~~~ENSIKOIDEN KESKIVIIKKO~~~
Kommentit (54)
Kertakaikkiaan ihanaa! Toivottavasti haalea plussasi vahvistuu vahvistumistaan.
Millaisia oireita sinulla olikaan ennen plussaa?
ONNEA NYT VIELÄ KERRAN! Ja paljon erikeepperiä piskuiselle mahanvallottajalle!
Kyseleepi malttamaton peipposka
[size=6][b][color=FF4040]✭ ONNEA SERENITY ✭[/color][/b][/size]
Kyllähän se haaleakin viiva plussaa merkkaa, jos testiajan sisällä näkyville ilmestyy! Näin ainakin mä olen ymmärtänyt.
Olikos sulla muuten minkäänlaisia oireita? Missä vaiheessa niitä ilmestyi, jos ilmestyi? Kohta pääsen itsekin piinailemaan...
[b][color=FF8247]
-Kesämorsian-
ONNEA SERENITY!! Tarriksia ja super-liima-annos sinne!
Täälläkin odotellaan malttamattomana yksityiskohtaista kuvausta oireista... Koska alkoivat (koska ovis oli), ja mitä oireita?? Toivottavasti tämäkin kääkkä pääsis samaan plussajunaan kanssasi : )
t. Jessis
ONNEA, ONNEA, ONNEA Serenity! Toivottavasti viiva vahvistuu muutaman päivän kuluttua, mutta tosi lupaavalta kuulostaa!!
Kiitos kaikille tuhannesti tsemppauksesta! Olenkin ajatellut jo kauan hakevani apua, kun en tosiaan pysty puhumaan pahasta olostani en miehelle, äidille, isälle tai kavereille¿ Toki teille täällä voin tilittää ja sanoin kuvailemattoman suuri kiitos siitä.
Kesämorsian, niin joo. Toki tää yhteenmuutto aiheuttaa eripuraa, mutta unohdin lisätä, että tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun mies puhuu sellaisia.. plussautumisonnea piinailuihin sinne! +++
Pariisitar, kiitos kauniista sanoista, ne merkitsivät tosi paljon. Keskustella tosiaan pitäisi, mutta en enää osaa. No, kiitos vielä sinulle :) *hali*
Titi, kiitos sullekin mielen nostattamisesta. Kyllä mun pitää käyttää sitten vielä tota kotiinjäämis-juttua, vaikka mies kyllä on sanonut että voin jäädä kotiin sitten jos vauva tulee, jos minusta siltä tuntuu. Mä sanoinkin sille että en mä sille töitä ole hakemassa ja eiköhän se näin aluksi ole työ kuin työ. *nostaa sen lipun korkealle*
Peipposkallekin kiitos tahdonvoimani lisäämisestä. Kyllä mä otan juuri sen ensimmäisen työn minkä saan ja sitten etsin parempaa jos siltä tuntuu. Eikös me sun kanssa menty muuten viime kierrosa suurin piirtein samoilla koopeillä ja nyt jo piinaat? Itellä kp11, mitenkäs sie oot nyt tollasilla kp:llä menossa? No, kuitenkin, toivottavasti ne koopeet siitä sulla vaan suurenee ja vaihtuukin sitten luonnollisesti rv:ksi ;) *super-bd*!
Desejo, old mate, kiitos kyllä tämä tästä piristyy tämä nainen, kunhan pääsisin pois täältä toimistosta. Onnea siihen oviksen bongailuun, toivottavasti se löytyy ja tuottaa tulosta :)
Live: Kiitos tsempistä, kyllä mullekin sillon aikoinaan tuli heti parempi olo lääkityksestä. Oon ajatellu uusia reseptin, mutta mies ona sitä vastaan ja niin olisi varmaan kaikki muutkin (koska tuntuu ettei kukaan läheinen tajua tilannetta). Ja kuule nainen, tästä alkaa sun aika olla onnellinen, joten suodaan sulle se hehku minkä tulevat häät tuottaa!
