Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset äidit 26.2

Vierailija
26.02.2014 |

Onko tämä larppaajapariskunta jo ruodittu täällä? En löytänyt ainakaan keskustelua aiheesta

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teette työksenne? vai opiskeletteko vielä?

Vierailija
2/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:26"]

mitä teette työksenne? vai opiskeletteko vielä?

[/quote]

Stefan on lähitukihenkilö (korjaa tietokoneita) ja minä kotona tuon ipanan kanssa. Mietin yhä omaa alaani, ja haen varmaan kouluun syksyllä, vaikka en vielä kyllä mielelläni minnekään lähtisi. Olen puualan artesaani koulutukseltani. (btw sillä tittelillä ei tee sitten yhtään mitään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lapsen nimeksi tuli???

Vierailija
4/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä asun teet ropeconiin jos vauva pääsee "osaksi"? :D

t. itsekin larppaan

Vierailija
5/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:34"]

Mikä lapsen nimeksi tuli???

[/quote]

Iiris.

Vierailija
6/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:36"]

minkä asun teet ropeconiin jos vauva pääsee "osaksi"? :D

t. itsekin larppaan

[/quote]

Game Of Thronesin Daenerys Targaryen, ja ipanasta tulee lohikäärme :p

Vierailija
7/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olitte tosi sympaattinen pari! :) Kaikkea hyvää teille!!!

Vierailija
8/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tulee todennäköisesti vihaamaan larppaamista yli kaiken, aivan kuin isänsä sanoi ettei halua lapsensa purjehtia ikinä.

Vierailija
9/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:47"]

Lapsi tulee todennäköisesti vihaamaan larppaamista yli kaiken, aivan kuin isänsä sanoi ettei halua lapsensa purjehtia ikinä.

[/quote]

En itseasiassa ihmettelisi. Ohjelma hieman näytti väärässä kuvassa sitä että itseasiassa en ole larpannut pariin vuoteen ollenkaan, mutta muuten pelataan roolipelejä sun muita asiaankuuluvia. Pukuilu on ollut lähinnä cosplayta. 

Mutta jos tulee vihaamaan, niin siinähän tulee. Ei me mihinkään pakoteta. Teininä se tulee vihamaan ihan kaikkea mistä me pidetään, siihen on kyllä varauduttu. 

Vierailija
10/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

By the way, sanoitte että toivotte että lasta ei kiusattaisi (kaikkihan sitä toivoo), niin ei varmaan kannata raahata sitä joka larppimestoille, itse veisin sitten kun hän on isompi ja on selvästi oma tahto ja kiinnostus kyseiseen asiaan. Mun on muutenkin vaikea suhtautua larppaamiseen, heti tulee sellanen olo että ei oo ihan tästä maailmasta ja että henkilö ei ehkä pärjää ns. normaalissa elämässä. Mulla on sellanen vaikutelma että larppaajat on just jotain koulukiusattuja jotka yhdistäytyy ja keksii jotain leikkimaailmoja. Tosiaan tämä on mun mielipide.

Vierailija
11/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, larppaaminen, roolipelit, "muut asiaankuuluvat" menee täysin samaan kategoriaan tavan tallajille

Vierailija
12/44 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin ohjelman sillon kun se tuli ekan kerran telkkarista. Teidän jakso oli mielestäni kaikista kiinnostavin! Meillä on kans puolivuotias vauva ja harrastetaan miehen kanssa pelejä. Varsinkin wowia :D ette sattuisi itse pelaamaan? :)

Vierailija
13/44 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:53"]

By the way, sanoitte että toivotte että lasta ei kiusattaisi (kaikkihan sitä toivoo), niin ei varmaan kannata raahata sitä joka larppimestoille, itse veisin sitten kun hän on isompi ja on selvästi oma tahto ja kiinnostus kyseiseen asiaan. Mun on muutenkin vaikea suhtautua larppaamiseen, heti tulee sellanen olo että ei oo ihan tästä maailmasta ja että henkilö ei ehkä pärjää ns. normaalissa elämässä. Mulla on sellanen vaikutelma että larppaajat on just jotain koulukiusattuja jotka yhdistäytyy ja keksii jotain leikkimaailmoja. Tosiaan tämä on mun mielipide.

[/quote]

Tässä nähdään tämä yleinen mielipide roolipeleistä. Tule kokeilemaan kerran niin voidaan näyttää ettei se ihan noin mene. En näe sitä sen ihmeellisempänä kuin jalkapallon pelaaminen tai piirtäminen, harrastus siinä missä muutkin. Roolipelipiireissä tuntuvat myös olevan kaikkein mukavimmat ja suvaitsevimmat ihmiset. Ja, no, "kaikille larppimestoille" tarkoittanee meidän tapauksessa n. 4 kertaa vuodessa olevia roolipeli/animeaiheisia tapahtumia. 

Vierailija
14/44 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:00"]

Katoin ohjelman sillon kun se tuli ekan kerran telkkarista. Teidän jakso oli mielestäni kaikista kiinnostavin! Meillä on kans puolivuotias vauva ja harrastetaan miehen kanssa pelejä. Varsinkin wowia :D ette sattuisi itse pelaamaan? :)

[/quote]

Hyi wowia ei. Se vie koko elämän. (henkilökohtainen mielipiteeni, anteeksi)

Mies pelaa Heartstonea, minä pelaan Skyrimiä.

Vierailija
15/44 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, se on mun mielipide ja kiitos vaan mutta en tule kokeilemaan. Mä en kyllä hyvällä tahollakaan voi verrata sitä esim futikseen. Mutta, antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
16/44 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:04"]

Kuten sanottu, se on mun mielipide ja kiitos vaan mutta en tule kokeilemaan. Mä en kyllä hyvällä tahollakaan voi verrata sitä esim futikseen. Mutta, antaa kaikkien kukkien kukkia.

[/quote]

Kuulostat toisaalta sellaiselta tyypiltä etten välttämättä haluaisikaan tutustua sinuun :/

Vierailija
17/44 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on molemminpuolinen :)

Vierailija
18/44 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi kun ette pelaa :( HS on meilläkin kovassa huudossa :) mitäs mieltä oot uudesta elder scrollista? Voi kun olis ittellä parempi kone niin skyrim vois olla vähän nautittavampi.. Mut kaikkea hyvää teille, vaikutatte ihanalta pariskunnalta :) t. Wowittaja

Vierailija
19/44 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:12"]

No voi harmi kun ette pelaa :( HS on meilläkin kovassa huudossa :) mitäs mieltä oot uudesta elder scrollista? Voi kun olis ittellä parempi kone niin skyrim vois olla vähän nautittavampi.. Mut kaikkea hyvää teille, vaikutatte ihanalta pariskunnalta :) t. Wowittaja

[/quote]

Just Gamestopissa ihmettelin sitä uutta ES-onlinea. Olisi pikkasen parempi tietokone niin voisi alkaa miettimään. Joudun tässäkin läppärissä säätämään grafiikka-asetukset matalimmalle että saan pelattua ilman että lagaa aivan mielettömästi. Mutta Skyrim on kyllä loistava. 

Vierailija
20/44 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olis uuden mailikaverin tarpeessa? :P Vaikutit sellaiselta ihmiseltä, johon olisi kiva tutustua. En tosin ole varma, olisiko meillä mitään yhteistä (en larppaa eikä mulla ole vielä lastakaan)... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän