Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi niitä aikoja kun oli lapseton ja töiden jälkeen myöhään illalla saattoi avata telkkarin ja syödä samalla aterian

Vierailija
07.11.2020 |

Sitten myöhään nukkumaan ja aamulla taas töihin. Ja viikonloputkin yleensä töissä. Nyt perheellisellä hiukan erilaista.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää nyt katsomasta telkkaria ja syömästä?

Lapset tietenkin! Tietenkin syön, mutta pöydässä perheen kanssa ja viideltä, kun se ennen oli joskus kymmeneltä telkkarin edessä.

Ei ole mikään pakko syödä pöydän ääressä

Jos on perhe, pitää syödä pöydän ääressä, jotta lapset oppivat normaalin ruokakulttuurin.

Ei pidä.

Leikitään sitten, ettei pidä. Millä tavalla sinä sitten hoitaisit lapsiperheen iltaruoan?

Kello viisi on ensinnäkin aivan liian aikaisin. Koulun ja töiden jälkeen syödään välipala, ja ruoka laitetaan rauhassa ja syödään n. klo 20.

Vierailija
22/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset tietenkin! Tietenkin syön, mutta pöydässä perheen kanssa ja viideltä, kun se ennen oli joskus kymmeneltä telkkarin edessä.

Jos on perhe, pitää syödä pöydän ääressä, jotta lapset oppivat normaalin ruokakulttuurin.

Ei pidä.

Leikitään sitten, ettei pidä. Millä tavalla sinä sitten hoitaisit lapsiperheen iltaruoan?

Kello viisi on ensinnäkin aivan liian aikaisin. Koulun ja töiden jälkeen syödään välipala, ja ruoka laitetaan rauhassa ja syödään n. klo 20.

Aikaisin? Ymmärrätkö että perheissä on eri tapoja. Meillä iltapala on klo. 20 maissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selventäisitkö hieman :)

Etkö siis jaksa lasten takia valvoa myöhään vai mikä on? Miten tuo viikonloppu töissä liittyy lapsiin?

Nykyisin ei voi enää tehdä viikonloppuna töitä, koska on lapset. Ja menen nukkumaan puoli kymmenen. Ennen kello kaksitoista.

Puoli kymmenen? Nyt on kyllä sinun jaksamisessa jotain pielessä. Onko rauta arvot tutkittu?

Sitä olen itsekin vähän ihmetellyt.

Moneltako sun pitää herätä?

Vierailija
24/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis IHAN hirveetä oikeesti!! Just olin tunnin hot tubissa ja nyt kattelen tässä CNN roselasin kanssa. Kertakaikkiaan tää lapsiperheellisen elämä on kauheaa! T: 18, 15 ja 13v äiti

Vierailija
25/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vain hauska muistaa yhtäkkiä, miten täysin erilaista oli ennen lapsia.

Totta. Minun elämä parani lasten myötä.

Vierailija
26/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis IHAN hirveetä oikeesti!! Just olin tunnin hot tubissa ja nyt kattelen tässä CNN roselasin kanssa. Kertakaikkiaan tää lapsiperheellisen elämä on kauheaa! T: 18, 15 ja 13v äiti

Hot tub? Kuulostaa joltain ihan muulta, anteeksi.. :'D mutta joo sama elämän tilanne paitsi yksi lapsi vähemmän.

Vierailija
27/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonikäiset ovatkin jo helppoja, ja sen 18-vuotiaan voi nakittaa pitämään huolta 13-vuotiaasta, jos haluaa olla rauhassa.

Vierailija
28/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonikäiset ovatkin jo helppoja, ja sen 18-vuotiaan voi nakittaa pitämään huolta 13-vuotiaasta, jos haluaa olla rauhassa.

Ei ole teinin kontolla pitää huolta esiteinistä

Vierailija
29/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, että täällä joku oikeasti väittää että päiväkoti-ikäisten lasten kanssa voi töiden jälkeen relata ihan samalla tavalla, kuin ilman lapsia:D mihin pyritte tuolla?

Vierailija
30/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä toi 13v pitää huolta kaikista tai vähintäänkin hoitaa ihan itsensä. Se on monilapsisen perheen kuopuksen osa. Aika vähän ehditään keskittymään häneen. Mutta se olikin mun pointti: lapset on pieniä ja vaativat sitä jatkuvaa hoivaa vaan todella pienen hetken.

Vierailija
31/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä.