Kindness, juuri tuon takia en apua ole hakenut, enkä ehkä haekaan, koska mitään sen suurempia kolhuja ei ole mulla ollut. Jätän hoidon niille, joilla on siihen oikeaa tarvetta. Peukutuksia piinaasi!! Niin ja mä en osaa sanoa kysmääsi mitään tuosta rankasta liikunnasta kun liikunta ei ole koskaan ollu lähellä mun sydäntä, eli tulee vaan käveltyä bussipysäkille ja siinä se.
Kepardiina, joukkoon vaan! Tervetuloa.
Brooke, kiitos. Kyllä tämä tästä. Ja sinulle piinaan hurja plussatuulen puuskaus +++++++
Killa, kiitos. Tyhmältä kuulostaa, mutta kiva kun sä tiedät miltä musta tuntuu. Miehesi kuulostaa täsmälleen siltä miltä omanikin. Toivottavasti se tosiaan laantuu iän myötä... Oma tapaus oli oikea remupetteri, tappeli minkä kerkesi kun aloimme seurustella. Mutta se loppui kyllä hyvin nopeasti, kun sanoin etten sellaista kattele. Minä siis vihaan myös yli kaiken tappelupukareita.
Oona, kiitos sinullekin! Pääni kyllä pidän, mutta riitaahan siitä syntyy jos molemmat on oman päänsä pitäjiä. Plussapölytystä myös sinulle++++++++++++++++++
Voi ihanaa, ONNEA SERENITY! Ja nyt pakkaan sinulle kapsäkin täyteen vauvaliimaa monta tonnia ja tuhansia pikkuisia (mutta kestäviä) tarrasukkia. Makoisaa mahankasvatus-aikaa!
Ja taas romaani. En mä vaan osaa.
nyt tarrataan kaikki muutkin seren hihasta kiinni ja hypätään kyytiin! mulle ikkunapaikka! +++++++++++++++++++++++++++++
Soittelin tuossa miehelle, ja käskin tuoda 2 uutta testiä, toisen testaan kyllä jo tänä iltana ja toisen huomenaamulla.
Elikkäs oireitahan mulla oli: ovulaatio oli kp 14, ja kp 18 alkoi mieletön alavatsa/selkäkipu, piti ihan särkylääkettä ottaa. Tissit turposi ja kipeytyivät, ja valkkaria lorahteli. Kaupassa alkoi kuvottamaan kun näin raakaa lihaa. Väsymys on ihan armoton. Ja olen pahalla tuulella koko ajan, kiukkunen kuin ampiainen. Tänäkin aamuna räyhäsin mies-rukalle ilman mitään syytä ihan tosissani :) Janottaa koko ajan. Pissattaa (no tietysti jos juo joka välissä :D) Niin, ja lämpöä/kuumettahan mulle nousi oviksen jälkeen, ja semmonen paleleva väsy/kuume olo. Muuta ei nyt tule mieleen, mutta kirjottelen varmaan tässä illan mittaan taas lisää :)
Olette ihania, Enskat!!
Sere
Otan teidät ihan joka ikisen mukaan tuonne o-puolelle, en haluu mennä ilman teitä!!!!
t. minä taas :)
[color=CD2626][size=4]♥[/size][/color][color=00C5CD]ONNEA SERENITY![/color][color=CD2626][size=4]♥[/size][/color]
Eiköhän se haamu sieltä vielä esiin uskaltaudu ;). Paljon vauvaliimaa ja muita tykötarpeita!!!
Jarruttele sitä junaa vielä jonkin aikaa, täällä on muutama piinailija odottelemassa kutsua mukaan. Me muut tullaan sitten elokuun vuorolla.
~desejo
Tulipahan taas sekoiltua noiden koodien kanssa... Mutta eiköhän viesti tullut perille. Lopetan tältä erää ennen kuin sotkeudun sormiini kokonaan.
-dese
En kyllä muista piinailtiinko samaan aikaan samoilla kpeillä, mutta mullahan on aika lyhyt kierto 28.
