11. marraskuuta maailmasi mullistuu
Ensi lauantaina eli viikon päästä maailma ei ole enää ennallaan, ainakin jos on erilaisia ennustajia ja tähdistä tulkitsijoita on uskominen.
Olen viettänyt laiskan päivän ja törmäsin aamupäivällä horoskooppi-jutun yhteydessä tähän ennustukseen. Koko päivä onkin sitten tullut luettua ja juutuupia katseltua.
Edelleen olen epäileväinen, osa jutuista on aika paksua mössö-utopiaa, sekoitus kristuksen odotusta ja tarot-kortteja.
Eräs asia kuitenkin nousi monessa jutussa esiin, marraskuussa alkaa levitä uusi aika maapallolla, tapahtumia tulee paljon ja ihmisen on etsittävä rakkautta ja rauhaa tutkimalla itseään. Tapahtumat alkavat 11.marraskuuta, ensimmäinen kolmesta vaiheesta kestää kolme vuotta.
Saas nähdä, onko muilla ei-hurmoksellista tietoa asiasta?
Kommentit (20)
Mitä sivuja katselit missä tällaisesta oli juttua?
Viikon päästä lauantaina on 14. päivä. 11. päivä on keskiviikko.
Laitapa linkkiä, missä lukee näin. Ihan mielenkiinnolla katsoisin.
Joo o.. Katotaanpa niin mitään ei tapahdu.
Voin luvata ettei rauhaa ja rakkautta ole tulossa.
11.11.2020 kello: 23:45
En jaksa selittää mutta silloin tapahtuu.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_p%C3%A4iv%C3%A4m%C…
Tuo päivämäärä puuttuu tuolta wikistä, käivistkö päivittämässä.
Omassa elämässäni tapahtuu isoja juttuja ja tämä marraskuu on kuin uuden alku.
Linkkiä... Tässä ainakin juutupen joku juttu marraskuun tapahtumista.
Eikö me olla jatkuvasti menossa kohti muutosta ja sitä että ihmisten kollektiivinen tietoisuus kasvaa. 11.11 on myös numerologisesti merkittävä luku. Kaikkihan tämä huipentuu vuoteen 2032 muistaakseni jolloin siirrymme uuteen aikaan.
Cool, haluaisin kanssa uskoa johonkin. Tekeeköhän Trump 11.11. 23:45 jotain kohtalokasta? Jään seuraamaan tilannetta
Lol menikö tunteisiin kun mun viestit on pitäny ilmottaa :D
Niin mullistuu, täytän 30 vuotta! Se on muuten keskiviikko.
Joko silloin Biden aloittaa uuden sodan? Itse veikkaan, että puolen vuoden sisällä alkaa rähinä jossain päin maailmaa. Sota alkaa viimeistään Kamalan toimesta, sitten kun Biden on siirretty sivuun sitten, kun hänen seniiliyttään ei enää pystytä peittelemään.
Lupaatko unohtaa tämmöiset hölmöilyt sitten kun mitään ei tapahdu?
Ihmisnunta on siirtymässä 3. ulottuvuudesta 5. ulottuvuuteen.
Pluton ja Saturnuksen yhtymästä (tarkka yhtymä tammikuussa 2020) alkoi monivuotinen suuri mullistus maapallolla - edellinen planeettojen yhtymä aloitti 2. maailmansodan.
Joulukuun 21.päivä Saturnus ja Jupiter yhtyvät vesimiehen merkissä, mikä aloittaa uuden monisatavuotisen syklin.
Myllerrystä meidän silmiemme edessä kestää n. vuoteen 2024. Mikään ei ole entisellään sen jälkeen.
11.11. on yksi tärkeä portaali siirryttäessä 3. ulottuvuudesta 5.een.
Vierailija kirjoitti:
Joko silloin Biden aloittaa uuden sodan? Itse veikkaan, että puolen vuoden sisällä alkaa rähinä jossain päin maailmaa. Sota alkaa viimeistään Kamalan toimesta, sitten kun Biden on siirretty sivuun sitten, kun hänen seniiliyttään ei enää pystytä peittelemään.
Trump aloittaa silloin uuden sodan - sisällissodan. Vastakkainasettelujen aika ei ole ohi. Tämä todennäköisempi vaihtoehto. Trumpin kausi päättyy vasta tammikuussa, eikä hän suostu jättämään virkaansa ja myöntämään tappiotaan, kuten normaalit ihmiset.
En tiedä.