Mitä mieltä olet miessiivojista naisten pukkareissa?
Monissa paikoissa on vain yksi siivoja töissä kerrallaan ja tämä voi joutua pesemään pukuhuonetiloja riippumatta sukupuolestaa
Kommentit (97)
Siinäpä siivoilee, ei minun tarvitse silloin mennä pukkariin. Annan työrauhaa hänelle.
Ei todellakaan ole ok jos siivoaa samaan aikaan kun naisia pukuhuoneessa.
Ei siinä mitään ongelmaa. Yleensä ne pukkarit kuitenkin siivotaan silloin kun porukkaa ei paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo varmaan yhtään miessiivoojaa ollut töiden puolesta naisten pukkarissa.
meiän uimahallissa ainakin on useastikin ollut
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään ongelmaa. Yleensä ne pukkarit kuitenkin siivotaan silloin kun porukkaa ei paikalla.
ruuhkaisissa uimahalleissa tai saleilla joudutaan sulkuajan ulkopuolellakin siivota niitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruuhkaisissa uimahalleissa tai saleilla joudutaan sulkuajan ulkopuolellakin siivota niitä
Enpä ole koskaan moiseen törmännyt uimahallissa tai kuntosalilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan moiseen törmännyt uimahallissa tai kuntosalilla
No minäpä olen monesikin nähnyt siivojia suihku- ja pukutiloissa ihan aukio-oloaiakna
Meidän työpaikalla on yksi tosi komea nuori mies siivoojana. Ei haittaisi ollenkaan jos sattuisi paikalle kun vaihdan vaatteita.
Tarkoitat kai henkilösiivojaa henkilöiden puolella?
Mitähän ap. yrittää hakea aloituksellaan?
Siivoojan sukupuolella pukuhuoneessa ei ole mitään merkitystä.
Tai on yhtä paljon tai vähän, kuin terv.keskuksessa tai sairaalassa mies-sairaanhoitajalla tai lääkärillä tai synnytyssalissa mieskätilöllä.
Mieskätilöitäkin oli jo 70-luvulla ja nyt eletään v. 2023.
Siinähän tekee duuniaan. Käy naissiivoojatki miesten pukkareissa siivoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ok jos siivoaa samaan aikaan kun naisia pukuhuoneessa.
Jos olet nainen, niin käykö sinulle synnytyksessä mieskätilö? Tai vaaditko sairaalassa nais-sh ja lääkärin?
Olen syntynyt 70-luvulla ja syntynyt mieskätilön käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo varmaan yhtään miessiivoojaa ollut töiden puolesta naisten pukkarissa.
Meidän työpaikalla on välillä miessiivooja ja kyllä hän siivoaa myös naisten pukuhuoneen. Tietenkin siivoaa, kun se on sovittu siivoussopimuksessa.
Eihän se sukupuoli mitään sano nykyään. Voi olla vaikka se kolmas, neljäs tai viideskin vaihtoehto siellä moppia heiluttamassa.
Enpä ole edes tiennyt esim. uimahallissa olevan siivoojat sukupuolen mukaan, vaikka olen harrastanut uintia lähes 20v ja käyn 2-3 kertaa viikossa uimahallissa. Ei ole edes mieleen tirkistellä siivoojien tai valvojien sukupuolta.
En käytä pukkareita. Lääkärien verhot ovat liian läpinäkyviä vastaanotolla ja näytewc:ssä ei saa luukku olla auki jos joku asioi, parempi ilman luukkuja. Kuka ne suunnittelee. Yksityisyys pitäisi muistaa aina.
Ap on kirjoitustaitonsa, tai sen puutteen,vuoksi varmaan itse afrikkalainen miessiivooja, jota aihe liippaa läheltä? Miessiivooja heitetään ulos pukkarista, jos siellä on naisia vaihtamassa vaatteita. t. myymäläpäällikkö
Hienoa, että työvoimaa on saatavilla.