Miksi eräs mies ei katso mua silmiin?
On hieman vaivautunut ja katsoo aina kohdatessa tuohon leuan/suun tienoille.
Kommentit (10)
ÄÄÄÄÄH!
Ehkä se ei ole tottunut katsomaan ihmisiä silmiin. Todella moni ei osaa katsoa silmiin puhuessa.
Jos olet sen mielestä niin ruma, että sitä ällöttää katsoa sua. No, näin mä ajattelisin, jos mun kohdalla olisi tollanen tilanne.
Itse ainakin olen ujo ja epävarma, enkä tykkää yhtään katsoa ihmisiä silmiin. Se on jotenkin liian intiimiä. Yleensä katson joko ihmisen 'ohi' tai juuri tuohon leuan tienoille. Välillä mietin, että vaikutankohan siltä, etten olisi keskustelusta kiinnostunut.. :/
Ap tietysti odottaa vastausta, että koska se on ihastunut...
7, juuri näin. Vihastunut ennemmin
Ehkä sillä on vaivaantunut olo tai se on jostain syystä epävarma tai epärehellinen.
Voi se ihan oikeasti olla myös ihastunut, mutta mitään vastausta et täältä kysymykseesi saa, pelkkiä vaihtoehtoja. Pelottaa välillä lukea näitä keskusteluja, kun jotkut naiset kysyy jotain ja jos kaikki esim vastaa, että joo, ihastunut on, niin se otetaan sitten totuutena. Mistä täällä kukaan voi varmasti tietää, mitä jonkun ihmisen päässä liikkuu.
Koska sulla on leuassa iso finni. Se tuijottaa sitä.
Katsooko se sitten muitakaan? Monet ujot ei katso oikeastaan ketään silmiin mielellään, muuta kuin ihan ohimennen, ja enimmäkseen katsoo muualle.