Komea, rikas, älykäs, todella pitkä ja lihaksikas mies mutta en saa naista/tyttöystävää
Ikää 23,olen tyyliin täydellinen. Mutta ihme kumma että naiset ei kiinnostu🤔
Kommentit (48)
Saatko kuitenkin paljon yhdenillanjuttuja halutessasi? Luulis sun saavan, jos oikeasti olet komea
Tunnen samanlaisen miehen tosin on hiukan vanhempi. Vika? Lähtee herkästi vieraan matkaan ja jauhaa tulta sontaa. Paljon kavereita, paljon itseriittoisuutta.
Paperilla täydellinen.
Ulkonäkö aikaansaa, että naiset voivat kiinnostua susta. Sen jälkeen jutellaan ja pitäisi pärjätä mukavalla luonteella. Oletko pyttänyt treffikumppaneita uusille treffrille? Mitä he ovat sanoneet, jos ovat kieltäytyneet? Voisit kysyä parilta ihan avoimesti ja pyytää rehellistä palautetta, niin saisit lisäinfoa, että mistä se on käynyt kiinni ja mitä he ovat ajatelleet. Älä kysy vihaisesti tai syyttäen, vaan kohteliaasti ja ystävällisesti, että haluaisit kehittyä, jotta saisit tyttöystävän.
En ihmettele. AP ei kertonu mitää luonteestaan. Komea? Kait tajuut, et jossai vaihees me kaikki ollaan vanhoja rusinoita? Ei sil komeudel oo välii. Rikas… Me ei eletä 1800-luvulla. ;) Älykäs? Se o hyvä juttu, mut sit luulet, et naiset pitää pituutta tai lihaksia kriteerinä… Et se siitä älykkyydestä. Onnee matkaan, tarviit sitä. Tai sitä siul varmaan jo onki, ku oot täydelline. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla rikas jo keskenkasvuisena?
Isäni tienasi 45 000€/kk. Lukion keskiarvo 9.6 ja olen jo alkanut tienaa rahaa erittäin hyvällä älylläni. Olen opiskelija tosin vielä.
-ap
Mut ok. Mulla on ihan hirveästi kavereita btw
-ap
Vierailija kirjoitti:
-1/5
? Tämä on 100% totta
Tyhjä pää? Itserakas? Sosiaaliset taidot nolla?
Ilkeä?
- muut jatkakoot listaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko 2 m? Liian pitkä.
Olen 201cm pitkä ja painan 106kg.
Ehkä tämä saattaa olla omgelma:/
-ap
Vain porvoossa on 23 vuotiaita täydellisiä ja rikkaita peräkammarinpoikia.
Älä jaksa, Allu. Et ole fiksu etkä komea, eikä liiallinen pituus mikään plussa ole. Lisäksi sinulla on pahoja harhaluuloja ja ajatusjumeja, olet pakkomielteinen autisti.
Tuossa aloituksessa ei mainittu ainuttakaan asiaa, jonka vuoksi olisit mielenkiintoista seuraa. Mikään noista ominaisuuksista ei vaikuta siihen, onko kanssasi kiinnostavaa jutella tai viettää aikaa. Kanssasi saattaa tylsistyä enemmän automatkan aikana kuin naapurin mummon seurassa.
Allu tässä taas hei...
Jos joku on nuori, pitkä ja komea, niin baariin vaan istuskelemaan.
Naiset kyllä lähestyvät, kun malttaa odottaa pikkutunneille. Myös ne hoikat ja kauniit.
Ei tarvitse sanoa mitään, tai olla rikas.
Ulkonäkö riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mut ok. Mulla on ihan hirveästi kavereita btw
-ap
Hyvä juttu. Jos olet mainittujen päälle vielä sympaattinen, kohtelias ja huumorintajuinen niin ei pitäisi olla ongelmia löytää joku fiksu tapaus.
Kiitä onneasi. Et ole menettänyt mitään.
Asutko sä äidin kanssa.Voi olla ihan kivaa, mutta vieraat naiset voivat ihmetellä.