Mistä löydän vanhemman miehen?
Mistä löydän vanhemman miehen itselleni? Olen 20-vuotias ja oman ikäiset miehet ei kiinnosta ulkonäöllisesti, eivätkä käytökseltään. Vanhemmassa miehessä on charmia ;-) Ja siis nyt puhuttaisiin n. 30-35 vuotiaasta miehestä.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:14"]Oletko ehkä rakastunut tai ihastunut jonkin ystäväsi faijaan? Tulee ihan tämä mieleen tuosta sun aloituksesta. Älä vaan ala leikkiä tarinaa teinityttö Candy ja perheenisä Mikko kenenkään ystäväpiiriin kuuluvan faijan kanssa.
[/quote]
haha, en ole. Mielestäni sen ikäiset miehet on vaan niin hyvännäköisiä ja vähän käyttäytyvätkin paremmin kuin oman ikäiset miespuoliset ystäväni :P
ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 11:20"]No kirjoita vaikka minulle: aitomiestaalla@gmail.com Katsotaan sitten osuuko kemiat yhteen ja löytyykö yhteistä mielenkiintoa :)
[/quote]
En sitten hae mitään seksiseuraa, että jos senkin jälkeen toivot yhteydenottoa niin voin laittaa meiliä ;)
[/quote]
Juu, en minäkään hae seksiseuraa, vaan ihan normaalia suhdetta :) Pistä vaan vain mailia, jos kiinnostaa :) Ja en muuten ole tuossa ikähaarukassa, että sekin jo tiedoksi :)
Löytyisikö tällä samalla ketjulla joku 55-70-kymppinen normaaliin suhteeseen eli suhteesta tulee mitä on tullakseen?
Voisiko tämä 20-nen laittaa selkeän listan siitä mitä haluaa mieheltä ja mitä ei niin olisi helpompi yrittää etsiä hänen toiveilleen sopivaa ratkaisua.
Tässä joku päivä joku valitti kun on vain jätkäkavereita kuten hän asian ilmaisi ja oli sekin monimutkaista kun ei siinäkään saanut seksi olla missään kuvioissa. Luonnotonta jotenkin.
Mä olen 25vuotta ja etsin. Naistaa jos joku nainen. Kaipaa miestä tääl on yks:)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:22"]Löytyisikö tällä samalla ketjulla joku 55-70-kymppinen normaaliin suhteeseen eli suhteesta tulee mitä on tullakseen?
Voisiko tämä 20-nen laittaa selkeän listan siitä mitä haluaa mieheltä ja mitä ei niin olisi helpompi yrittää etsiä hänen toiveilleen sopivaa ratkaisua.
Tässä joku päivä joku valitti kun on vain jätkäkavereita kuten hän asian ilmaisi ja oli sekin monimutkaista kun ei siinäkään saanut seksi olla missään kuvioissa. Luonnotonta jotenkin.
[/quote] mä etin juuri sinun kaltaissta voi juku tuutko mulllle
Pistä suomi24 "rikas 20v tyttönen etsii vanhempaa miestä" = 1000000 viestiä päivässä, eiköhän niiden joukossa ole yksi hyväkin.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:14"]Oletko ehkä rakastunut tai ihastunut jonkin ystäväsi faijaan? Tulee ihan tämä mieleen tuosta sun aloituksesta. Älä vaan ala leikkiä tarinaa teinityttö Candy ja perheenisä Mikko kenenkään ystäväpiiriin kuuluvan faijan kanssa.
[/quote]
haha, en ole. Mielestäni sen ikäiset miehet on vaan niin hyvännäköisiä ja vähän käyttäytyvätkin paremmin kuin oman ikäiset miespuoliset ystäväni :P