Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon rasittava tapa

Vierailija
26.02.2014 |

Kun ollaan menossa ulos, vaimo menee lattialle istumaan ja sitoo nauhat ja pukee kengat jalkaansa. Kuka muu 30 vuotias tekee niin?? Ulkona saattaa hypahdella ja tehda lumienkeleita! juoksemalla menee kauppaan melkein sisaan asti ja muutenkin kayttaytyy huolettomasti. Heittelee leipa pussin karryyn ja muuta sellaista. Ei auta vaikka kuinka sanon asiasta, etta ollaan jo aikuisia, silloin pitaa osata kayttaytya. ymmartaisin, jos oltais viela alle 20 vuotiaita. Mutta etta vielakin!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minka takia sulla ensin puuttui aan pilkut ja nyt ne päläsivät täkäisin?

Vierailija
22/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi ei antanut ensin niitä? mutta selvän kuitenkin sait ja pointti tuli selväksi, että häpen välillä vaimoani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen vaimo ja mieheni kyllä tarkalleen tiesi kenet nai. Etkö sinä tiennyt?

Vierailija
24/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletamme, että vaimosi on ollut aina tuollainen. Ehkä sinä juuri siksi valitsit juuri hänet. Miksi asia häiritsee sinua vasta nyt?

Vierailija
25/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain tyytyväinen, ettei sinulla ole kuivakkaa korppunaamaa, joka laahustaa ympäri markettia naama nosrunvitulla kylväen pahaa mieltä muillekin. Niitä meinaan riittää. Omasi on harvinaisuus. 

Vierailija
26/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 16:22"]

Kun ollaan menossa ulos, vaimo menee lattialle istumaan ja sitoo nauhat ja pukee kengat jalkaansa. Kuka muu 30 vuotias tekee niin?? Ulkona saattaa hypahdella ja tehda lumienkeleita! juoksemalla menee kauppaan melkein sisaan asti ja muutenkin kayttaytyy huolettomasti. Heittelee leipa pussin karryyn ja muuta sellaista. Ei auta vaikka kuinka sanon asiasta, etta ollaan jo aikuisia, silloin pitaa osata kayttaytya. ymmartaisin, jos oltais viela alle 20 vuotiaita. Mutta etta vielakin!

[/quote]

Ehkä kyse ei ole tavasta (siinä mielessä, että siitä voi päästä eroon), vaan vaimosi on persoonaltaan tuollainen huoleton luonnonlapsi. Et voi asialle mitään, hyväksy vaimosi sellaisena kuin hän on.

Vierailija
27/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Häpeästä vapautumisessa on myös kyse siitä, että oppii rakastamaan ja hyväksymään itsensä juuri sellaisena kuin on. Tärkeää on antaa anteeksi sekä itselle että läheisille. Elämää kahlitsevasta häpeästä irroittautuessa ihmiselle avautuu mahdollisuus syvempään, tasapainoisempaan ja onnellisempaan elämään"

Lähde: Ben Malinen (2003). Häpeän monet kasvot. Kirjapaja.

Vierailija
28/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin istun mielelläni lattialla (ikää 29v). Vaimosi vaikuttaa mukavalta ihmiseltä, jonka ainoa vika on se, että valitsi miehekseen tuollaisen tosikon. Älä nyt vaan lyttää sen ihanan vaimosi itsetuntoa syytöksilläsi! Hän on hyvä juuri tuollaisena.

Vierailija
29/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaimo ja mun mies ois hyvä pari! Mun mies saattaa esim. jossain juhlissa mennä istumaan lattialle sohvan sijaan, sitten kaappaa jalat syliinsä eli halailee polviaan. En tiedä, kaikki tyylillään, mutta mua hävettää ja yleensä häivyn toiseen huoneeseen kun en kehtaa katella. Sitten joskus istuu jossain vaikka aidan päällä ja heiluttelee jalkojaan peppipitkätossimaiseen tyyliin. Ja kaikkea tällaista. Muuten on ihan kelpo mies, mutta tällaiset näyt ovat minulle jostain syystä kauheita turnoffeja.

Vierailija
30/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks todellakin niin tärkeetä mitä muut ajattelevat? Mä en ymmärrä tollasia ulkokultaisia tyyppejä , jotka ajattelee: "Mitähän ihmisetkin sanoo?!!.!

Vierailija
31/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
32/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vanhempaan. Rollaatoori hankaloittaa lumienkeleiden tekemistä, joskaan ei mahdotonta ole ;-)

Vierailija
33/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 16:22"]

[/quote]

Kauheaa!Nyt laitat heti avioeron vireille ja etsit itsellesi kivasti elämänkovettaman kalkkisvaimon,ettei tarvitse katsella noin sopimatonta käytöstä.

Vierailija
34/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:11"]

Ole vain tyytyväinen, ettei sinulla ole kuivakkaa korppunaamaa, joka laahustaa ympäri markettia naama nosrunvitulla kylväen pahaa mieltä muillekin. Niitä meinaan riittää. Omasi on harvinaisuus. 

[/quote]Nämä vielä lisäksi kiilaavat kärryineen tai vaihtoehtoisesti ajavat kärryillään päin. Joskus kun katson vaivihkaa ilmettä he hymyilevät vahingoniloisesti jatkaessaan matkaa. Ovat varmasti henkisesti tosi terveitä ja onnellisia ihmisiä.

Vierailija
35/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 16:54"]

en tiedä miksi ei antanut ensin niitä? mutta selvän kuitenkin sait ja pointti tuli selväksi, että häpen välillä vaimoani?

[/quote]

Vaimosi siis nauttii elämästä eikä piittaa muiden mielipiteistä.Sinä häpeät häntä. Johtopäätös:ongelma ei ole vaimon käytös vaan sinun asenteesi. Kannattaa oikeasti vähän löysätä sitä pipoa,maailma ei kaadu siihen että aikuinen tekee lumienkeleitä. Itse asiassa vaimosi kuulostaa samantyyppiseltä ihmiseltä kuin itse olen,onneksi minulla on suvaitsevainen mies,toivottavasti vaimosikin vielä joskus löytää sellaisen!

Vierailija
36/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää mun miehen kirjoittama :-D

Tai ei varmaan... Se OLI tuollainen, koska oli pitkään naimisissa just sellaisen kuivakan korpun kanssa. Tai siis ei se ex-vaimokaan aina ollut sellainen, saivat lapsia ja sitten pitkin olla niin hiton aikuisia.

Miestä alkuun häiritsi mun kanssa just tuollaiset jutut, mutta nyt muutaman vuoden seurustelun jälkeen se tulee sujuvasti mun kanssa tekeen niitä enkeleitä ja on iloinen, kun lähempänä 50v löysi vielä elämänilonsa, jota ei muistanut edes hukanneensa.

Ehkäpä Ap:n kannattais kokeilla myös osallistua eikä katsoa nenänvarttaan pitkin?

Vierailija
37/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hersyvän iloinen", "äärettömän hassunhauska" ja "aivan ylettömän hilpeä" nainen kirjoitti aloituksen korostaakseen omaa ns. ihanuuttaan.

Vierailija
38/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitus näyttää naisen kirjoittamalta eli provoa epäilen.

Joka tapauksessa olen 35v vaimo, 2 lapsen äiti ja todellakin voin istua lattialla lasten kanssa. Kun meillä on vieraita, voin hyvinkin istua jutustelemassa lattialla ja pitää vaikka lasta samalla sylissä. Teen usein lumienkeleit lasten mukana, möyryän lumessa rakentamassa lumilinnaa jne. Jalkoja voin heilutella aidalla ja kävelyllä hypähdellä lasten kanssa kadulla.

Olen siis tosi epä-aikuinen. :) Mitäköhän kaikki ajattelee...

Vierailija
39/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä lasten kanssa leikkimisen, käyn itsekkin pulkkamäessä ja rakentelen lumilinnoja, mutta LASTEN kanssa. En sentää hypi kuin vähäjärkinen kaduilla. Teitä hyppijöitä on siis muitakin. En vaan ole törmännyt muihin. vaimoni ei ole mikään hassun hauska vaan lähinnä nolo. Vaikkakin iloinen ja rakastava. Jos voin käyn mielellään yksin kaupassa. No mutta tulipahan avauduttua.kai teitä muitakin ärsyttää jokin asia puolisoissanne?

Vierailija
40/44 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä hypin ja innostun ja nautin elämästä. Miksi en nauttisi, kun kohta pettää kroppa ja tulee kuolema, haluan elää täysin rinnoin! Onneksi mieheni rakastaa juuri vallattomuuttani ja innostustani. Ja kyllä meillä on aina ihanaa yhdessä. :) Osaan olla vakava ja asiallinen ja "edustaa" vaikka hyvinkin virallisissa tilaisuuksissa, mutta ei kai sitä "työroolia" tarvitse koko elämäänsä levittää.

-optimisti