Kaunis nainen mitä vaikeuksia sinulla on elämässäsi
Kommentit (18)
Työttömyys, eipä ole ulkonäöstä ollut työnhaussa hyötyä. Lisäksi miehet ihastuvat minuun usein, mistä seuraa kiusallisia tilanteita (olen lesbo).
Ei ulkonäkö ole poistanut ongelmia elämästä, joskaan ei myöskään tuonut niitä. Suurimmat ongelmani ovat olleet läheisten menetyksiä, läheisen alkoholismi ja oma vakava sairastuminen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:40"]
Muiden ennakkokäsitykset. Ajatellaan, ettei kaunis ja pitkäsäärinen nainen voi olla kiva, ja usein kuulee "hei sä ootkin oikeesti tosi kiva", eli käsitys on aluksi ollut toinen. Ja sit, kaunis ihminen saa hyvin harvoin kehuja. Eihän sitä viitti kehuu saavutuksista kun on jo ulkonäköä saanut, ylpistyy pian. Työssäni kohtaamat miehet suhtautuu aluksi turhankin kylmästi, etten vaan luulisi heidän olevan kiinnostunut. Ja kun tutustutaan paremmin niin uskaltavat olla ystävällisiä, kun tietävät luonteeni ja ovat nähneet myös huonot puoleni. olisi kiva kuulla kokeeko muut näin kuin mä??
[/quote]
Sama. Lisäksi minut raiskattiin muutama vuosi sitten, mistä selviämiseen tarvitsin kolme vuotta terapiaa, minulla on obsessiivis-kompulsiivinen eli vaativa persoonallisuushäiriö enkä saa tehdä työtä, rakkainta päihdettäni ja riippuvuuttani.
Huono itsetunto, huomio saa minut vetäytymään entisestään.
Muiden ennakkokäsitykset. Ajatellaan, ettei kaunis ja pitkäsäärinen nainen voi olla kiva, ja usein kuulee "hei sä ootkin oikeesti tosi kiva", eli käsitys on aluksi ollut toinen. Ja sit, kaunis ihminen saa hyvin harvoin kehuja. Eihän sitä viitti kehuu saavutuksista kun on jo ulkonäköä saanut, ylpistyy pian. Työssäni kohtaamat miehet suhtautuu aluksi turhankin kylmästi, etten vaan luulisi heidän olevan kiinnostunut. Ja kun tutustutaan paremmin niin uskaltavat olla ystävällisiä, kun tietävät luonteeni ja ovat nähneet myös huonot puoleni. olisi kiva kuulla kokeeko muut näin kuin mä??
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:27"]
[/quote]
Häiritseekö se elämääsi?
No oon semisti masentunut, työtön. Kärsin jonkin sorttisesta ahmimishäiriöstä, vaikka (vielä) melko hoikka olenkin. Ja olen aika yksinäinen.
Todellakin sama kuin 3. viestin kirjoittajalla! Usein luullaan vielä tyhmäksikin vaaleiden hiusten takia. Koko aloitus on mielestäni vähän kummallinen, miksei kauniilla ihmisillä olisi vaikeuksia siinä missä muillakin? Samalla tavalla täällä tasapainoillaan arjen ongelmien, talouden ja miessuhteiden kanssa.
T. N24
Ei taida olla muuta kuin vaikeuksia kun tässä yhteiskunnassa jää kaiken ulkopuolelle eikä kelpaa mihinkään. Edes siivoojaksi ei huolita. Pitäisi varmaan vaan istua paikalla ja olla joku museoesine, jota katsellaan, mutta ei saa koskea. Ei siis kelpaa mihinkään. Nätissä päässä ei voi pyöriä muka mitään.
Kateellisia naisia on valitettavan paljon, saan aina silloin tällöin katkeria tilityksiä vähemmän viehättäviltä naisilta, jotka haukkuvat minua tosi ilkeästi s-postilla tai facessa. Ihan hullua. Oma ikävä luonteenpiirre ulkonäön myötä on tai oli se, että loukkaannuin ihan överisti, jos joku mies ei halunnutkaan minua. Vaikeaa myös se, että minua pidetään automaattisesti pinnallisena ihmisenä, joka ei osaa laittaa ruokaa, halua lapsia jne. roskaa, jota ei voi ulkonäöstä päätellä. Siinä jotain. Onneksi olen kohta 40 ja koko ajan helpottaa, tämä ei sitten ironisesti vaan ihan totista totta.
Välillä ei rahat riitä, lapsi kiukuttelee, mies on välillä ihan pälli jne. Ihan samat ongelmat kuin muilla.
Muut äidit (vieraat) kokevat tarvetta kertoa kuinka heille omat lapset ovat niin tärkeitä että panostavat itseensä sitten myöhemmin. Eihän siinä mitään, se on heidän valinta. Mutta yritetäänkö sillä saada minut tuntemaan itseni huonoksi äidiksi? Ammattini salaan, koska jos/kun se paljastuu niin suhtautuminen muuttuu - että kaunis voi olla noin korkeasti koulutettu ja tuollaisessa työssä? Selvennyksenä, että minulla on harvinainen ammatti, tätä työtä tekee suomessa vain neljä naista.
Muut äidit (vieraat) kokevat tarvetta kertoa kuinka heille omat lapset ovat niin tärkeitä että panostavat itseensä sitten myöhemmin. Eihän siinä mitään, se on heidän valinta. Mutta yritetäänkö sillä saada minut tuntemaan itseni huonoksi äidiksi? Ammattini salaan, koska jos/kun se paljastuu niin suhtautuminen muuttuu - että kaunis voi olla noin korkeasti koulutettu ja tuollaisessa työssä? Selvennyksenä, että minulla on harvinainen ammatti, tätä työtä tekee suomessa vain neljä naista.
Vanheneminen on vaikeinta, kun on tottunut siihen että näyttää hyvältä. Ekat rypyt on kuin pieni kuolema ja se vaan pahenee tästä eteenpäin.
Muutenkaan elämä ei ole mitään ruusuilla tanssimista ollut, on seksuaalista väkivaltaa, alkoholisti -vanhempia, mielenterveysongelmia, yksinäisyyttä jne. Välillä tuntuu että kuolema olisi tervetullut vaihtoehto tälle paskalle elämälle.
Vaikea saada naispuolisia kavereita kun koetaan uhkaksi
Kiusattiin vuosia koulussa (siinä vaiheessa kun minusta oli tullut hyvännäköinen) sekä henkisellä että fyysisellä tasolla ja stalkattiin, käytiin porukalla kiinni ja hakattiin koulumatkalla, soiteltiin huorittelupuheluita, leviteltiin valheellisia juoruja (joihin jopa jotkut opettajat uskoivat) jne. Kavereita ei ollut. Tuosta on liki 20 vuotta mutta kärsin edelleen masennuksesta ja paniikkihäiriöistä. Olen yrittänyt myös itsemurhaa.
Lohtuna on se että olen edelleen kaunis, kiusaajat eivät sitä olleet koskaan ja nyt kolmevitosina vielä vähemmän.
huomio oli joskus hairitsevaa, mutta muuten kaikki oli positiivista. kuten huomaatte puhun menneessa aikamuodossa. nyt kun olen 47v ei tarvitse enaa asiaa miettia. nauttikaa ulkomuodostanne, se rapisee aika pian kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:27"]
[/quote]
Mistä se johtuu?