Komea, rikas, älykäs, todella pitkä ja lihaksikas mies mutta en saa naista/tyttöystävää
Ikää 23,olen tyyliin täydellinen. Mutta ihme kumma että naiset ei kiinnostu🤔
Kommentit (48)
Kait sulla on myös sopivan kokoinen patukka. Ja hyvät sänkytaidot.
Vierailija kirjoitti:
Kait sulla on myös sopivan kokoinen patukka. Ja hyvät sänkytaidot.
Mikä on sopivan kokoinen?
Oletko uskollinen, mukava ja ystävällinen, entä hyvä sängyssä? Toimitko eettisesti?
Vierailija kirjoitti:
Oletko uskollinen, mukava ja ystävällinen, entä hyvä sängyssä? Toimitko eettisesti?
Eihän noista asioista tiedä ensivaikutelmalta mitään.
Ensivaikutelma on se kaiken edellytys.
Yks arvaus.. mä tunnen yhden sun kaltaisen kohtalo toverin. On meillä töissä. Herätti älyttömästi kiinnostusta naisissa kunnes avasi suunsa. Me kaikki koko osasto oltiin ku päähän lyötyjä kun tää kertoi 2v kohdalla tavanneensa naisen. Kaikki oltiin ihan varmoja että tää on homo. Ääni/ eleet jne.
Vierailija kirjoitti:
Yks arvaus.. mä tunnen yhden sun kaltaisen kohtalo toverin. On meillä töissä. Herätti älyttömästi kiinnostusta naisissa kunnes avasi suunsa. Me kaikki koko osasto oltiin ku päähän lyötyjä kun tää kertoi 2v kohdalla tavanneensa naisen. Kaikki oltiin ihan varmoja että tää on homo. Ääni/ eleet jne.
Miksi uusinnatte stereotypioita? Äänestä tai eleistä ei voi päätellä kenenkään seksuaalista suuntautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uusinnatte stereotypioita? Äänestä tai eleistä ei voi päätellä kenenkään seksuaalista suuntautumista.
Ei, mutta jos miehellä on lapamadon ääni, niin kyllä se on aikamoinen turnoff. Muita mainitsemattomia esim. pahanhajuinen hengitys.
sun kohdalla on toivoa koska moni arvostaa rehellisyyttä