Miksi tällä palstalla ihmiset tuntuvat pitävän itseään jotenkin parempana jos syövät päivällistä myöhemmin, kuin heti töiden jälkeen? Miksi viideltä olisi aivan liian aikaisin, jos siihen aikaan sattuu olemaan niin kova nälkä, että sen taltuttaminen vaatii kunnollisen aterian?

Vierailija
32/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni ohi? Teen noin nykyäänkin kahden päiväkoti ikäisen kanssa.

Eivät päiväkodit pidä lasta niin pitkiä päiviä. Ja kun tulee myöhään töistä, kotona ei odota lapsikatras vaan telkkari. Saa relata ja mennä nukkumaan kun haluaa. Ja aamulla rauhassa taas heti töihin, eikä mitään päiväkotiin viemistä tai muuta.

Mihin aikaan pääset kotiin? Itse n.16.30 ja kyllä minä jaksan illalla lasten nukkumaan menon jälkeen syödä sekä katsoa telkkaria.

Onko sinulla vaativa työ? Onko puolisoa kuvioissa?

En ole ap, mutta luulen ymmärtäväni, mitä hän tarkoittaa. Sinkkuna saattoi tehdä töissä niin pitkää päivää kuin huvitti, ei ollut kiire kotiin, ja kotimatkalla saattoi vaikka poiketa kahvilaan leivokselle. Viikonloppunakin oli aikaa vaikka tehdä töitä, jos oli työnantajan lupa. Tunsi olonsa vapaammaksi käyttää aikaansa.

Mutta on päivänselvää, että kun on perhe, niin perhe pitää huomioida.

Vierailija
33/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa, että täällä joku oikeasti väittää että päiväkoti-ikäisten lasten kanssa voi töiden jälkeen relata ihan samalla tavalla, kuin ilman lapsia:D mihin pyritte tuolla?

Puhuttiin kylläkin siitä kun lapset ovat jo nukkumassa.

Vierailija
34/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta lasta yrittäneenä ja kaksi keskenmenoa kokeneena vaihtaisin milloin vain tämän vapauden lapsen kanssa olemiseen työpäivän jälkeen.

Vierailija
35/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuokaan ei ole ikuinen elämänvaihe, ja sitten voi taas tehdä kuten haluaa.

Eikä pakollinen. Etenkään, kun maapallo on raskaasti liikakansoitettu.

Vierailija
36/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta lasta yrittäneenä ja kaksi keskenmenoa kokeneena vaihtaisin milloin vain tämän vapauden lapsen kanssa olemiseen työpäivän jälkeen.

Paljon on kodittomia.

Voisi käyttää edelliset ensin ennen kuin hankkii uusia.

Vierailija
37/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuokaan ei ole ikuinen elämänvaihe, ja sitten voi taas tehdä kuten haluaa.

Eikä pakollinen. Etenkään, kun maapallo on raskaasti liikakansoitettu.

Kukaan ei ole sanonut että se olisi pakollista.

Vierailija
38/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu.

Vierailija
39/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni ohi? Teen noin nykyäänkin kahden päiväkoti ikäisen kanssa.

Eivät päiväkodit pidä lasta niin pitkiä päiviä. Ja kun tulee myöhään töistä, kotona ei odota lapsikatras vaan telkkari. Saa relata ja mennä nukkumaan kun haluaa. Ja aamulla rauhassa taas heti töihin, eikä mitään päiväkotiin viemistä tai muuta.

Mihin aikaan pääset kotiin? Itse n.16.30 ja kyllä minä jaksan illalla lasten nukkumaan menon jälkeen syödä sekä katsoa telkkaria.

Onko sinulla vaativa työ? Onko puolisoa kuvioissa?

En ole ap, mutta luulen ymmärtäväni, mitä hän tarkoittaa. Sinkkuna saattoi tehdä töissä niin pitkää päivää kuin huvitti, ei ollut kiire kotiin, ja kotimatkalla saattoi vaikka poiketa kahvilaan leivokselle. Viikonloppunakin oli aikaa vaikka tehdä töitä, jos oli työnantajan lupa. Tunsi olonsa vapaammaksi käyttää aikaansa.

Mutta on päivänselvää, että kun on perhe, niin perhe pitää huomioida.

Olosuhteet muuttuvat takaisin samanlaisiksi, kun lapset ovat lentäneet pesästä. Nautin yksineläjänä joka solulla tästä elämänvaiheesta.

Vierailija
40/44 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit lisääntymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi