Ennustaja astrologi sanoi nähtyään poikani kartan että tämä päätyy lastenkotiin
Oli kuulemma plutoa tai saturnusta neloshuoneessa tai jotain. Kysyi että ryyppäänkö minä. No en ryypännyt silloin enkä nyt.
Nyt poika on 17, voinko jo huokaista helpotuksesta?
Kommentit (34)
En edelleenkään tiedä mitä astrologiasta pitäisi ajatella... sain joskus parikymmentä vuotta sitten astrologisen pitkän ajan ennusteen yhdeltä työssä tapaamaltani tyypiltä, ihan ilmaiseksi ja se oli kanssa jotain parikymmentä sivua pitkä. Se oli myös aivan pelottavan tarkka, ennusti mm. toisen vanhempani kuoleman... hämmästyttävän hyvin osuu jotkut jutut kohdalleen
Hölynpölyä tuollaiset ennustukset. Pahimmassa tapauksessa joku uskoo ja pelkää niin paljon, että ennuste ns. toteuttaa itsensä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Astrologia antaa kehykset ja tietyt reunaehdot tapahtumille ja elämälle ylipäätään. Kun ruvetaan ennustamaan liian eksakteja juttuja, homma menee helposti pieleen.
Minun kartassani oli, että keski-iän ylittäneenä minulla on mahdollisuus menestyä suuresti urallani. Ja sitten, että minulla on mahdollisuus rikkaisiin naimisiin ja voin myös valita kumppanin kahdesta. Ensimmäiseen uskon, mutta jälkimmäiseen en.
Faith kirjoitti:
Hölynpölyä tuollaiset ennustukset. Pahimmassa tapauksessa joku uskoo ja pelkää niin paljon, että ennuste ns. toteuttaa itsensä.
Vähemmän hölynpölyä kuin YHVH-aavikkodemonin luuleminen luojaksi, hyväntahtoiseksi ja kaikkivaltiaaksi.
Faith kirjoitti:
Vaikea sanoa. Kuitenkin pelottavan tarkkoja ovat olleet ennustukset. Onneksi tielläni ei mitään suurta, joten jos nyt ei toteudukaan, niin ei ole katastrofi.
Älä anna hänen opiskella sosijonomiksi, ettei jouru sinne töihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein netissä testin "mikä horoskooppimerkki oikeasti olet" ja sain tulokseksi kalat. Syntymäpäiväni mukaan olen leijona. Miten tämä on mahdollista? Luonteenihan piti olla jotain ihan muuta?
Mitäs te muut saatte?
https://anna.fi/horoskoopit/mika-horoskooppimerkki-oikeasti-olet
Ehkä sun syntymäkartalla on kaloja, josta et tiennytkään. Tai sitten tuo testi on jotain mitä ei pidä ottaa kovin tosissaan. Varmaan jompi kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Vaikea sanoa. Kuitenkin pelottavan tarkkoja ovat olleet ennustukset. Onneksi tielläni ei mitään suurta, joten jos nyt ei toteudukaan, niin ei ole katastrofi.
Minun pitäisi löytää valkotakkinen mies. Kenellä on valkoinen takki? Lääkärillä, hoitajalla?
En muista, että olisin ikinä sanut tarkkaa ennustusta mistään.
Astrologisen kartan tulkintakin on kaikissa näkemissäni tapauksissa kertonut vain ihmisen taipumuksista.
Vierailija kirjoitti:
Astrologisen kartan tulkintakin on kaikissa näkemissäni tapauksissa kertonut vain ihmisen taipumuksista.
Minä sain ja oli vielä maksullinen nettisivusto. Siihen piti laittaa syntymäaika minuutilleen ja syntymäpaikan koordinaatit. Kartta oli tietokoneen laatima, mutta tosi tarkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astrologisen kartan tulkintakin on kaikissa näkemissäni tapauksissa kertonut vain ihmisen taipumuksista.Minä sain ja oli vielä maksullinen nettisivusto. Siihen piti laittaa syntymäaika minuutilleen ja syntymäpaikan koordinaatit. Kartta oli tietokoneen laatima, mutta tosi tarkka.
Siinä oli, että joudun viranomaisten kanssa tekemisiin vuosina 2013-2018. Piti paikkansa. Tämä muunmuassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astrologisen kartan tulkintakin on kaikissa näkemissäni tapauksissa kertonut vain ihmisen taipumuksista.Minä sain ja oli vielä maksullinen nettisivusto. Siihen piti laittaa syntymäaika minuutilleen ja syntymäpaikan koordinaatit. Kartta oli tietokoneen laatima, mutta tosi tarkka.
Siinä oli, että joudun viranomaisten kanssa tekemisiin vuosina 2013-2018. Piti paikkansa. Tämä muunmuassa.
Minusta myös vaikuttaa tosi oudolta, että tietokone voi määritellä syntymäajan perusteella tuollaista. En olisi uskonut.
Minä tein netissä testin "mikä horoskooppimerkki oikeasti olet" ja sain tulokseksi kalat. Syntymäpäiväni mukaan olen leijona. Miten tämä on mahdollista? Luonteenihan piti olla jotain ihan muuta?
Mitäs te muut saatte?
https://anna.fi/horoskoopit/mika-horoskooppimerkki-oikeasti-olet