä horoskooppimerkki oikeasti olet" ja sain tulokseksi kalat. Syntymäpäiväni mukaan olen leijona. Miten tämä on mahdollista? Luonteenihan piti olla jotain ihan muuta? 

Mitäs te muut saatte? 

https://anna.fi/horoskoopit/mika-horoskooppimerkki-oikeasti-olet

Ehkä sun syntymäkartalla on kaloja, josta et tiennytkään. Tai sitten tuo testi on jotain mitä ei pidä ottaa kovin tosissaan. Varmaan jompi kumpi.

Vierailija
29/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Vaikea sanoa. Kuitenkin pelottavan tarkkoja ovat olleet ennustukset. Onneksi tielläni ei mitään suurta, joten jos nyt ei toteudukaan, niin ei ole katastrofi.

Minun pitäisi löytää valkotakkinen mies. Kenellä on valkoinen takki? Lääkärillä, hoitajalla?

Vierailija
30/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisin ikinä sanut tarkkaa ennustusta mistään.

Astrologisen kartan tulkintakin on kaikissa näkemissäni tapauksissa kertonut vain ihmisen taipumuksista.

Vierailija
31/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astrologisen kartan tulkintakin on kaikissa näkemissäni tapauksissa kertonut vain ihmisen taipumuksista.

Minä sain ja oli vielä maksullinen nettisivusto. Siihen piti laittaa syntymäaika minuutilleen ja syntymäpaikan koordinaatit. Kartta oli tietokoneen laatima, mutta tosi tarkka.

Vierailija
32/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia huijareita.

Vierailija
33/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain ja oli vielä maksullinen nettisivusto. Siihen piti laittaa syntymäaika minuutilleen ja syntymäpaikan koordinaatit. Kartta oli tietokoneen laatima, mutta tosi tarkka.

Siinä oli, että joudun viranomaisten kanssa tekemisiin vuosina 2013-2018. Piti paikkansa. Tämä muunmuassa.

Vierailija
34/34 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä oli, että joudun viranomaisten kanssa tekemisiin vuosina 2013-2018. Piti paikkansa. Tämä muunmuassa.

Minusta myös vaikuttaa tosi oudolta, että tietokone voi määritellä syntymäajan perusteella tuollaista. En olisi uskonut.