Erilaiset äidit 26.2
Onko tämä larppaajapariskunta jo ruodittu täällä? En löytänyt ainakaan keskustelua aiheesta
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:26"]
Et olis uuden mailikaverin tarpeessa? :P Vaikutit sellaiselta ihmiseltä, johon olisi kiva tutustua. En tosin ole varma, olisiko meillä mitään yhteistä (en larppaa eikä mulla ole vielä lastakaan)...
[/quote]
No. No, no. Etsi minut vaikka facen kautta ja laita YVtä. En viitsi alkaa mailia tässä jakelemaan.
[/quote]
En oo varma uskallanko, mutta katsotaan. :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:31"]
Et olis uuden mailikaverin tarpeessa? :P Vaikutit sellaiselta ihmiseltä, johon olisi kiva tutustua. En tosin ole varma, olisiko meillä mitään yhteistä (en larppaa eikä mulla ole vielä lastakaan)...
[/quote]
No. No, no. Etsi minut vaikka facen kautta ja laita YVtä. En viitsi alkaa mailia tässä jakelemaan.
[/quote]
En oo varma uskallanko, mutta katsotaan. :D
[/quote]
En ole syönyt ketään tähän mennessä. Tietääkseni.
Oi, musta te olitte aivan ihana pariskunta :) rehtejä ja suoria, miehesi oli ihanan hassu ja itse olit aivan ihana :) itse olen netissä pelannut roolipelejä ja veljeni on suunnitellut pidemmän aikaa, jos saataisiin porukka kokoon ja pelattaisiin :)
Aika huvittavaa..yleensä näissä keskusteluissa ruoditaan kaikki mistä vähänkään saa negatiivista sanottavaa jakson perheestä.Nyt kun itse äiti on paikalla,niin kellään ei oo ku hyvää sanottavaa ja kaikki on ihanaa.
Juuri katson tallennusta. Mulla ei oikein kommentoitavaa. Aika nörttejä ovat.
Juuri katson tallennusta. Mulla ei oikein kommentoitavaa. Aika nörttejä ovat.
Ei oikein herättänyt mitään ihmeempiä ajatuksia :P Kyllähän nykyään vanhemmat harrastaa kaikenlaista: larppausta, tietokonepelejä, urheilua, kakkujen koristelua..
Ihan symppis pariskunta :)
Musta ne oli hassuja. Ensin sanoivat että meistä vaan tuntui että olisi hyvä idea saada lapsi. Sitten olivatkin kovasti sitä mieltä että "mä odotan että se on ihan kauheaa" . Äiti oli koko ajan koneella =) Mies tuntui olevan enemmän huolissaan omasta pyörtymisestä kuin vauvasta. Äidin larppiasun kohdalla ei voinyt enää kuin huutonauraa. Mutta kai he ovat ihan hyviä vanhempia lapselle :) ei kai muulla niin väliä olekaan.
Hei olennot, kyseinen larppiäiti täällä. Näyttää siltä että olisin koneella, koska kone on aina tässä samassa paikassa, muttei läheskään aina auki ~ Vauvan kanssa on ollut kivaa.
Hienoa että vauvan kanssa on ollut kivaa. Ootteko pelaillu paljon? Joko lapsi osallistuu?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:08"]
Hienoa että vauvan kanssa on ollut kivaa. Ootteko pelaillu paljon? Joko lapsi osallistuu?
[/quote]
Lapsi on puolivuotias, ja tähän mennessä vain katsellut pelejä vierestä tai ollut päiväunilla niiden ajan, mutta kesällä pääsee "osaksi" cosplaypukua Ropeconiin.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:15"]
Olitko tänään turussa?
[/quote]
..... Olin. Missä minut spotattiin? :D Oli kyllä olo jossain vaiheessa että minua olisi tuijotettu.
Siis hansassa oli ihan sun näköinen tyttö:)
Odotit hissiä hansassa,mä olin sun takana:D
Juu Hansassa pyörin, Stefan oli työkeikkaa tekemässä eräässä kaupan liikkeessä. On muuten sekava kauppakeskus!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:19"]
Odotit hissiä hansassa,mä olin sun takana:D
[/quote]
Aijjaaha :D
[/quote]