Oi niitä aikoja kun oli lapseton ja töiden jälkeen myöhään illalla saattoi avata telkkarin ja syödä samalla aterian
Sitten myöhään nukkumaan ja aamulla taas töihin. Ja viikonloputkin yleensä töissä. Nyt perheellisellä hiukan erilaista.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni ohi? Teen noin nykyäänkin kahden päiväkoti ikäisen kanssa.
Eivät päiväkodit pidä lasta niin pitkiä päiviä. Ja kun tulee myöhään töistä, kotona ei odota lapsikatras vaan telkkari. Saa relata ja mennä nukkumaan kun haluaa. Ja aamulla rauhassa taas heti töihin, eikä mitään päiväkotiin viemistä tai muuta.
Mihin aikaan pääset kotiin? Itse n.16.30 ja kyllä minä jaksan illalla lasten nukkumaan menon jälkeen syödä sekä katsoa telkkaria.
Onko sinulla vaativa työ? Onko puolisoa kuvioissa?
En ole ap, mutta luulen ymmärtäväni, mitä hän tarkoittaa. Sinkkuna saattoi tehdä töissä niin pitkää päivää kuin huvitti, ei ollut kiire kotiin, ja kotimatkalla saattoi vaikka poiketa kahvilaan leivokselle. Viikonloppunakin oli aikaa vaikka tehdä töitä, jos oli työnantajan lupa. Tunsi olonsa vapaammaksi käyttää aikaansa.
Mutta on päivänselvää, että kun on perhe, niin perhe pitää huomioida.
Enpä käynyt ennen lapsiakaan kahviloissa. Etätöitä teen 6 päivää viikossa vaikka lapsia onkin ympärillä peräti 3 kappaletta. Ehkä tämä on asenne kysymys -eri
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit lisääntymään.
Kulunutta, keksi jotain uutta.
Tää on tää maailma, mitäs läksit.
Kukaan ei sanonut että se olisi ikuista.