Uskon täysin mary,että pidät puolesi hyvin miehesi kanssa! Tsemppiä ja naisenergiaa sulle! Täällä saat kyllä aina kirjoittaa tuntojasi mistä vaan :)
Olen jonkun verran lueskellut kirjoituksianne ja näihin sivuihin jää suorastaan koukkuun :) Olen ensimmäisestä lapsesta haaveileva 28-vuotias, avomies vuoden nuorempi. Vauvakuume on todella kova ja ei malttaisi odottaa yhtään...
Serenity: Onnea sinulle!!!!!
Ei edes yritä muodostua minkään sortin viivaa :( Lisäksi on koko ajan semmoinen olo kuin menkat alkais????
MITÄ TÄSSÄ NYT USKOO??????
Apteekin oma ei ole niin herkkä kuin esim. Acon tai Clearblue. Lisäksi jos teit edellisen aamupissasta nyt nyt apteekin oman vaan parituntia pidätetystä,niin ei sen noilla kpeillä pitäisikään näyttää vielä plussaa (ymmärtääkseni). Eli venaa pari päivää (jos vaan maltat!) ja testaa uudestaan apteekin omalla testillä. Tsemppiä!!
Samaan sarjaan kuuluu myös margariinit, siiderit ja tuorejuustot. Hih! Ainakin meillä se menee näin.
Apila palailee nettipimennosta, tuntui ikuisuudelta olla nyt kirjoittelematta tänne kun päätin jokunen päivä sitten taas ruveta palstailemaan ahkerammin..ukkosen ryökäle siis pamautti modeemin rikki muutama päivä sitten.
Katselin tuota päivitettyä enska listaa niin ihan silmät pyöreinä täällä ihmettelen miten paljon on tullut uusia mukaan joitten kanssa en ole vielä päässyt tutustumaan tuon " hermolomani" takia ja o-lista pistikin vasta silmät selälleen..siis ei voi olla totta! niiiiin paljon uusia plussanneitakin oli tullut, ihanaa että miauuukin oli plussan saanut, tulee kyllä niin ikävä tuon hassun maukujan juttuja ja eteenpäin potkimista :) mutta eiköhän me plussaa odottelevat saada toisiimme vauhtia kun luetaan noita ihania plussajuttuja tuolta o-puolelta *tunnustaa tirkistelleensä* :))
Kaikille plussanneille siis vielä kerran rutkasti onnea!
(.) viikonlopuksi tätiä odottelen, tai siis tädin tulemattomuutta toivon tietysti..ihmeellisiä " oireita" taas... nännit ihan sikahellinä, rinnat ei olleskaan kipeät, mut nännit auuuttsss... enteileekö tätiä vai mitä otappa taas selvää. Alamahassa kipeitä kouristuksia, etenkin aamulla kun venyttelee oikealla puolella muniksissa hirvee kipu, johtuuko nuo kivut sitten viime viikolla sairastetusta virtsatietulehduksesta vai mistä..jaa-a... tulehduksen oireet palaili eilen takasin ja huomenna aamulla taas labraan kuppiin pissimään blaah.
huomen aamulla palailen oireitteni kanssa, moiks :)
[color=red] MaryRose [/color]: Toivottavasti teillä on siellä asiat jo paremmalla tolalla. Kyllähän noi miehet taitaa aika mustasukkasia välillä olla, ja niillä on ihmeellinen tapa ilmaista se. Toivottavasti työasiat selkenee, onhan se hyvä jos on edes jokin työpaikka, aina voi vaihtaa jos ei viihdy tai löytyy parempi. Niin ja älä anna masennuksen vallata, tsemppiä sinne *rutistus*.
[color=red] serenity: [/color] Toivottavasti se haamu muuttuu vielä plussaks ja se nega olis vaan jotain ihmeellistä. bd bd
[color=red] nennaliina [/color] Tervetuloa mukaan tähän mukavaan joukkoon.
