Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komea, rikas, älykäs, todella pitkä ja lihaksikas mies mutta en saa naista/tyttöystävää

Vierailija
07.11.2020 |

Ikää 23,olen tyyliin täydellinen. Mutta ihme kumma että naiset ei kiinnostu🤔

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään vaikka olen ruma, köyhä, tyhmä, 180cm, en lihaksikas.

Missähän vika?

M38

sun kohdalla on toivoa koska moni arvostaa rehellisyyttä

Vierailija
42/48 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sulla on myös sopivan kokoinen patukka. Ja hyvät sänkytaidot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kait sulla on myös sopivan kokoinen patukka. Ja hyvät sänkytaidot. 

Mikä on sopivan kokoinen?

Vierailija
44/48 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko uskollinen, mukava ja ystävällinen, entä hyvä sängyssä? Toimitko eettisesti?

Vierailija
45/48 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko uskollinen, mukava ja ystävällinen, entä hyvä sängyssä? Toimitko eettisesti?

Eihän noista asioista tiedä ensivaikutelmalta mitään.

Ensivaikutelma on se kaiken edellytys.

Vierailija
46/48 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks arvaus.. mä tunnen yhden sun kaltaisen kohtalo toverin. On meillä töissä. Herätti älyttömästi kiinnostusta naisissa kunnes avasi suunsa. Me kaikki koko osasto oltiin ku päähän lyötyjä kun tää kertoi 2v kohdalla tavanneensa naisen. Kaikki oltiin ihan varmoja että tää on homo. Ääni/ eleet jne.

Vierailija
47/48 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks arvaus.. mä tunnen yhden sun kaltaisen kohtalo toverin. On meillä töissä. Herätti älyttömästi kiinnostusta naisissa kunnes avasi suunsa. Me kaikki koko osasto oltiin ku päähän lyötyjä kun tää kertoi 2v kohdalla tavanneensa naisen. Kaikki oltiin ihan varmoja että tää on homo. Ääni/ eleet jne.

Miksi uusinnatte stereotypioita? Äänestä tai eleistä ei voi päätellä kenenkään seksuaalista suuntautumista.

Vierailija
48/48 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uusinnatte stereotypioita? Äänestä tai eleistä ei voi päätellä kenenkään seksuaalista suuntautumista.

Ei, mutta jos miehellä on lapamadon ääni, niin kyllä se on aikamoinen turnoff. Muita mainitsemattomia esim. pahanhajuinen hengitys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi