Halusin tehdä aloituksen koska haluan ihmisten juovan vettä tai puhdasta sokeritonta nestettä muutaman litran päivässä.
On elintärkeää elimistölle ihmisen juoda 2litraa vettä päivässä. Suomessa on hyvää hanavettä josta saa puhdasta vettä. Olen itse juonut jo 2litraa tänään vettä ja minulla on 1litra nyt kannussa vettä ja ehkä juon viellä neljännen litran todennäköisesti viellä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Æp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sisätautilääkärin määräämä nesterajoitus, joten noudatan mieluummin hänen ohjeitaan.
Ylenmääräisestä vedenjuonnista ei ole mitään hyötyä terveillekään.
2litraa vettä päivässä ei ole liikaa jos juo vaikka 0.7litraa vettä ja saa loput 1.3litraa hedelmistä. Nesteytys on tärkeää. Ap
Alussa mainostit juovasi tänään 4 litraa, nyt puhut 0,7 litrasta. Yritä jo päättää.
Aloituksen tarkoitus oli saada "kuivat" ihmiset juomaan vettä ihannemäärin kuten ketjun vaihtoehdoista näkyy. On ihmisiä kuten minä joiden elimistö imee nestettä paremmin kuin toisten ja etenen varovaisesti. Nyt olen juonut tänään tasan 2,5litraa vettä ja vesikannussa on viellä 0.5litraa enkä ole juossut vessassa joten ehkä juon viellä neljännen litran.
Ihmisessä on n 5 litraa verta ja jos juot 4 litraa päivässä niin se on IHAN LIIKAA!
Vierailija kirjoitti:
Æp kirjoitti:
2litraa vettä päivässä ei ole liikaa jos juo vaikka 0.7litraa vettä ja saa loput 1.3litraa hedelmistä. Nesteytys on tärkeää. Ap
😂😂😂
Naura vain mutta tässä on jo yksi joka sanoi sisätautilääkärinsä tietävän paremmi mutta en usko että nauramaasi kommenttia enenpää.
Onko tämä tapa puhua ihmisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Æp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sisätautilääkärin määräämä nesterajoitus, joten noudatan mieluummin hänen ohjeitaan.
Ylenmääräisestä vedenjuonnista ei ole mitään hyötyä terveillekään.
Alussa mainostit juovasi tänään 4 litraa, nyt puhut 0,7 litrasta. Yritä jo päättää.
Aloituksen tarkoitus oli saada "kuivat" ihmiset juomaan vettä ihannemäärin kuten ketjun vaihtoehdoista näkyy. On ihmisiä kuten minä joiden elimistö imee nestettä paremmin kuin toisten ja etenen varovaisesti. Nyt olen juonut tänään tasan 2,5litraa vettä ja vesikannussa on viellä 0.5litraa enkä ole juossut vessassa joten ehkä juon viellä neljännen litran.
Ihmisessä on n 5 litraa verta ja jos juot 4 litraa päivässä niin se on IHAN LIIKAA!
No kuin ei vain ole!
Minä tiedän mikä ongelma tämän ketjun negaajilla on.
Litran pystyn juomaan viskiä päivässä, mutta tuo kaksi on jo tekemätön paikka...
M 45
Vierailija kirjoitti:
Litran pystyn juomaan viskiä päivässä, mutta tuo kaksi on jo tekemätön paikka...
M 45
Winston Churchill joi usean litran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
M 45
Aai sinä joo... ei kaikki voi juua alkohholia. Olen itse pikkutyttö alkoholi juonnissa jopa sinun määriisi verrattuna.
Palstan ilmapiiriä voi verrata empaattimattomaan ja agressiiviseen simbanssiin joka syö kilotolkulla mangoja ja hyökkää niiden sokerien varassa.
Tiesin tämän jo vatsallani ennakkoon.
Jos haluaa väitellä ja saada siitä energiaa niin mielestäni tämä paikka on väärä paitsi tuntuisi että ylläpidolle ei, sellaisen ilmaåiirin he ovat tännekin juoneet.