[color=red] kepardiina: [/color] Tervetuloa mukaan jutustelemaan. Kävisikkö vielä laittamassa esittelysi meidän esittelypinoon (ensikot 26.7.2006). Päivitän sen sitten sinne. Linkki löytyy tästä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7892588&p=1&tmode=1&smode…
[color=red]Leenu: [/color] Pahoittelut negasta, mutta älä heitä toivoa vielä, voihan olla että täti eksyny matkalla
[color=red] peipposka: [/color] plussatuulia piinailijalle
[color=red] desejo: [/color] No voishan laittaa lapset opiskelemaan ja itse istua koneella palstailemassa niin pääsis päivisinkin tänne, kattoa vaan välillä että niillä on tekemistä. hauskaa loppu lomaa :)
[color=red]Kesämorsian, kindness, Brooke: [/color] Plussapölyä ja bd, pian pääsette piinailemaan
[color=red] Killa: [/color] Mukavaahan se on ku saa kunnolla levätä eikä tarvi lomalla mitään aikatauluja noudattaa :)
omaan napaan ei mitään ihmeellistä, pitää kattoa josko sais ton miehen tosta vielä vikiteltyä ennen ku meille tulee vieraita. Joten en oo nettipimennossa, mutta toki vähemmän palstailemassa ku meillä on loppuviikon vieraita. Koitan kuitenkin päivisin keretä käydä lukemassa kuulumisia.
-Sara-Maria-
Pikainen käynti, lähdetään just syömään mut tulin silti moikkaamaan!
Serenity: Jännää jännää! Toivottavasti tuo apteekin oma vaan ei ollu tarpeeks herkkä! Muutaman päivän kun odottelet ja sitten taas testaat - eiköhän se plussa sieltä tärähdä!
Mary: Voi kurjaa, toivottavasti tilanne siellä helpottuu! Itsekään en sitä tasaisinta elämää ole tuon " mielen" asioissa elänyt, joten voin ainakin kuvitella sun tuntoja... *halaa*
Mooli: Nyt oot kyllä jo kotona, missä oikeen luuraat!? Tänne sieltä!!! ;)
Ja moikat vaan kaikille muillekin enskoille, piti olla paljon kommentoitavaa mutta tässä kirjoitellessa ne pääs unohtumaan! Ei toi pää oo oikeen vielä iskukunnossa eilisen nollaamisen jälkeen, vedin siis rehellisesti sanottuna niin tyhjentävät kännit eilen ettei tosikaan! Nyt ei tarvii hetkeen pulloon koskea! =)
naksu - alkukierron päiviä elellään, en muista mitä!
[color=purple]Livelle[/color] onnea kihlautumisen johdosta!
[color=purple]Serenitylle[/color] onnea plussasta!!
Kaikille [color=purple]uusille[/color] tervetuloa joukkoon =).
[color=purple]MaryRose, desejo, Killa ja Sara-Maria[/color], kiitos tsempityksistä!
).( kp 33/33. Nyt kolmena päivänä ei ole tullut ollenkaan tuhruvuotoa =)! Kp 25-30 tuhruvuotoa tuli vähäsen, ei kovin paljoa. (Ja kaikkia kiinnostaa ;D). Tätimäistä mahakipua on, joten eiköhän se sieltä kuitenkin ole porhaltamassa paikalle huomenna. Olen niin onnellinen, kun tuo tuhruttelu jäi oletettua vähemmälle!
Iloista keskiviikkoiltaa enskattarille!
Emma kp 33/33
taisin juuri testata haamun?? Nyt on kp 27/31, ja lähinnä huvin vuoksi testasin, kun testi oli kaapissa.... Testi on Aconin Early Detection. Kontrolliviiva on tietysti hyvin vahva, ja välittömästi viereen tuli myös toinen viiva, tosin aika haalea mutta selvästi näkyvä silti....
Onko tämä nyt sitten sitä???
Serenity, joka oksentaa kohta.....