Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kutsua polttareihin läheisistä väleistä huolimatta

Vierailija
07.11.2020 |

Tuntuu kamalalta ja jopa epätodelliselta, että kuulin vasta jälkeenpäin, että juhlia vietettiin ilman minkäänlaista vihjailuakaan kutsusta minulle.

Morsianta olen auttanut erityisen paljon viime aikoina henkilökohtaisissa kriiseissä ja aina ollut linjoilla jos asiaa on, tietysti.
Olen hänen todella hyvä ystävänsä ja taloudellisesti paljon auttanut (useita satoja) viime aikoina vaikean tilanteen vuoksi.
Olemme nähneet lähes päivittäin ja olen ottanut suuren vastuun tukeakseni häntä jatkossakin.
Olen myöskin kaveria hänen ystävien kanssa.
Esimerkiksi olen ollut saunomassa, kahviteltu yms. Ei ole ymmärtääkseni mitään vihaa tai kitkaa ihmisten kanssa.
Olemme sopineet aina asiamme ystäväni kesken jos erimielisyyksiä tullut ja nykyään olemme hyvin läheisissä väleissä.

Kuitenkin kuulin nyt, että minua ilman on juhlittu polttareita, näin kuvia somessa ja hauskaa näytti olevan kaikkien tuntemieni ihmisten kesken.
Minulle ei informoitu yhtään mitään eikä edes kyselty perään. Ei mitään.
Tuntuu todella pahalta ja olen vain itkenyt tiedon saatuani.

Mistä ihmeestä tämä voi edes johtua?
Olen niin pettynyt etten edes halua ottaa yhteyttä, kyselen myöhemmin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa. Onko sua sitten kutsuttu häihin?

Vierailija
2/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan juhlissa oli vielä ihmisiä jotka ovat paljon etäisempiä hänen elämässä kuin minä kuten työkavereita yms.

Mitä ihmettä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se yleensä ole useimmille helpotus, jos ei tarvitse osallistua polttareihin.

Vierailija
4/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy usein näin. Kaikkien juhlien kohdalla.

Vierailija
5/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa. Onko sua sitten kutsuttu häihin?

Kyllä tietenkin.

Nyt tuntuu vain todella vastenmieliseltä nekin juhlat..

Olen sanaton tähän.

Ap

Vierailija
6/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan juhlissa oli vielä ihmisiä jotka ovat paljon etäisempiä hänen elämässä kuin minä kuten työkavereita yms.

Mitä ihmettä...

Minulle tulisi mieleen, että vetää näille muille jotain ihan muuta roolia, eikä halua vahingossakaan vaikeuksiensa (jotka sinä tiedät) päätyvän heidän korviinsa.

Vierailija
7/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä...

Tiedätkö, kuka järjesti polttarit? Jospa se on ollut vaikka sellainen ihminen, joka ei ole tiennyt sinun ja naimisiin menevän ystäväsi läheisistä väleistä. Jos vaikka polttarit on järjestänyt joku hänen työkaverinsa?

Vierailija
8/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan.

Vierailija
9/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttarithan järjestää joku muu kuin morsian. Tunnetko hyvin noita polttareiden järjestäjiä ja ovatko he edes tienneet, että olet noin läheinen morsiamen kanssa?

Vierailija
10/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu Kamala Harrisilta.

Vierailija
11/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi hyvin siihen aiemmin jutuissa olleeseen paskamainen ystävä -ketjuun

Vierailija
12/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä morsmaikkuhan on ihan puhdas hyväksikäyttäjä joka on hyödyntänyt sua vain likasankona ja pankkina. Blokkaisin moisen akan samantien kaikista viestimistä. Kannattaa miettiä haluatko olla kiltti kynnysmatto vai oman elämäsi johtaja nyt ja jatkossa.

Vierailija
13/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No porukan tuntien veikkaan, että heillä yhteinen whatsapp-ryhmä, jossa juhlia suunnitelleet.

Heistä (vieraista) puolet tuntevat minut hyvin ja ovat ajan tasalla erityisen hyvin ystäväni elämästä.

Luulisi, että jos todella olisivat halunneet niin olisivat kutsuneet mukaan..

Mutta ei sitten pihaustakaan.

Myöskään ystäväni ei laittanut viestiä/soittanut ja ole ihmetellyt miksi en ollut paikalla.

Että kiitos helvetisti..

Sellainen tunne.

Ap

Vierailija
14/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku, nyt ystäväsi taisi paljastua "ystäväksi". :/

Vierailija
15/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä...

Tiedätkö, kuka järjesti polttarit? Jospa se on ollut vaikka sellainen ihminen, joka ei ole tiennyt sinun ja naimisiin menevän ystäväsi läheisistä väleistä. Jos vaikka polttarit on järjestänyt joku hänen työkaverinsa?

Klassista selittelyä kun ei haluta myöntää rumia tosiasioita. Kai morsian nyt on ensimmäiseksi listannut polttareita varten ihmiset jotka hänelle on läheisimpiä ja tärkeimpiä ja viimeiseksi vasta työkaverit ja muut serkun kummin kaimat. 

Vierailija
16/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä selitys tähän tulee mutta mitään järkevää selitystä en oikeasti keksi.

Ystäväni on ollut todella kovilla ja olen auttanut hyvin paljon sekä viimeiseen saakka tukenut ja toteuttanut hänen haaveitaan taloudellisesti auttaen piristääkseni häntä.

Ei siinä mitään, ei hän ole mitään minulle velkaa mutta silti järkytys..

Vaikka en kovasti juhlista ylipäätään pidä niin olen pitänyt tätä heidän onneaan kokonaisuudessaan todella hienona ja tärkeänä, olen todella ollut mukana ja myötätuntenut asioita.

Miksi ihmeessä minut jätettiin ulkopuolelle..

En vain käsitä.

Ap

Vierailija
17/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette hyvin läheisissä väleissä, miksi et ole jo ottanut yhteyttä ystävään? En jäisi yksin valvomaan ja menettämään yöuniani. Viestillä kysyisin asiasta.

Vierailija
18/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen osallistunut polttareihin ja toivon sydämestäni, että toista kertaa ei kutsuta. Ei ollut mun juttu. Hassuja vaatteita, ryyppäämistä, saunaa, karaokea ja sekoilua. Ei kiitos. 

Vierailija
19/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni muuten sama homma, mutta olin ainut ystäväporukastamme, jota ei pyydetty kaasoksi. En tiedä mitä ajatella, enkä tiedä kiinnostaako enää.