Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halusin tehdä aloituksen koska haluan ihmisten juovan vettä tai puhdasta sokeritonta nestettä muutaman litran päivässä.

VesiO elementtino
07.11.2020 |

On elintärkeää elimistölle ihmisen juoda 2litraa vettä päivässä. Suomessa on hyvää hanavettä josta saa puhdasta vettä. Olen itse juonut jo 2litraa tänään vettä ja minulla on 1litra nyt kannussa vettä ja ehkä juon viellä neljännen litran todennäköisesti viellä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetulla on ihmisiä, joilla on pakonomainen tarve juoda liikaa vettä. Elimistö menee sekaisin.

Vierailija
2/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sisätautilääkärin määräämä nesterajoitus, joten noudatan mieluummin hänen ohjeitaan.

Ylenmääräisestä vedenjuonnista ei ole mitään hyötyä terveillekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossuvissy kirjoitti:

Suljetulla on ihmisiä, joilla on pakonomainen tarve juoda liikaa vettä. Elimistö menee sekaisin.

Olen ollut 2 kertaa suljetulla pakkohoidolla enkä ole nähnyt yhtäkään ihmistä siellä joka välittäisi kehon nesteytyksestä. Hyvää ruokavaliota noudattavia tai sellaista yrittäviä olen nähnyt mutta en yhtäkään kuka olisi juonut liikaa vettä.

Vierailija
4/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "juo vettä näin paljon päivässä" väitteet ovat pullovesifirmojen maksamia.

Vierailija
5/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on elinarvoisen tärkeää. Itse vasta maailmalla paikoin asuttuani olen oppinut tajuamaan ja ymmärtämään kuinka arvokas ja suuremmoinen asia on se(kin), että Suomessa lähes jokaisella, ellei aivan jok -ikisellä tavoitettavissa ja saatavissa puhdasta ja raikasta hanavettä, verraten erinomaisen edullisesti.

Mutta vuoden ympäri kahden litran päivittänen juominen parhaintakaan vettä mennee vähän överiksi.

On hyvä muitaa, että vettä saa myös muunkin ravinnon ja nesteiden kautta e. muutoinkin kuin, sitä (vettä) nimenomaisesti ja ainoastaan nauttimalla.

Sinkkumies    

Vierailija
6/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sisätautilääkärin määräämä nesterajoitus, joten noudatan mieluummin hänen ohjeitaan.

2litraa vettä päivässä ei ole liikaa jos juo vaikka 0.7litraa vettä ja saa loput 1.3litraa hedelmistä. Nesteytys on tärkeää. Ap

Vierailija
7/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuus kaikessa on parasta.

Vierailija
8/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesi on elinarvoisen tärkeää. Itse vasta maailmalla paikoin asuttuani olen oppinut tajuamaan ja ymmärtämään kuinka arvokas ja suuremmoinen asia on se(kin), että Suomessa lähes jokaisella, ellei aivan jok -ikisellä tavoitettavissa ja saatavissa puhdasta ja raikasta hanavettä, verraten erinomaisen edullisesti.

Mutta vuoden ympäri kahden litran päivittänen juominen parhaintakaan vettä mennee vähän överiksi.

On hyvä muitaa, että vettä saa myös muunkin ravinnon ja nesteiden kautta e. muutoinkin kuin, sitä (vettä) nimenomaisesti ja ainoastaan nauttimalla.

Sinkkumies    

Hmm... lueppas kommenttini 6/6.

Olisi pitänyt tietää että palstan ilmapiiriä tuodaan tähänkin ketjuun. Ei hyvää päivää!

Vierailija
9/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kossuvissy kirjoitti:

Olen ollut 2 kertaa suljetulla pakkohoidolla enkä ole nähnyt yhtäkään ihmistä siellä joka välittäisi kehon nesteytyksestä. Hyvää ruokavaliota noudattavia tai sellaista yrittäviä olen nähnyt mutta en yhtäkään kuka olisi juonut liikaa vettä.

Miksi sitten vedenjuojille on oma osastonsa?

Vierailija
10/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sokeritonta? Koska vesi jossa on vähän sokeria tai jotain "ruokaa" seassa, imeytyy paremmin kuin pelkkä vesi.

Vierailija
11/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kossuvissy kirjoitti:

Seleväntäistkö vähän? Oma osasto vedenjuojille? Täh?

Vierailija
12/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sokeritonta? Koska vesi jossa on vähän sokeria tai jotain "ruokaa" seassa, imeytyy paremmin kuin pelkkä vesi.

Minulla ei imeydy sokerivesi. Juo sinä vain rauhassa sokeripalavettä mutta elimistö tarvii 2litraa nestettä päivässä ja on hyvä juoda vettä. Jos et tykännyt niin mene sitten saharaan elämåän ķameleiden kanssa jos mielestäsi on kivaa kuin on kuivaa.

Vierailija
13/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Æp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kossuvissy kirjoitti:

Seleväntäistkö vähän? Oma osasto vedenjuojille? Täh?

Niin joillakin on pakonomainen tarve juoda vetää aina vaan ja kun sitä juo liikaa, niin elimistöstä huuhtoutuu kaikki suolot pois eikä se vedenjuonti olekaan ihan terveellistä. Ja siis kyse on niistä, jotka juovat litroittain, eräänlainen mielisairaus tämäkin pakkomielle. Eivät pääse vessaankaan ilman valvontaa.

Vierailija
14/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Æp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2litraa vettä päivässä ei ole liikaa jos juo vaikka 0.7litraa vettä ja saa loput 1.3litraa hedelmistä. Nesteytys on tärkeää. Ap

Alussa mainostit juovasi tänään 4 litraa, nyt puhut 0,7 litrasta. Yritä jo päättää.

Vierailija
15/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, itse juon kevyesti kaksi litraa työpäivän aikana, vaikka teen kevyttä toimistotyötä. Kun olin siivooja join kolme-neljä litraa vain ryöpäivän aikana. Vesi on hyvää!

Enempi minä ihmettelen kahvin juontia. Sitäkin menee monilla ainakin se litra jo töissä.

Vierailija
16/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Æp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa mainostit juovasi tänään 4 litraa, nyt puhut 0,7 litrasta. Yritä jo päättää.

Niinpä. Kukaan ei puhu juovansa vettä, jos syö hedelmiä.

Vierailija
17/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Æp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen tarkoitus oli saada "kuivat" ihmiset juomaan vettä ihannemäärin kuten ketjun vaihtoehdoista näkyy. On ihmisiä kuten minä joiden elimistö imee nestettä paremmin kuin toisten ja etenen varovaisesti. Nyt olen juonut tänään tasan 2,5litraa vettä ja vesikannussa on viellä 0.5litraa enkä ole juossut vessassa joten ehkä juon viellä neljännen litran.

Vierailija
18/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, itse juon kevyesti kaksi litraa työpäivän aikana, vaikka teen kevyttä toimistotyötä. Kun olin siivooja join kolme-neljä litraa vain ryöpäivän aikana. Vesi on hyvää!

Enempi minä ihmettelen kahvin juontia. Sitäkin menee monilla ainakin se litra jo töissä.

Hyvä hyvä hyvä. Oikein. Palstailessaki veden tarve voi nousta. Tuntuisi että täällä on ihmisiä jotka yrittävät kuivattaa muita kuin heillä käy niin kuivana.

Vierailija
19/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hedelmien sisältämä neste muka sokeritonta? No ei ole.

Vierailija
20/29 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Æp kirjoitti:

😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän