Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestän miehelleni kivan isänpäivän

Vierailija
07.11.2020 |

Herätän seksillä.
Laitan saunan lämpiämään.
Keitän kahvit ja paistan pekonia ja munia.
Saunotaan ja rakastellaan.
Lounaaksi sisäfileepihvit, valkosipuliperunat ja punaviiniä

Jos on kiva keli, niin kiivetään metsään kallion päälle termoskahveille
Illemmalla katsotaan hyvä elokuva, sytytetään takkatuli ja maistellaan savuista viskiä.
Saatetaan polttaa sikarit lyhdyin valaistulla terassilla ja pulahtaa tämän jälkeen poreisiin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko apn mies hänen isänsä?

Tuo tosin kuulosta ihan meidän normisetiltä kun on yhteinen vapaapäivä, ei tuollaiseen tarvita isänpäivää 🤗

Lapset kyllä muistaa isäänsä sekä minä omaani ja mies omaansa...

Kummasti miesten pitää järjestää naisille äitienpäivänä sirkushuveja ja lahjaksi pitää saada vähintäänkin timanttikoruja. 

Kummankaan ei kuulu järjestää kummallekaan. Se on lasten tehtävä.

Vierailija
22/30 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietettiin isänpäivää jo tänään, koska teini ja mies ovat huomenna töissä. Isä on poliisi ja teini oli ostanut poliisimuumimukin ja siihen konvehteja, itse annoin viinipullon ja kokkasin viimeisen päälle pihvit tänään. Huomenna juodaan kakkukahvit kunhan porukka kotiutuu töistä. Isä vaikutti tyytyväiseltä tähänastisiin muistamisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nut kauhean kivalta isänpäivältä kuulosta jos lapsiakaan ei kiinosta. Säälittää

Vierailija
24/30 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko isääsi muistaa ollenkaan, jos hän on elossa? Onko kaikki isänpäivät menneet pannessa eikä ole sen oman isäukon luo edes kahville ehditty?

Vierailija
25/30 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omit miehen itsellesi tarkasti koko päiväksi, ettei kukaan hänen lapsensa vaan hetkeksikään saa miestäsi. Oletan, että teillä on eri lapset?

Vierailija
26/30 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mammat, teillä aika monilla on varmaan omakin isä. Miehenne ei toivottavasti ole isänne. Huomionosoitukset menee väärään osoitteeseen.

Vierailija
27/30 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin jo tänään aamulla isänpäiväsuikkarin, koska lapset ovat huomenaamulla sängyssä onnittelemassa. Ruoaksi laitetaan lasten kanssa ribsejä ja kermaperunoita. Ja salaattia. Lahjaksi ostettiin uudet crocsit, vanhat vetelee jo viimeisiään. Kuopus on tehnyt kortin, vanhemmat sai valita tekeekö vai ei. Isukki saa tehdä päivällä mitä haluaa. En "pakota" edes pappalaan mukaan. Luultavasti haluaa kuitenkin lähtä. Isänpäivä on kuitenkin vaan kerran vuodessa <3

Vierailija
28/30 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli.

Vierailija
29/30 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne lapset sillä aikaa? Ovat äidillään vai?

Mun lapset on 18, 20 ja 25

AP

Meidän lapset 35, 23. Mies ei halua seksiä. Joten hienoa, että teillä pelittää noin upeasti. Nuorempi käy maskin kanssa usein, kun asuu lähelläkin.

Vierailija
30/30 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne lapset sillä aikaa? Ovat äidillään vai?

Mun lapset on 18, 20 ja 25

AP

Meidän lapset 35, 23. Mies ei halua seksiä. Joten hienoa, että teillä pelittää noin upeasti. Nuorempi käy maskin kanssa usein, kun asuu lähelläkin.

Miehethän on niin helppoja. Käyt kylkeen ja vähän sipaiset, niin ne on heti valmiina.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän