Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huutaa kun vauva huutaa :(

Vierailija
27.02.2014 |

Meillä on nyt vuoden ikäinen poika joka edelleen nukkuu huonosti. Synnyttyään vauvalla ei ollut mitään rytmiä, eli saattoi herätä vaikka 02 yöllä ja kukkua aamuun asti. Itse siis valvoin lähes läpi yön. Vauvalla oli myös mahakipuja, eli huusi lähes joka yö ennen nukahtamista. Mies oli töissä ja väsyneenä narisi minulle asiasta. Välillä jouduin keskellä yötä lähtemään vauvan kanssa ajelemaan autolla, että nukahtaisi... Ja mies saisi siis nukkua rauhassa.

Jälkeenpäinajateltuna olen tajunnut sairastuneeni synnytyksen jälkeiseen masennukseen... Olin vauvasta innoissani ja ruusunpunaisin lasein odotin kaikkea kivaa mitä se tuo tullessaan... Nyt vauva on vuoden vanha... Kello on 24... Itken yksin olohuoneessa, lapsi nukahti juuri ja mies syyttää minua asiasta...

Olenko tehnyt jotain väärin? Miksi lapsi ei nukahda aikaisin kuten muut lapset? Olen itsekin jo töissä, ja kaipaisin apuja millä saan lapsen nukkumaan normaaliaikaan.... :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Vein lapsen allergialääkärille yksityiselle vuoden ikäisenä. Löytyi maito-, muna-, soija- ja kala-allergiat. Ruokavalio kohdalleen, niin johan alkoi nukkumaan. Ja hymyilemään lapsukainen. Julkiselta puolelta apua vasta (esim. maitoaltistus kerran vuodessa sairaalassa), kun saimme allergiadiagnoosit yksityiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi